• Sommige mods vind ik soms nogal schijnheilig bezig. Ook doen ze soms alsof ze normaal zijn (Ja oké het zijn normale mensen, maar hier op Q zijn ze wat hoger dan wij) Ik vind meestal dat dat niet echt lukt en dat ze als ze dat proberen nogal de lol voor ons verpesten.
    Ook komen er een heleboel wannabemods die je dan ook bekritiseren dat het gezellig moet zijn enzo, maar laat ons ook eens een discussie houden!
    Oké dat was mijn mening over de mods.
    Wat is jullie mening erover?

    DEREK schreef:
    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.
    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:51 ]

    thaBomb schreef:
    (...)

    Zijn dat dan wel goede mods?

    Gooi jij je hele prive leven op tafel?
    Lijkt me niet, dat heeft niks te maken met het feit of het goede moderators zijn of niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Gooi jij je hele prive leven op tafel?
    Lijkt me niet, dat heeft niks te maken met het feit of het goede moderators zijn of niet.


    Ah oké. Het was maar een vraag. :)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    thaBomb schreef:
    (...)

    Ah oké. Het was maar een vraag. :)

    Dat van mij was ook niet agressief bedoeld, maar volgens mij werd mijn zin een beetje verkeerd begrepen (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Dat idee was er ooit alleen toen kwamen we tot het punt dat bepaalde moderators het niet nodig vinden te vertellen waarom ze precies niet online kunnen komen. En dan zou je oppervlakkige dingen krijgen als: 'School' of 'Persoonlijke omstandigheden'.

    Dat is toch beter dan dat we er niets van horen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    thaBomb schreef:
    (...)

    Zijn dat dan wel goede mods?

    Ik kan niet zeggen: natuurlijk wel. Maar je hebt altijd mensen met wie het echt niet goed gaat, of die het echt heel druk hebben met hun studie. En ik vind wel dat jijzelf of school boven een internetsite gaan.
    Al rest nog wel de vraag of het nut heeft om een crewlid te zijn als je nooit online bent.


    I am an idiot, I move.

    DEREK schreef:
    (...)
    Inderdaad! De 1e twee ik weet niet eens wie het zijn, de 3e ken ik vaag van naam. Jolien kent iedereen wel, die was alleen vaker online toen ze nog geen mod was, maar ookal niet erg veel. En die anderen ken ik nog van mijn tijd als mod.

    Maar jij bent toch maar een paar dagen mod geweest?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Dat van mij was ook niet agressief bedoeld, maar volgens mij werd mijn zin een beetje verkeerd begrepen (krul)


    Nee neen. Ik begreep je zin wel. Vandaar die emoticon achter mijn zin. (krul)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Profusion schreef:
    (...)
    Ik kan niet zeggen: natuurlijk wel. Maar je hebt altijd mensen met wie het echt niet goed gaat, of die het echt heel druk hebben met hun studie. En ik vind wel dat jijzelf of school boven een internetsite gaan.
    Al rest nog wel de vraag of het nut heeft om een crewlid te zijn als je nooit online bent.

    Persoonlijk vind ik van niet, dan kan je beter mensen aanstellen die wel online kunnen komen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Maar jij bent toch maar een paar dagen mod geweest?

    Maandje ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    thaBomb schreef:
    (...)

    Nee neen. Ik begreep je zin wel. Vandaar die emoticon achter mijn zin. (krul)

    Nee haha ik bedoelde mijn zin van daarvoor, waar jij in eerste instantie op reageerde. Beetje fout geformuleerd, maarja care. Je snapt me nu :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Nee haha ik bedoelde mijn zin van daarvoor, waar jij in eerste instantie op reageerde. Beetje fout geformuleerd, maarja care. Je snapt me nu :Y)


    Ja. Nu snap ik je wel, blijkt me.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    DEREK schreef:
    (...)
    Dat is toch beter dan dat we er niets van horen.

    Ik zal het er nog eens over hebben dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wehjoo. Ik ga een uurtje offline, kom ik terug, zitten we zo'n 60-70 reacties verder in dit topic. :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    DEREK schreef:
    (...)
    Persoonlijk vind ik van niet, dan kan je beter mensen aanstellen die wel online kunnen komen.



    Ergens vind ik dat een héél klein beetje zielig. Stel je voor, je kan éíndelijk weer op Internet en kan je natuurlijk weer op Quizlet en boem! je krijgt een PB waar staat dat je geen Mod meer bent,^^

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 21:42 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    DEREK schreef:
    (...)
    Persoonlijk vind ik van niet, dan kan je beter mensen aanstellen die wel online kunnen komen.

    Klopt, maar je weet nooit wat er met iemand gebeurt. Als iemand een maandje wegblijft, maar verder wel functioneert als mod, lijkt het mij niet zo zinnig om diegene dan direct weg te sturen...


    I am an idiot, I move.