• Sommige mods vind ik soms nogal schijnheilig bezig. Ook doen ze soms alsof ze normaal zijn (Ja oké het zijn normale mensen, maar hier op Q zijn ze wat hoger dan wij) Ik vind meestal dat dat niet echt lukt en dat ze als ze dat proberen nogal de lol voor ons verpesten.
    Ook komen er een heleboel wannabemods die je dan ook bekritiseren dat het gezellig moet zijn enzo, maar laat ons ook eens een discussie houden!
    Oké dat was mijn mening over de mods.
    Wat is jullie mening erover?

    DEREK schreef:
    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.
    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:51 ]

    Kingston schreef:
    (...)
    same here, i think. (cat)


    Ja Jellanie. Dat weet ik toch al xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Villain schreef:
    (...)
    Nja, sorry. Maar ik ben een beetje een addict :') Mijn schoolwerk lijdt er ook een beetje onder. :x *Kuch*

    LOLOL, daar hebben we allemaal weleens last van. ;p


    *insert philosophical cringe expression here*

    Iglesias schreef:
    (...)

    Aangezien er veel niet zijn. Maar het was een suggestie (:

    Dat is eigenlijk niet nodig, want we kunnen het werk met de moderators -die wel vaker online zijn- wel aan :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kingston schreef:
    (...)
    same here, i think. (cat)


    Ik denk dat dan gewoon die hele 'rel' weer boven wordt gehaald moesten we allemaal beginnen. 8D
    -Naja, ik heb me sindsdien wel een beetje 'teruggetrokken' van Quizlet. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De een vind ik wel goed, de ander niet. Maar ik heb er verder niet echt last van of zo.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 22:14 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Villain schreef:
    (...)
    Nja, sorry. Maar ik ben een beetje een addict :') Mijn schoolwerk lijdt er ook een beetje onder. :x *Kuch*

    Daarom ben ik er ook wat minder xd. Ik wil absoluut niet dat mijn school onder mijn vrije tijd, want dat blijft Quizlet wel, lijdt.


    I am an idiot, I move.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik denk dat dan gewoon die hele 'rel' weer boven wordt gehaald moesten we allemaal beginnen. 8D
    -Naja, ik heb me sindsdien wel een beetje 'teruggetrokken' van Quizlet. :')

    Q Gang, Quizlet Hooligans en S -NS, old times. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nahja, ik vind dit een beetje onzin. Zelf merk ik namelijk niks van 'schijnheiligheid en doen alsof ze normaal zijn'. Beetje raar, dit. En daarbij, als je problemen hebt met hoe een bepaald mod haar werk doet, waarom spreek je haar er dan niet op aan? Naar mijn idee doen de mods het hier echt prima. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Q Gang, Quizlet Hooligans en S -NS, old times. (krul)


    Inderdaad. Good old memories. *snif* (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Inderdaad. Good old memories. *snif* (cat)

    En dan hebben we natuurlijk nog Rose en Danique. -snifsnif-


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    Profusion -> Zie ik bijna nooit op het forum.
    Enamoro -> Die zie ik ook nooit op het forum.
    Cloudburst -> Zie ik ook niet vaak op het forum.
    Prodigy -> Zie ik ook weinig tot niet op het forum.
    Elphaba -> Die zie ik ook nooit op het forum.
    RandomRythm -> Ik heb eigenlijk geen idee wie the fuck zij is. ;x
    Rickjuh -> Zie ik bijna nooit online en nooit op het forum.


    :Y)

    Daar ben ik het allemaal mee eens. Prodigy zag ik idd veel voordat ze mod werd, maar nu echt nooit meer? En rick zie ik alleen als er iets met de q radio is, verder niet.
    Zoals meerdere mensen zeggen: pb dan de mod in kwestie, en maak dan geen heel topic, daar bereik je niets mee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rooftops schreef:
    (...)

    Inderdaad. Good old memories. *snif* (cat)


    ik voel een el ana komen (krul)


    "Ignite, my love. Ignite."

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Q Gang, Quizlet Hooligans en S -NS, old times. (krul)

    haha best summer ever. (krul)
    nee okeoke, ik hou al op. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    En dan hebben we natuurlijk nog Rose en Danique. -snifsnif-


    jah,,onze Rose (:
    dát was nog eens user =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Witherwings schreef:
    (...)
    Daar ben ik het allemaal mee eens. Prodigy zag ik idd veel voordat ze mod werd, maar nu echt nooit meer? En rick zie ik alleen als er iets met de q radio is, verder niet.
    Zoals meerdere mensen zeggen: pb dan de mod in kwestie, en maak dan geen heel topic, daar bereik je niets mee.


    ja maar als diegene bijna nooit online is dan lees hij je PB toch niet meer?


    "Ignite, my love. Ignite."