• Sommige mods vind ik soms nogal schijnheilig bezig. Ook doen ze soms alsof ze normaal zijn (Ja oké het zijn normale mensen, maar hier op Q zijn ze wat hoger dan wij) Ik vind meestal dat dat niet echt lukt en dat ze als ze dat proberen nogal de lol voor ons verpesten.
    Ook komen er een heleboel wannabemods die je dan ook bekritiseren dat het gezellig moet zijn enzo, maar laat ons ook eens een discussie houden!
    Oké dat was mijn mening over de mods.
    Wat is jullie mening erover?

    DEREK schreef:
    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.
    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:51 ]

    Dan zal ik maar eens zeggen waar wij -de users- , denk ik, ons aan storen:
    Veel van jullie MODs komen véél te weinig online en/of doen niks op het forum aan handhaven en topics sluiten. Ik weet natuurlijk niet wat er achter de schermen gebeurt, maar als MOD heb je ook de taak van het forum handhaven.
    Wie zich aangesproken voelt, ís aangesproken, als je je niet aangesproken voelt heb ik het dus niet over jou. ^^

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:42 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind dat sommige meer moeten omgaan met gewone users :') Want sommige zijn alleen met andere crewleden bezig en reageren ook alleen op elkaar op het forum enzo.
    En soms vind ik de waarschuwingen echt heel overdreven in topics ofzo.

    zoooo. en verder zeg ik niks want dat gaat nog allemaal over de rel -die over de perma bans en mij- en ik kreeg toen niet mijn kans, dus nu ook niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Ik vind dat sommige meer moeten omgaan met gewone users :') Want sommige zijn alleen met andere crewleden bezig en reageren ook alleen op elkaar op het forum enzo.
    En soms vind ik de waarschuwingen echt heel overdreven in topics ofzo.

    zoooo. en verder zeg ik niks want dat gaat nog allemaal over de rel -die over de perma bans en mij- en ik kreeg toen niet mijn kans, dus nu ook niet.

    Go SN -S, Go SN -S, you're tha best. ;p

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:46 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kikkeli zei op 19 dec 2010 - 20:44:

    Ik vind dat sommige meer moeten omgaan met gewone users :') Want sommige zijn alleen met andere crewleden bezig en reageren ook alleen op elkaar op het forum enzo.
    En soms vind ik de waarschuwingen echt heel overdreven in topics ofzo.

    zoooo. en verder zeg ik niks want dat gaat nog allemaal over de rel -die over de perma bans en mij- en ik kreeg toen niet mijn kans, dus nu ook niet.


    Mee eens. sommige zijn dan vrienden buiten Q en op Q kunnen ze elkaar maar al te graag laten weten dat ze vrienden zijn, alleen oom met users. als die dan wat zegt laat die mod het toe. -.-


    Some angels have no wings.

    Ik heb er ook geen last van hoor. Ze doen wat ze moet doen.. Meer niet.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    DEREK schreef:
    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.

    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cornflake schreef:
    Ik heb er geen last van. Ze doen gewoon hun ding. :')

    DEREK schreef:
    (...)
    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.
    Idd. Als we ergens offtopic gaan, en we zijn gezellig aan het kletsen 'Ontopic blijven' -.- En dan 'ga maar naar offtopic'. Maar dat is gewoon anders...
    Dat is alsof je een favo hangplekje hebt, daar altijd leuke dingen doet, en dan wordt je daar weggestuurd naar een andere plek. Maar op die plek, tja, voel je je ongemakkelijk en kun je niet zo snel in gesprek komen ofzo. Moeilijk uit te leggen...


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben DE Wannabe mod-> mijn naam komt door een melig achtig moment op de Qchat

    Ik vindt het zelf ook heel irritant van die wannabe mods, ja soms wordt de pret wel verpest aan de ene kant snap ik dat wel want de mods zijn te bang dat het dalijk uit de hand loopt en dat het dan veel moeilijker is om op te lossen

    Maar soms zijn ze wel te streng

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:54 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Ze hebben het te hoog in hun bol met uit de hand lopen.

    Ze denken dat we stenen naar de pc scherm gooien uit de hoop dat de ander hem vangt..

    Duuhh


    Some angels have no wings.

    Iglesias schreef:
    Ik merk er niks van?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kikkeli schreef:
    (...)Idd. Als we ergens offtopic gaan, en we zijn gezellig aan het kletsen 'Ontopic blijven' -.- En dan 'ga maar naar offtopic'. Maar dat is gewoon anders...
    Dat is alsof je een favo hangplekje hebt, daar altijd leuke dingen doet, en dan wordt je daar weggestuurd naar een andere plek. Maar op die plek, tja, voel je je ongemakkelijk en kun je niet zo snel in gesprek komen ofzo. Moeilijk uit te leggen...

    Dat is nou nog eens goed gezegt, want zo voelt het echt. En ik weet het zoals de zomer van 2008 en nog een tijdje daarna zal het nooit meer worden, maar kom op een beetje zoals toen toch wel? Altijd als de 'oudere' users het over de zomer van 2008 hebben zeggen de anderen dat het geweldig klinkt! Dus waarom zou dat nu niet kunnen het is toch belangrijk dat mensen het hier naar hun zin hebben en als dat toen zo was. Waarom nu niet? Dan gaat er toch iets fout. Het is net als bij het communisme, er word aangegeven dat het fout gaat en toch verzwijgen de leiders het en word er hier maar gedaan alsof het er super leuk is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Sem: Stiekem ken ik dat gevoel wel dat je héél leuk off-topic gaat en dan plots ergens anders verder moet gaan en het dan helemaal niet meer leuk is. In feite mis ik dat wel toen dat op Q nog gezellig mocht, maar uiteindelijk was Quizlet één grote warboel waar de mods geen klap deden en dat was ook niet leuk meer op den duur. Toen de mods actief werden was alles plots veel te streng en ten opzichte van dat zijn we wel vééél milder geworden, echt, geloof me. Wat was ik toch boos toen mijn topic gesloten werd. D:

    En ik hoop dat ik niet beschouwd wordt als 'ik-ga-alleen-met-mods-om-type'? Ik vind mezelf best wel met veel onbekende users omgaan :Y)


    Let the Night embrace you

    Nu je het zegt, het valt me wel op dat er maar kwart van de mods op het forum zitten en de rest niet?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:59 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ...het is maar internet/een site?


    There are several things that I have been doing wrong.