• Ik wil dus even zeggen dat ik wél alles gelezen heb wat jullie, achter mijn rug om, allemaal over mij hebben gezegd. En omdat dat topic is gesloten (wat ik best snap) maak ik toch, na een nachtje erover te hebben geslapen, een topic open. Oké, jullie kunnen best problemen met mij hebben, iedereen heeft weleens problemen met een user, maar serieus.... 6/7 van dat topic ging over MIJ? En dan nog wel als ik er niet ben. Ja tuurlijk, 1, 2, 3 pagina's, oké, maar dat héle topic. Als je problemen met me hebt, heb ik een aantal opties:
    1. PB
    2. GB
    3. Klagen bij een bemiddelaar
    4. Huilen ofzo?

    En natuurlijk heb ik alles letter voor letter gelezen en ik weet precies wie wat heeft geschreven, ik ga er nu niemand op beoordelen, maarja ik blijf het laag vinden om achter mijn rug om dat soort dingen te schrijven en dan denken dat ik het niet lees? Of wilden jullie dat ik het juist zou lezen? Nou ik ben wie ik ben en daar zal niemand wat aan kunnen veranderen, geloof me.

    Toen ik het las over die ''2e Rose'' heb ik aan Rose gevraagd of ik echt op haar leek dan en of ik pas zo deed nadat zij weg was en zelfs zij zegt dat het niet zo is. Denk sowieso eerst na voordat je je even lekker gaat uitlaten over iemand in een topic, want ik was er best door geraakt. Ik heb ook geen groepje, maar een heel aantal vriendinnen die dezelfde mening en humor hebben. Maar serieus, iedereen heeft toch wel vrienden op Q die een beetje zo denken als zij? Anders zou je geen vrienden worden.
    EINDE

    @MODs:
    1. Ik snap dat jullie dit topic zouden sluiten als het tegen een bepaalde regel is.
    2. Sluit 'm a.u.b. ook als mensen gaan ruziën ofzo, heeft Gaby's ochtendhoofd geen zin in. :')

    Dit is dus waar ik het over heb.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 11:14 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sesamestreet schreef:
    Ik vond de reacties in dat topic inderdaad nogal flauw. Maar heey, er waren ook heel wat users die voor je opkwamen, vergeet dat niet!

    Fcrs, dat is dus ''mijn groepje'', zoals zij dat noemden, oftewel mijn vrienden, maar de rest dus niet. Ik snap wel dat iedereen wel een hekel aan iemand kan hebben, maar het lijkt nu wel als elke keer iemand zegt dat ie een hekel aan een bepaalde user heeft, dat dat dus tegen mij gericht is. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Fcrs, dat is dus ''mijn groepje'', zoals zij dat noemden, oftewel mijn vrienden, maar de rest dus niet. Ik snap wel dat iedereen wel een hekel aan iemand kan hebben, maar het lijkt nu wel als elke keer iemand zegt dat ie een hekel aan een bepaalde user heeft, dat dat dus tegen mij gericht is. :')

    Ik hoop niet dat je -omdat er enkele kneuzen er opmerkingen over hebben gemaakt- jezelf/je humor/je stijl/.. op Q gaat veranderen. Want er zijn genoeg mensen die dat wel respecteren hoor. c:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 11:14 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik zet het topic waar ik het over heb wel even in de beginpost anders.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sesamestreet schreef:
    (...)
    Ik hoop niet dat je -omdat er enkele kneuzen er opmerkingen over hebben gemaakt- jezelf/je humor/je stijl/.. op Q gaat veranderen. Want er zijn genoeg mensen die dat wel respecteren hoor. c:

    Oké ;3


    *insert philosophical cringe expression here*

    mij hoor je niet klagen over jouw. ik vindt je best aardig 8D. maar ik heb geen die wie die rose is want toen zat ik nog niet op QxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jaha. Majesteit Gaby (cat).

    Neh, maar ik snap dat 't heel vervelend is (: En laten we het er verder maar niet meer over hebben. Het is iig goed dat je hier een topic over maakt. En 't zou fijn zijn als hier nou eens geen ruzie in wordt gemaakt (krul) O, en we sluiten dit topic niet, hoor :'D

    Volgende keer wel beter je hondjes aanlijnen. :9~

    Dat is niet gemeend (above), voordat iemand daarover begint. Sorry daarvoor dan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    Jaha. Majesteit Gaby (cat).

    Neh, maar ik snap dat 't heel vervelend is (: En laten we het er verder maar niet meer over hebben. Het is iig goed dat je hier een topic over maakt. En 't zou fijn zijn als hier nou eens geen ruzie in wordt gemaakt (krul) O, en we sluiten dit topic niet, hoor :'D

    Volgende keer wel beter je hondjes aanlijnen. :9~

    Dat is niet gemeend (above), voordat iemand daarover begint. Sorry daarvoor dan.

    Zoals ik al zei, als mensen gaan ruziën mag ie pats boem sleutel erin poppetje gezien kassie weer dicht. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Zoals ik al zei, als mensen gaan ruziën mag ie pats boem sleutel erin poppetje gezien kassie weer dicht. ;d

    Doen wu. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reloaded schreef:
    Ik heb precies iets gemist.
    En ben je zeker dat het over jou ging, of misschien heb je het gewoon zo opgevat.. Moest het echt direct over jou zijn, vind ik het redelijk laag..

    Het ging héél duidelijk en héél precies, over mij. T.T


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het is me een beetje ontgaan?
    maaar trek je niks van dat soort haters aan want haters maken je alleen maar famous ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik heb ook iets gemist precies. (:
    Ik ken je niet echt, maar ik vind je op één of andere manier toch aardig. (Klink misschien vreemd.)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik kan alvast zeggen dat ik niet tegen jou ga zeggen 'Je irriteert me'. Want zoals je zelf zegt, je gaat jezelf niet veranderen. Dus nut heeft het dan niet toch? (krul) -En nee, dit is geen ruzie uitlokkende reactie.


    -

    Ik heb dat ook gelezen, maar niet helemaal omdat het te lang was..
    Maar het was allemaal een beetje kinderachtig vond ik, ze weken een beeje van het onderwerp af.


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik had geen tijd om alles te lezen hoor gaby, maar iedergeval ik haat je niet (flower)


    They fell in love, didn't they?

    Volgens mij werd er niet 'De hondjes van Gaby' gezegd.. Zo ja dan heb ik dat gemistxD
    Nee maar je moet het je ook niet zo aantrekken.. Zolang jij en je vriendinnen weten dat je geen 'groepje' hebt maar gewoon een vriendengroep, is er toch weinig aan de hand.. Laat ze lekker kletsen!


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..