• tijdens de wk in de finale tegen Nederland o.o

dus het kan zijn dat bij de beker krijgen:Y) wel een beetje laat...
    bron
    hyves

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Qlimax schreef:
    (...)
    Ja idd. Ik mag ze ook niet en kan ook absoluut niet tegen t verlies. Je moet eens weten hoe ik erbij liep de eerste week, haha. Zo chagrijnig x'D

haha, nou anders ik wel! en alles wat spaans gerelateerd was heeft het moeten ontgelden ;')

[ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 21:50 ]

ars moriendi

Qlimax schreef:
    (...)
    Ja idd. Ik mag ze ook niet en kan ook absoluut niet tegen t verlies. Je moet eens weten hoe ik erbij liep de eerste week, haha. Zo chagrijnig x'D

Ik die avond vooral .__.
    Ik zat in Kroatië en daar baalde ik in de eerste plaats al van. Ik had het btw zoveel leuker gevonden als we tegen Duitsland moesten. Ik vind Spanje geen leuk land en die voetballers zijn al even erg .__.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Mercury schreef:
    (...)
    Nou ja, voor sommige mensen is dat wél belangrijk. Mensen die heel erg veel om voetbal/sport geven enzo.

En dan is het verschil tussen 1e en 2e heel erg groot.

Ik hou ook van voetbal. Maar ik geloof gewoon niet dat Spanje dat heeft gedaan.

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Iglesias schreef:
    (...)

Ik hou ook van voetbal. Maar ik geloof gewoon niet dat Spanje dat heeft gedaan.

Zeg dat dan ipv deze discussie de kop in te slaan.

Stamppot schreef:
    (...)
    Zeg dat dan ipv deze discussie de kop in te slaan.

Ik hou er niet van als ze meteen Spanje op de kop geven,
    wie weet hebben ze het wel helemaal niet gedaan. En btw Spanje kwam er mee. Maar goed.

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Schat, Hoax Blog, betekent dus dat het fake, verzonnen, niet echt is.

*insert philosophical cringe expression here*

Iglesias schreef:
    (...)

Ik hou er niet van als ze meteen Spanje op de kop geven,
    wie weet hebben ze het wel helemaal niet gedaan. En btw Spanje kwam er mee. Maar goed.

Ik mag Spanje niet. Period.
    Nooit gemogen ook.
    Ik zou er nooit op vakantie gaan en ik wil er niets mee te maken hebben :'D
    Daarom geef ik spanje meteen op d'r kop.

GabyDeUser schreef:
    Schat, Hoax Blog, betekent dus dat het fake, verzonnen, niet echt is.

Dat is niet de enige bron, schat.

ars moriendi

Mercury schreef:
    (...)
    Dat is niet de enige bron, schat.

Als het daarop wordt gepost is het dus een hoax. (nerd)

GabyDeUser schreef:
    (...)
    Als het daarop wordt gepost is het dus een hoax. (nerd)

klik
    klik
    en klik.
    Ik denk dat van die officiele sites als nusport, elsevier en ajax dit niet zomaar zouden posten als het geen serieus gerucht was.
    edit: zomaar wat sites die ik tegenkwam tijdens een minuutje google

[ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 22:27 ]

ars moriendi

Mercury schreef:
    (...)
    klik
    klik
    en klik.
    Ik denk dat van die officiele sites als nusport, elsevier en ajax dit niet zomaar zouden posten als het geen serieus gerucht was.
    edit: zomaar wat sites die ik tegenkwam tijdens een minuutje google

Je zegt het zelf al, een gerucht, wordt gehaald uit de geruchtenmolen en je begrijpt wel waar ik heen wil..

GabyDeUser schreef:
    (...)
    Je zegt het zelf al, een gerucht, wordt gehaald uit de geruchtenmolen en je begrijpt wel waar ik heen wil..

klopt ook, het is een gerucht. maar wel een gerucht dat wel degelijk ff uitgezocht mag worden voor zo'n voetbal (zeg maar het Nederlands Elftal;))-fanaat als ik. (krul)

ars moriendi

Mercury schreef:
    (...)
    klopt ook, het is een gerucht. maar wel een gerucht dat wel degelijk ff uitgezocht mag worden voor zo'n voetbal (zeg maar het Nederlands Elftal;))-fanaat als ik. (krul)

Als het WK-/EK-tijd is heb ik pas weer Oranje koorts, dan ga ik ook door de buurt rennen voor elk goal dat we maken. Alleen nu, mogen ze van mij hun titel wel houden.

GabyDeUser schreef:
    (...)
    Als het WK-/EK-tijd is heb ik pas weer Oranje koorts, dan ga ik ook door de buurt rennen voor elk goal dat we maken. Alleen nu, mogen ze van mij hun titel wel houden.

en dat is het verschil tussen jou en mij, want ik hou het hele jaar door voor voetbal het volg het op de voet =)

ars moriendi

Mercury schreef:
    (...)
    en dat is het verschil tussen jou en mij, want ik hou het hele jaar door voor voetbal het volg het op de voet =)

Ik moet het wel volgen :'(