• tijdens de wk in de finale tegen Nederland o.o

    dus het kan zijn dat bij de beker krijgen:Y) wel een beetje laat...
    bron
    hyves


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saturn schreef:
    (...)

    Amen. _O_
    Laat ze eerst maar bewijzen dat ze dat gebruikt hebben.

    Sinds wanneer geloven mensen massaal een dopingarts die in de bak zit.

    Hebben jullie dan bewijs dat ze het niet gebruikt hebben dan, ik zeg niet dat ze het wel gebruikt hebben, maarja
    Ik heb ook nooit gezegd dat ik die dopingarts geloof, maar andersom ook niet :'D

    Sorry dat ik dit zeg hoor, maar wrm zouden ze iets wat niet waar is, in de kranten zetten ??

    SchoenVeter schreef:
    (...)
    Hebben jullie dan bewijs dat ze het niet gebruikt hebben dan, ik zeg niet dat ze het wel gebruikt hebben, maarja
    Ik heb ook nooit gezegd dat ik die dopingarts geloof, maar andersom ook niet :'D

    Sorry dat ik dit zeg hoor, maar wrm zouden ze iets wat niet waar is, in de kranten zetten ??


    Er staat in de krant dat Fuentes zegt dat Spanje doping heeft gebruikt. En Del Bosque en Xavi hebben daarop gereageerd door te zeggen dat dat niet waar is. Er staat dus niet dat het zo is, maar dat dat gezegd is door bepaalde personen, dan kunnen die nog wel ongelijk hebben.
    Ik heb meer vertrouwen in Xavi en Del Bosque dan in Fuentes en als het echt zo was geweest, was het veel en veel eerder naar buiten gekomen.

    Edit: Bovendien zijn mensen onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 21:30 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ik die avond vooral .__.
    Ik zat in Kroatië en daar baalde ik in de eerste plaats al van. Ik had het btw zoveel leuker gevonden als we tegen Duitsland moesten. Ik vind Spanje geen leuk land en die voetballers zijn al even erg .__.



    Wat vind je dan zo erg aan die te lekkere Fabregas,Torres enzo
    Ik bedoel spanje heeft het verdient.
    Kijk die trap van de Jong,zo iets zou Spanje nooit doen.

    Maarja ik ben toch al een landverader
    Leve de landveraders :Y)(krul)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    toen de finale was gingen wij net op vakantie naar spanje dus toen we in spanje aankwamen met ons kenteken was het meteen ah holland wk!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    xDracoMalfoy schreef:
    (...)


    Wat vind je dan zo erg aan die te lekkere Fabregas,Torres enzo
    Ik bedoel spanje heeft het verdient.
    Kijk die trap van de Jong,zo iets zou Spanje nooit doen.

    Maarja ik ben toch al een landverader
    Leve de landveraders :Y)(krul)

    Alsof ik er ook maar een heel klein beetje om geef hoe de spelers eruit zien .__. Torres is trouwens kapot lelijk, maargoed. Het gaat mij puur en alleen om het spel.
    Die trap van de Jong ja, maar dan noem je iemand he. Spanje speelt net zo vals en verraderlijk. Hatelijk mensen die Spanje de hemel inprijzen .__.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mrscanales schreef:
    (...)
    zeg ik toch niet ?
    En Spanje gebruikt geen doping ze hebben een eerlijk spel gespeelt en gewonnen als sommige mensen daar niet tegen kunnen is dat hun probleem maar moeten ze gaan 5 maanden later afkomen met flauwekul.

    Oh en als Spanje nog eens tegen Nederland moet wint Spanje toch terug, ze worden sterker elke wedstrijd dat ze samen spelen...

    Alsof Nederland niet sterker wordt. Het doelpunt was puur geluk. Het was al zo'n wedstrijd dat het op geluk aan moest komen, want ze waren overduidelijk even sterk. Ook al was die fucking scheids scheef .__.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Saturn schreef:
    (...)

    Er staat in de krant dat Fuentes zegt dat Spanje doping heeft gebruikt. En Del Bosque en Xavi hebben daarop gereageerd door te zeggen dat dat niet waar is. Er staat dus niet dat het zo is, maar dat dat gezegd is door bepaalde personen, dan kunnen die nog wel ongelijk hebben.
    Ik heb meer vertrouwen in Xavi en Del Bosque dan in Fuentes en als het echt zo was geweest, was het veel en veel eerder naar buiten gekomen.

    Edit: Bovendien zijn mensen onschuldig tot het tegendeel bewezen is.


    Weetje, ik hou op met hier te reageren
    ik heb nooit gezegd dat Fuentes de waarheid zegt (lees mijn reactie es goed) en altijd als ik ergens op reageer, word ik gelijk aangevallen
    alsof ik het heb gedaan (krul)

    Dit topic loopt trouwens een beetje uit de hand, kan hier geen slotje op :Y)

    Stamppot schreef:
    (...)
    Alsof Nederland niet sterker wordt. Het doelpunt was puur geluk. Het was al zo'n wedstrijd dat het op geluk aan moest komen, want ze waren overduidelijk even sterk. Ook al was die fucking scheids scheef .__.


    Voetbal en geluk gaan hand in hand, daar kan je gewoon niks aandoen. Maar ze waren dus even sterk, je zegt het zelf al. Dus dat betekend dat Spanje en Nederland beiden heel goed waren.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    Weetje, ik hou op met hier te reageren
    ik heb nooit gezegd dat Fuentes de waarheid zegt (lees mijn reactie es goed) en altijd als ik ergens op reageer, word ik gelijk aangevallen
    alsof ik het heb gedaan (krul)

    Dit topic loopt trouwens een beetje uit de hand, kan hier geen slotje op :Y)


    Haha, oké, sorry, zo bedoelde ik het ook niet.
    Maar jij zei van ja; waarom gaan ze dat in de krant zetten als het niet waar is.
    Maar ze zetten dus eigenlijk in de krant dat het waar is dat mensen die dingen gezegd hebben, maar er staat niet dat er echt doping is gebruikt.
    Sorry als dat verkeerd overkwam.

    Ik zeg dus ook niet dat jij Fuentes gelijk geeft. :') Ik zeg dat uitspraken van personen, ook al staan ze in de krant, niet gelijk waar hoeven te zijn. Want het kwam op mij over alsof jij dat dacht, my bad. (flower)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 21:52 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Saturn schreef:
    (...)

    Voetbal en geluk gaan hand in hand, daar kan je gewoon niks aandoen. Maar ze waren dus even sterk, je zegt het zelf al. Dus dat betekend dat Spanje en Nederland beiden heel goed waren.

    Ja dat zei ik toch ook al of niet dan :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Weetje, ik hou mijn mond wel :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Nederland is gewoon de beste. :Y)


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    Nederland is gewoon de beste. :Y)

    JEEEEEUJ :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    JEEEEEUJ :Y)

    en dan vooral Dirkie en Arjeeeeeen!! _O_


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    en dan vooral Dirkie en Arjeeeeeen!! _O_

    Hihi jaaa! En ik vond van Bronckhorst ook altijd leuk en goed spelen! :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.