• Sommige mods vind ik soms nogal schijnheilig bezig. Ook doen ze soms alsof ze normaal zijn (Ja oké het zijn normale mensen, maar hier op Q zijn ze wat hoger dan wij) Ik vind meestal dat dat niet echt lukt en dat ze als ze dat proberen nogal de lol voor ons verpesten.
    Ook komen er een heleboel wannabemods die je dan ook bekritiseren dat het gezellig moet zijn enzo, maar laat ons ook eens een discussie houden!
    Oké dat was mijn mening over de mods.
    Wat is jullie mening erover?

    DEREK schreef:
    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.
    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:51 ]

    Profusion -> Zie ik bijna nooit op het forum.
    Enamoro -> Die zie ik ook nooit op het forum.
    Cloudburst -> Zie ik ook niet vaak op het forum.
    Prodigy -> Zie ik ook weinig tot niet op het forum.
    Elphaba -> Die zie ik ook nooit op het forum.
    RandomRythm -> Ik heb eigenlijk geen idee wie the fuck zij is. ;x
    Rickjuh -> Zie ik bijna nooit online en nooit op het forum.


    :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    Profusion -> Zie ik bijna nooit op het forum.
    Enamoro -> Die zie ik ook nooit op het forum.
    Cloudburst -> Zie ik ook niet vaak op het forum.
    Prodigy -> Zie ik ook weinig tot niet op het forum.
    Elphaba -> Die zie ik ook nooit op het forum.
    RandomRythm -> Ik heb eigenlijk geen idee wie the fuck zij is. ;xRickjuh -> Zie ik bijna nooit online en nooit op het forum.


    :Y)


    Ik moet je gelijk geven RandomRythm is bijna nooit online.^^


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Lacie schreef:
    (...)
    Eigenlijk zit ik constant op het forum. Het eerste dat ik doe op Quizlet is mijn pb's, gastenboek berichten en moddingen checken en dan ga ik meteen het forum op. 't Kan nu wel zijn dat je vind dat ik niet zo actief ben omdat ik topics eerder lees dan dat ik erop antwoord. Dat kan ook. :Y)

    Ik probeer er alleszins op te letten. ^^

    Dan zou ik zeggen, meer reageren ookal is het toch best zinloos om te reageren, reageer je meer, krijgen de users ook meer het gevoel dat je je best doet en echt aanwezig bent. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    GabyDeUser schreef:
    Profusion -> Zie ik bijna nooit op het forum.
    Enamoro -> Die zie ik ook nooit op het forum.
    Cloudburst -> Zie ik ook niet vaak op het forum.
    Prodigy -> Zie ik ook weinig tot niet op het forum.
    Elphaba -> Die zie ik ook nooit op het forum.
    RandomRythm -> Ik heb eigenlijk geen idee wie the fuck zij is. ;x
    Rickjuh -> Zie ik bijna nooit online en nooit op het forum.


    :Y)

    Inderdaad! De 1e twee ik weet niet eens wie het zijn, de 3e ken ik vaag van naam. Jolien kent iedereen wel, die was alleen vaker online toen ze nog geen mod was, maar ookal niet erg veel. En die anderen ken ik nog van mijn tijd als mod.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben nu inmiddels heel erg benieuwd naar die namen
    Maar zoals al eerder gezegd is: als je iets niet bevalt, pb die mod dan even. Wij kunnen echt wel wat hebben en kunnen alleen maar 'groeien in ons mod-zijnde' van feedback/kritiek van users.


    I am an idiot, I move.

    Eigenlijk zie ik alleen Nynke regelmatig op het forum of ben ik nou iemand vergeten?


    I live for the applause, you will die for it.

    thaBomb schreef:
    (...)

    Ik moet je gelijk geven RandomRythm is bijna nooit online.^^

    Ben ik het mee eens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kikkeli schreef:
    Eigenlijk zie ik alleen Nynke regelmatig op het forum of ben ik nou iemand vergeten?

    Elisa!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eigenlijk moeten jullie er wel rekening mee houden dat het kan dat sommige tijdelijk niet online kunnen zijn door een kapotte computer of persoonlijke problemen.
    Ik zit nu bijvoorbeeld in mijn examens waardoor ik ook minder online kan zijn. :x


    Let the Night embrace you

    Lacie schreef:
    Eigenlijk moeten jullie er wel rekening mee houden dat het kan dat sommige tijdelijk niet online kunnen zijn door een kapotte computer of persoonlijke problemen.
    Ik zit nu bijvoorbeeld in mijn examens waardoor ik ook minder online kan zijn. :x


    Ik had eerder een account op Quizlet, ergens in afgelopen jaar maart.
    En toen zag ik haar ook niet. Maar het kan ook iets anders zijn.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Lacie schreef:
    Eigenlijk moeten jullie er wel rekening mee houden dat het kan dat sommige tijdelijk niet online kunnen zijn door een kapotte computer of persoonlijke problemen.
    Ik zit nu bijvoorbeeld in mijn examens waardoor ik ook minder online kan zijn. :x

    Ja maar toch sommige heb ik echt in al geen maanden meer gezien, en als ze dat hebben kan daar geen algemeen topci over komen, dan weten wij ook waar de mods die er niet zijn uithangen. Is ook makkelijker voor ons, dat jullie het weten is goed, maar waarom wij niet!? Wij denken nu dat die mods er gewoon niet zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lacie schreef:
    Eigenlijk moeten jullie er wel rekening mee houden dat het kan dat sommige tijdelijk niet online kunnen zijn door een kapotte computer of persoonlijke problemen.
    Ik zit nu bijvoorbeeld in mijn examens waardoor ik ook minder online kan zijn. :x

    Ik heb het meer over áltijd.


    *insert philosophical cringe expression here*

    DEREK schreef:
    (...)
    Ja maar toch sommige heb ik echt in al geen maanden meer gezien, en als ze dat hebben kan daar geen algemeen topci over komen, dan weten wij ook waar de mods die er niet zijn uithangen. Is ook makkelijker voor ons, dat jullie het weten is goed, maar waarom wij niet!? Wij denken nu dat die mods er gewoon niet zijn.

    Dat idee was er ooit alleen toen kwamen we tot het punt dat bepaalde moderators het niet nodig vinden te vertellen waarom ze precies niet online kunnen komen. En dan zou je oppervlakkige dingen krijgen als: 'School' of 'Persoonlijke omstandigheden'.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lacie schreef:
    Eigenlijk moeten jullie er wel rekening mee houden dat het kan dat sommige tijdelijk niet online kunnen zijn door een kapotte computer of persoonlijke problemen.
    Ik zit nu bijvoorbeeld in mijn examens waardoor ik ook minder online kan zijn. :x

    Maar sommigen -ik noem geen namen, die weten het van zichzelf- zijn er echt nooit, terwijl ze er wel gewoon zouden kunnen zijn :Y) Daar geef ik de users gelijk in.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Dat idee was er ooit alleen toen kwamen we tot het punt dat bepaalde moderators het niet nodig vinden te vertellen waarom ze precies niet online kunnen komen. En dan zou je oppervlakkige dingen krijgen als: 'School' of 'Persoonlijke omstandigheden'.


    Zijn dat dan wel goede mods?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt