• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik wil een stadgassie zijn.

    maka maar aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    LILY DUMPT ZO NOG LETO ALS STADGASSIE. Want Leto is lekkur :3


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    AWESOME xD
    Iemand anders die 2e gassie wilt? ;xx
    We need city gasten.. xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BOEM LETO STOND ER.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Ik wil wel een stad gast zijn, wacht effe he dan zoek ik effe een naam enzo ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Je kan joinen, je bent meer dan welkom xD
    Als je nog andere kent die misschien willen joinen,
    ask them=D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam : Mackenzie
    Geslacht : Vrouw
    leeftijd : 17
    Karakter : Mackenzie is een lief en zorgzaam meisje. De meeste mensen vinden Mackenzie gelijk aardig omdat ze een zachte persoonlijkheid heeft. Qua jongens is ze nog een beetje verlegen, ze vindt het eng om jongens zomaar aan te spreken.
    Likes : Muziek, zingen,mode,uitgaan
    Dislikes : Mensen die schreeuwen,ruzie
    Status : vrijgezel, maar wel opzoek!!
    Uiterlijk : Mackenzie heeft een lieve uitstraling, ze heeft blond haar dat net over haar schouders valt en blauwe ogen. En ver tja kijk maar naar de foto : Mackenzie

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 21:38 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    oké nog twee peopletjes :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Piet (xD) zou nog stadsgassie aanmaken en nog een emsiej 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry xD Ik pleur ze er morgen op. Of overmorgen. Nja, wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik de komende paar dagen weg ben o.o Dus, zeg maar dat mijn songwriter/keyboard mensje op vakantie is, en het stadmensje dan maar nét in de buurt komt wonen, en beginnen jullie maar xDD


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    lol, keyboard gast was gewoon te laat en dus was het vleigtuig met andere badnledne al vertrokken en komt hy dus later? 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jup x] Btw, ik smeer 'm zo. Dus. Alvast DOEI (doeg) (Ohh, ik ben nu al verslaafd aan deze smiley's x'D)


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    hahaha :'D Doei env eel plezier emt wta je ook gaat doen de komende dagen ofzo :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Doeii <3:P


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3