• Sommige mods vind ik soms nogal schijnheilig bezig. Ook doen ze soms alsof ze normaal zijn (Ja oké het zijn normale mensen, maar hier op Q zijn ze wat hoger dan wij) Ik vind meestal dat dat niet echt lukt en dat ze als ze dat proberen nogal de lol voor ons verpesten.
    Ook komen er een heleboel wannabemods die je dan ook bekritiseren dat het gezellig moet zijn enzo, maar laat ons ook eens een discussie houden!
    Oké dat was mijn mening over de mods.
    Wat is jullie mening erover?

    DEREK schreef:
    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.
    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:51 ]

    WMod schreef:
    Ik ben DE Wannabe mod-> mijn naam komt door een melig achtig moment op de Qchat

    Ik vindt het zelf ook heel irritant van die wannabe mods, ja soms wordt de pret wel verpest aan de ene kant snap ik dat wel want de mods zijn te bang dat het dalijk uit de hand loopt en dat het dan veel moeilijker is om op te lossen

    Maar soms zijn ze wel te streng

    Klopt, maar ik ben zelf ook MOD geweest en ik was daar nooit bang voor. Het is gewoon niet eens zo leuk om MOD te zijn. Je bent gewoon nog een user alleen je usernaam is rood en je hebt wat extra functies, meer niet! Maar je mag geen regeltjes overtreden, maar MODS die dat af en toe wel doen, zijn toch veel leuker? MODS die iets minder chagrijnig zijn en wat vaker dingen door de vingers zien, word het hier ook veel leuker van toch?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Iglesias schreef:
    Nu je het zegt, het valt me wel op dat er maar kwart van de mods op het forum zitten en de rest niet?

    Inderdaad, ongeveer 3 mods zitten echt op het forum voor normale users.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Foals schreef:
    ...het is maar internet/een site?

    .. en mensen nemen internet weer eens vééélste serieus :') _O_


    ars moriendi

    DEREK schreef:
    (...)
    Klopt, maar ik ben zelf ook MOD geweest en ik was daar nooit bang voor. Het is gewoon niet eens zo leuk om MOD te zijn. Je bent gewoon nog een user alleen je usernaam is rood en je hebt wat extra functies, meer niet! Maar je mag geen regeltjes overtreden, maar MODS die dat af en toe wel doen, zijn toch veel leuker? MODS die iets minder chagrijnig zijn en wat vaker dingen door de vingers zien, word het hier ook veel leuker van toch?


    Dan zou het idd een stuk leuker zijn
    bijv dat als je in een topic een paar keer offtopic gaat dat er niet meteen wordt gezegt ontopic blijven.

    soms offtopic gaan maakt het juist leuk


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik heb echt zin om namen te gaan noemen. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    WMod schreef:
    (...)

    Dan zou het idd een stuk leuker zijn
    bijv dat als je in een topic een paar keer offtopic gaat dat er niet meteen wordt gezegt ontopic blijven.

    soms offtopic gaan maakt het juist leuk

    Inderdaad, serieuze topics zijn saai, vroeger kon je gewoon leuk off topic gaan en was het echt gezellig. Off topic gaan maakt het juist leuker, dat maakt dat je je vrijer voelt en dat je leuke gesprekken kunt voortzetten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gooi het in de groep mensen!


    I live for the applause, you will die for it.

    GabyDeUser schreef:
    Ik heb echt zin om namen te gaan noemen. ;x


    Doe het dan :)


    (Be)lieve in (you)rself

    GabyDeUser schreef:
    Ik heb echt zin om namen te gaan noemen. ;x

    Gaby, relax, beheers je, het lukt wel. :'d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    GabyDeUser schreef:
    Ik heb echt zin om namen te gaan noemen. ;x

    Doe gewoon, kunnen ze het misschien veranderen.
    Ze zeggen zelf altijd dat je namen moet noemen als je kritiek geeft, neem dat maar van mij aan, ik spreek uit ervaring. (':

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 21:05 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Inderdaad, serieuze topics zijn saai, vroeger kon je gewoon leuk off topic gaan en was het echt gezellig. Off topic gaan maakt het juist leuker, dat maakt dat je je vrijer voelt en dat je leuke gesprekken kunt voortzetten.


    je hebt dan wel het Offtopic maar dat is heel anders, want ze zeggen wel je gesprek dan voortzetten in het offtopic maar dan is het altijd minder gezellig want niet iedereen uit het topic gaat ook echt in het offtopic verder.


    (Be)lieve in (you)rself

    GabyDeUser schreef:
    Ik heb echt zin om namen te gaan noemen. ;x

    Als ik ertussen zit mag je dat gerust zeggen. Ben best wel benieuwd hoe ik het volgens jullie doe.


    Let the Night embrace you

    Zal ik echt namen noemen? ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lacie schreef:
    (...)
    Als ik ertussen zit mag je dat gerust zeggen. Ben best wel benieuwd hoe ik het volgens jullie doe.

    Wel, volgens mij ben jij éen van de goede MOD's. c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    GabyDeUser schreef:
    Zal ik echt namen noemen? ;x


    Ja


    (Be)lieve in (you)rself