• Sommige mods vind ik soms nogal schijnheilig bezig. Ook doen ze soms alsof ze normaal zijn (Ja oké het zijn normale mensen, maar hier op Q zijn ze wat hoger dan wij) Ik vind meestal dat dat niet echt lukt en dat ze als ze dat proberen nogal de lol voor ons verpesten.
    Ook komen er een heleboel wannabemods die je dan ook bekritiseren dat het gezellig moet zijn enzo, maar laat ons ook eens een discussie houden!
    Oké dat was mijn mening over de mods.
    Wat is jullie mening erover?

    DEREK schreef:
    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.
    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:51 ]

    GabyDeUser schreef:
    Over sommigen kan ik inderdaad wel boeken schrijven, maar ja, wie ben ik. :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    WMod schreef:
    (...)

    je hebt dan wel het Offtopic maar dat is heel anders, want ze zeggen wel je gesprek dan voortzetten in het offtopic maar dan is het altijd minder gezellig want niet iedereen uit het topic gaat ook echt in het offtopic verder.

    Inderdaad, toen het Offtopic nog bij actieve topics stond was het veel leuker! En vind je het Offtopic toch irritant dan moet er zo'n knop komen dat het uitgeschakelt word dat je dat ziet. Vind je het wel leuk dan moet je het kunnen zien, niemand gaat er apart voor naar het Offtopic, tenminste ik niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    GabyDeUser schreef:
    Zal ik echt namen noemen? ;x

    Ja dat mag wel geloof me maar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Inderdaad, toen het Offtopic nog bij actieve topics stond was het veel leuker! En vind je het Offtopic toch irritant dan moet er zo'n knop komen dat het uitgeschakelt word dat je dat ziet. Vind je het wel leuk dan moet je het kunnen zien, niemand gaat er apart voor naar het Offtopic, tenminste ik niet.


    Ik ook niet


    (Be)lieve in (you)rself

    Lacie schreef:
    (...)
    Als ik ertussen zit mag je dat gerust zeggen. Ben best wel benieuwd hoe ik het volgens jullie doe.

    Volgens mij heb ik wel eens met je gepraat een hele tijd terug en toen vond ik je iniedergeval wel aardig. Maar ik zie je nooit echt heel actief op het forum? (kan aan mij liggen) Maar je gaat wel goed met normale users om.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind Offtopic gaan leuk, maar niet altijd. Dan beginnen ze over random stuff te praten en namen te noemen. En dan voel je je buitengesloten, zo.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    thaBomb schreef:
    Ik vind Offtopic gaan leuk, maar niet altijd. Dan beginnen ze over random stuff te praten en namen te noemen. En dan voel je je buitengesloten, zo.

    Precies, en om die reden vind ik offtopic-topic ook helemaal niet leuk.


    ars moriendi

    WMod schreef:
    (...)

    Ik ook niet

    Nou dan en dat offtopic subforum is er speciaal voor de offtopics gekomen en staat het je niet aan klik je zo'n topic toch gewoon niet aan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    thaBomb schreef:
    Ik vind Offtopic gaan leuk, maar niet altijd. Dan beginnen ze over random stuff te praten en namen te noemen. En dan voel je je buitengesloten, zo.

    Ja daarom is het dus ook een regel dat het niet mag. Het is superleuk als je zelf offtopic gaat, maar als anderen het doen is het al snel irritant, of kun je er niet over meepraten enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 21:11 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Mercury schreef:
    (...)
    .. en mensen nemen internet weer eens vééélste serieus :') _O_


    Of deze site is gewoon belangrijk voor ons _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    GabyDeUser schreef:
    Ik heb echt zin om namen te gaan noemen. ;x


    Noem maar :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    (...)

    Of deze site is gewoon belangrijk voor ons _O_

    Deze site heeft me grotendeels gemaakt tot wie ik nu ben, dus ik vind het jammer dat het zo veranderd is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Volgens mij heb ik wel eens met je gepraat een hele tijd terug en toen vond ik je iniedergeval wel aardig. Maar ik zie je nooit echt heel actief op het forum? (kan aan mij liggen) Maar je gaat wel goed met normale users om.

    Eigenlijk zit ik constant op het forum. Het eerste dat ik doe op Quizlet is mijn pb's, gastenboek berichten en moddingen checken en dan ga ik meteen het forum op. 't Kan nu wel zijn dat je vind dat ik niet zo actief ben omdat ik topics eerder lees dan dat ik erop antwoord. Dat kan ook. :Y)

    Ik probeer er alleszins op te letten. ^^


    Let the Night embrace you

    Listen up folks, als je vindt dat bepaalde mods hun werk niet goed doen, stuur dan een PB in plaats van te zeggen 'ik vind dat bepaalde mods'. Ja, dat schiet niet echt op. Complete nutteloze info. Daar kunnen die mods ook helemaal niks mee.


    No growth of the heart is ever a waste