• Sommige mods vind ik soms nogal schijnheilig bezig. Ook doen ze soms alsof ze normaal zijn (Ja oké het zijn normale mensen, maar hier op Q zijn ze wat hoger dan wij) Ik vind meestal dat dat niet echt lukt en dat ze als ze dat proberen nogal de lol voor ons verpesten.
    Ook komen er een heleboel wannabemods die je dan ook bekritiseren dat het gezellig moet zijn enzo, maar laat ons ook eens een discussie houden!
    Oké dat was mijn mening over de mods.
    Wat is jullie mening erover?

    DEREK schreef:
    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.
    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:51 ]

    T wordt hier echt zo'n oorlog tussen de 'gewone' users en de mods. :'D
    Serieus, get real ofzo :'D


    ars moriendi

    Mijn mening?
    sommige heb ik een stront hekel aan. beetje beter weten. Mensen moeten discussies houden en hun mening geven tot bepaalde hoogte. en sommige mens zijn zoo scheinhijlig. word eens voor een week user..


    Some angels have no wings.

    Dit wordt weer dikke ruzie, wedden? Waar blijft dat eendjestopic. _O_

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:33 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    op het moment wil ik echt de mods zoo goed aanspreken. echt waar


    Some angels have no wings.

    Mijn mening over de mod's? Ik vind het super dat ze hun tijd in deze site steken. Hier op de site bekijken de users hun inderdaad als 'meerderwaardigen'. Maar wat is daar mis mee? c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hiphopqueen schreef:
    op het moment wil ik echt de mods zoo goed aanspreken. echt waar

    Dan doe je dat toch, als je wilt dat er wat veranderd. Spreek een moderator aan als je vind dat hij/zij iets niet goed doet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hiphopqueen schreef:
    Mijn mening?
    sommige heb ik een stront hekel aan. beetje beter weten. Mensen moeten discussies houden en hun mening geven tot bepaalde hoogte. en sommige mens zijn zoo scheinhijlig. word eens voor een week user..

    Mooi gezegt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Boeiend, het is maar een site.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hiphopqueen schreef:
    op het moment wil ik echt de mods zoo goed aanspreken. echt waar

    Je mag ons aanspreken, daar kan je ons alleen maar mee helpen als je onze fouten zegt.

    Het probleem is gewoon dat als er gediscussiërd word, er altijd wel een paar moeten zijn die overdreven moeten reageren en dan moeten we ingrijpen, ja. Moesten we niet ingrijpen zouden jullie zeuren dat we ons werk beter moeten doen en is het nog niet goed.


    Let the Night embrace you

    Nee ben het er niet mee eens. Lemme give you an example. Er zijn talloze topics die uren- of dagenlang worden opengehouden ook al gaat de discussie soms te ver. Vroeger werden die topics meteen gesloten. Klaar. Geen 'ja-maar'. Nu zeggen de mods talloze keren 'Ontopic blijven' en dan gaan mensen er bijdehand op reageren en luisteren ze niet. En dan moet ik eerlijk wezen dat de mods hier echt veel pikken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iglesias schreef:
    Ik merk er niks van?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    GabyDeUser schreef:
    Dit wordt weer dikke ruzie, wedden? Waar blijft dat eendjestopic. _O_

    kwak ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    GabyDeUser schreef:
    Dit wordt weer dikke ruzie, wedden? Waar blijft dat eendjestopic. _O_

    Eenden zijn stoer. _O_


    ars moriendi

    Hmm. Ik weet wel dat ze nuttig werk doen enzo,en ik heb daarom ook enorm veel respect voor hun enzo.
    Maar soms vindt ik toch ook dat mods altijd héél lief enzo kunnen doen,maar in een ruzie staan ze altijd boven je en winnen ze altijd (cat) En sommige mods hebben een ego,maar daar kunnen de anderen uiteraard niets aan doen :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'