• Sommige mods vind ik soms nogal schijnheilig bezig. Ook doen ze soms alsof ze normaal zijn (Ja oké het zijn normale mensen, maar hier op Q zijn ze wat hoger dan wij) Ik vind meestal dat dat niet echt lukt en dat ze als ze dat proberen nogal de lol voor ons verpesten.
    Ook komen er een heleboel wannabemods die je dan ook bekritiseren dat het gezellig moet zijn enzo, maar laat ons ook eens een discussie houden!
    Oké dat was mijn mening over de mods.
    Wat is jullie mening erover?

    DEREK schreef:
    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.
    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:51 ]

    Ik vind dat er weer stakingen moeten komen, eens kijken hoe het er nu op Q aan toe zal gaan zonder de modders :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    thaBomb schreef:
    (...)


    Ergens vind ik dat een héél klein beetje zielig. Stel je voor, je kan éíndelijk weer op Internet en kan je natuurlijk weer op Quizlet en boem! je krijgt een PB waar staat dat je geen Mod meer bent,^^
    Ja, maar als je er lang niet bent geweest en je hebt gewoon zo lang geen tijd dan is het gewoon niet anders.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Profusion schreef:
    (...)
    Klopt, maar je weet nooit wat er met iemand gebeurt. Als iemand een maandje wegblijft, maar verder wel functioneert als mod, lijkt het mij niet zo zinnig om diegene dan direct weg te sturen...

    Maandje niet, als het langer is zou ik me toch wel dingen gaan afvragen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...) Ja, maar als je er lang niet bent geweest en je hebt gewoon zo lang geen tijd dan is het gewoon niet anders.


    Dat is wel waar. Leven is hard, en trouwens. Je gaat niet dood als je opeens geen mod meer bent.^^

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 21:46 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    thaBomb schreef:
    (...)

    Dat is wel waar. Leven is hard, en trouwens. Je gaat niet dood als je opeens geen mod meer bent.^^

    Inderdaad, ik leef namelijk ook nogsteeds : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stiekem sloeg ik gewoon de spijker op z'n kop met namen noemen. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    Stiekem sloeg ik gewoon de spijker op z'n kop met namen noemen. ;d

    Hoe bedoel je?


    I am an idiot, I move.

    Profusion schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?

    Dat we allemaal wel doorhebben dat bepaalde MODs veel minder actief zijn.


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Dat we allemaal wel doorhebben dat bepaalde MODs veel minder actief zijn.

    Eigenlijk wel ja. Ik blijf erbij dat ze wel hun redenen hebben. Maar hierin heb je gewoon gelijk.


    I am an idiot, I move.

    *komt topic weer binnen*

    Ik snap dat mods soms tijdelijk afwezig kunnen zijn,
    maar ik vind wel dat mods in alegemene lijn er vaak moeten zijn.
    Volgens mij is dat ook heel positief,omdat ik persoonlijk meer respect heb voor een mod die ik 'ken'. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    DEREK schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik leef namelijk ook nogsteeds : D


    Maar had jij niet gewillig "ontslag" genomen? (nerd)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    zo te horen komt er weer een rellen aan (nerd)


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    zo te horen komt er weer een rellen aan (nerd)

    Waarom dat? We luisteren hier naar de mening van de users en proberen oplossingen te bedenken. Het is geen ruzie, discussie of whatever :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben het wel met dit topic eens. Het was hier vroeger gewoon veel leuker, topics worden nu meteen dichtgegooid als je ook maar twee posts off-topic gaat.
    En inderdaad, sommige MODs zijn er gewoon (bijna) nooit. Nou, dat zal vast geweldige redenen hebben, maar laat ze dan geen MOD blijven als ze maanden niet online (kunnen) komen.
    Ik zou zo'n staking helemaal niet erg vinden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Desecrate schreef:
    (...)
    Waarom dat? We luisteren hier naar de mening van de users en proberen oplossingen te bedenken. Het is geen ruzie, discussie of whatever :Y)


    Omdat ik dat gewoo zie aan komen. IK heb alle reactie door gelezen en sommige zeggen het ook al. Dus ik denk he wel (nerd)


    "Ignite, my love. Ignite."