• Sommige mods vind ik soms nogal schijnheilig bezig. Ook doen ze soms alsof ze normaal zijn (Ja oké het zijn normale mensen, maar hier op Q zijn ze wat hoger dan wij) Ik vind meestal dat dat niet echt lukt en dat ze als ze dat proberen nogal de lol voor ons verpesten.
    Ook komen er een heleboel wannabemods die je dan ook bekritiseren dat het gezellig moet zijn enzo, maar laat ons ook eens een discussie houden!
    Oké dat was mijn mening over de mods.
    Wat is jullie mening erover?

    DEREK schreef:
    Van de helft van de mods zie je trouwens ook nooit iets. En dat noem ik niet goed je werk doen, ik vraag me echt af of hun ego zo groot is dat ze niet meer reageren op t forum waar ook gewone users komen of dat ze gewoon nooit online komen. Dat noem ik trouwens niet proberen goede mods te zijn en je hetzelfde te gedragen als een gewone user.
    Om daar nog even aan toe te voegen dat sommige topics die juist sfeer en humor in Quizlet brengen veel te snel gesloten worden en dat sommige mods alleen maar met elkaar omgaan. Gewone users hebben geen enge ziekte ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:51 ]

    Amen _O_


    Ik ben gemeen xoxo

    Of Rutger moet een nieuwe mod gedoetje beginnen. - kom niet op de naam -


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Iglesias schreef:
    Of Rutger moet een nieuwe mod gedoetje beginnen. - kom niet op de naam -

    Aanmeldingen? weetdenaamooknietmeer Vind je dat er nieuwe mods bij moeten komen?


    I am an idiot, I move.

    GabyDeUser schreef:
    Profusion -> Zie ik bijna nooit op het forum.
    Enamoro -> Die zie ik ook nooit op het forum.
    Cloudburst -> Zie ik ook niet vaak op het forum.
    Prodigy -> Zie ik ook weinig tot niet op het forum.
    Elphaba -> Die zie ik ook nooit op het forum.
    RandomRythm -> Ik heb eigenlijk geen idee wie the fuck zij is. ;x
    Rickjuh -> Zie ik bijna nooit online en nooit op het forum.


    :Y)
    Ik moet toegeven dat ik sinds school weer is begonnen best wel veel minder online ben dan eerst, maar dat komt omdat ik afgelopen jaar met hakken over de sloot ben overgegaan dus het dit jaar goed wil doen (:

    Maar in 't algemeen, vind ik zelf dat de meeste mods wel redelijk vaak op het gewone forum komen en reageren en zich ook onder de normale users mengen.
    En zoals sommige mede-mods al hebben gezegd: als je vindt dat één van de mods het niet goed doet, stuur haar/hem dan een pb, dan kan er wat aan gedaan worden :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, ik hou mijn mond. Na dat rel-gedoe en die perm-bans enzo heb ik zo mijn eigen mening. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind inderdaad dat sommige mods wat () lang afwezig zijn, maar daar kan een goede reden voor zijn. Ik ben het er ook niet mee eens dat sommige ushers bezig zijn over dat de mods 'strenger' zijn geworden want dat is níet zo. In 2008 werden Topic's gelijk gesloten als er off-topic gegaan werd, nu zijn de mods veel milder. Ze geven nog talloze waarschuwing met: 'blijf ontopic' die meestal nog genegeerd worden ook. En dan nog over dat gedoe over het ontslaan van een bemiddelaar: in 2008 werden daar ook veel strenger over gegaan. Als je toen zo iets geflikt zou hebben zou je definitief van Q gegooid worden.

    Vindt me maar schijnheilig, I.d.g.a.f. Dit is mijn mening.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 22:08 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ok. Als er iets is te klagen/zeggen/vragen o.i.d. dan hoor ik dat graag, dat even als eerste. En ik moet zeggen dat ik het ermee eens ben dat sommige mods hun gezicht niet veel laten zien op zowel Quizlet als op 't forum :'D Maarja, daar zal wel een reden voor zijn. En ik vind 't goed dat hier een topic over aangemaakt wordt ^^.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 22:09 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Profusion schreef:
    (...)
    Aanmeldingen? weetdenaamooknietmeer Vind je dat er nieuwe mods bij moeten komen?


    Aangezien er veel niet zijn. Maar het was een suggestie (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rooftops schreef:
    Ja, ik hou mijn mond. Na dat rel-gedoe en die perm-bans enzo heb ik zo mijn eigen mening. (':


    Als ik mijn mening moet zeggen zitten we hier morgen nog (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Strikvraag schreef:
    Ik vind inderdaad dat sommige mods wat () lang afwezig zijn, maar daar kan een goede reden voor zijn. Ik ben het er ook niet mee eens dat sommige ushers bezig zijn over dat de mods 'strenger' zijn geworden want dat is níet zo. In 2008 werden Topic's gelijk gesloten als er off-topic gegaan werd, nu zijn de mods veel milder. Ze geven nog talloze waarschuwing met: 'blijf ontopic' die meestal nog genegeerd worden ook. En dan nog over dat gedoe over het ontslaan van een bemiddelaar: in 2008 werden daar ook veel strenger over gegaan. Als je toen zo iets geflikt zou hebben zou je definitief van Q gegooid worden.

    Vindt me maar schijnheilig, I.d.g.a.f. Dit is mijn mening.


    In 2008 werden topics niet meteen gesloten, hoor? :')
    Of ik herinner me een heel ander 2008 dan jou.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    WBitch schreef:
    (...)

    Als ik mijn mening moet zeggen zitten we hier morgen nog (cat)

    same here, i think. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    WBitch schreef:
    (...)

    Als ik mijn mening moet zeggen zitten we hier morgen nog (cat)


    Vertel, we hebben de tijd : D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    WBitch schreef:
    (...)

    Als ik mijn mening moet zeggen zitten we hier morgen nog (cat)

    Kom maar op Sarita, je heet niet voor niks (W)Bitch. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kikkeli schreef:
    Eigenlijk zie ik alleen Nynke regelmatig op het forum of ben ik nou iemand vergeten?

    Nja, sorry. Maar ik ben een beetje een addict :') Mijn schoolwerk lijdt er ook een beetje onder. :x *Kuch*


    "I shut my eyes in order to see.'

    WBitch schreef:
    (...)

    Als ik mijn mening moet zeggen zitten we hier morgen nog (cat)


    Anders ik wel. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson