• Sommige mods vind ik soms nogal schijnheilig bezig. Ook doen ze soms alsof ze normaal zijn (Ja oké het zijn normale mensen, maar hier op Q zijn ze wat hoger dan wij) Ik vind meestal dat dat niet echt lukt en dat ze als ze dat proberen nogal de lol voor ons verpesten.
    Ook komen er een heleboel wannabemods die je dan ook bekritiseren dat het gezellig moet zijn enzo, maar laat ons ook eens een discussie houden!
    Oké dat was mijn mening over de mods.
    Wat is jullie mening erover?

    DEREK schreef:
    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.
    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:51 ]

    Ik heb er geen last van. Ze doen gewoon hun ding. :')


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Na die staking vind ik ze wel handig geworden (krul)


    -

    niet dit iederegeval :/ ik vindt ze gewoon normaal en aardig :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn mening is dat ik vind dat beide partijen, zowel de mods als de users, zich af en toe iets meer in elkaar moeten inleven. Op dat moment komt er meestal namelijk een soort van 'Oooh, zit het zo' momentje en dan gaat het meestal net iets beter.
    Ik ben het trouwens totaal niet met je eens, maar ik zit dan ook al wat langer dan jij op quizlet :)


    Life is hard and then we die

    Hetzelfde inderdaad, but you already knew that : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind ze super goed.. Tsjah geen mening voor de rest.. Ze doen gewoon hun ding (flower)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:23 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Over sommigen kan ik inderdaad wel boeken schrijven, maar ja, wie ben ik. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik merk er niks van?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb niet de indruk dat ze schijnheilig zijn ofzo... Ik vind dat ze hun werk goed doen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    sorry, maar kan dit topic niet gesloten worden? Dalijk zit het hele actieve topic-gedeelte vol met topics waar iedereen zijn mening geeft.


    Today will be Girl's Day party with you~

    GabyDeUser schreef:
    Over sommigen kan ik inderdaad wel boeken schrijven, maar ja, wie ben ik. :')

    Maarja, wie zijn wij? (':

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:30 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind dit altijd zo simpel he :'D Spreek dan gewoon de moderator aan waarvan je vind dat hij/zij iets niet goed doet, dan kan het opgelost worden :Y) Met zo'n topic schiet je niet zoveel op.

    Anyway, ik denk niet dat ik me hier aangesproken door hoef te vinden maar ik wou toch even reageren (krul)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:30 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heerlijk dat Quizlet toch nog zoveel modlikkers heeft, doet me goed (': #sarcasme


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wow, niet weer zo een heel stresstopic, lol. Naja, ik merk der niet zoveel van. Hun doen toch ook gewoon hun werk.

    Ik merk er niks van, en nee dit zeg ik niet om dat ik schijnheilig ben ofzo. Maar nou ja, ik heb geen last van de mods, naar mijn idee doen ze wat ze moeten doen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.