• Heeft nog geen titel • Bojan Krkic
    Zeventien jaar geleden verliep alles fout voor Josep "Pep" Guardiola. Hij had dan wel een goedlopende carrière maar zijn prachtige vrouw stierf aan een ongeluk waar hij nooit over wou praten. Alles waar Pep in die tijd voor leefde was voetbal en vrienden en familie kwamen op de tweede plaats. Toen zijn vrouw stierf bleef Pep achter met zijn twee jaar oude dochtertje Núria. Pep kon de opvoeding van het kind niet alleen aan en gaf Núria ter adoptie aan een Zuid-Afrikaans gezin.
     
    We zijn nu zeventien jaar later en Núria is een prachtige jonge vrouw geworden die als twee druppels water op haar moeder lijkt, haar tijd verdoet met skaten en 's avonds naar wedstrijden van haar vaders team kijkt. Als het Spaanse elftal in Zuid-Afrika zit komen ze Núria tegen op straat en Bojan Krkic vindt haar zeer interessant. Zo interessant zelfs dat hij en zijn vrienden er achter komen dat Núria Peps dochter blijkt te zijn. Op een onschuldige avond komen de groep mannen achter het verhaal van Núria's overleden moeder, Peps rede om trainer te worden en de reden waarom Pep Núria zonodig liet adopteren. Alle stukjes vallen stuk voor stuk op zijn plaats en het laatste puzzelstukje zal in Barcelona worden gelegd..


    Rollen:
    # Vriendin/Verloofde/Vrouw Spanje dudes. (komen pas later voor in het verhaal)
    Vriendin Sergio Busquets - Dystopia
    Toekomstige vriendin F. Torres & toekomstige beste vriendin Núria - 3D

    # Vriendin/Verloofde/Vrouw Barça dudes. (komen pas later voor in het verhaal)
    # Bojan Krkic, Cesc Fabregas & Gerard Pique zijn bezet!

    Informatie:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk: Foto & beschrijving
    Hobbys:
    Studies/werk:
    Relatie: Je snapt wel, wat informatie..
    Titel:
    2 Spaanse meisjesnamen namen:
    Extra:

    * Alles invullen of je krijgt geen rol!
    * Nee geen karakter. Ik hou me daar toch niet aan (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 14:50 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Informatie:
    Rol:vriendinnetje van spanje dudes
    Volledige naam:Marloes van der toorn
    Leeftijd:13 maar zet maar 15 neer
    Nationaliteit:nederland
    Uiterlijk: Foto & beschrijving ik heb geen foto: blond, slank, lang, blank
    Hobbys:zingen, voetballen, chillen en shoppen
    Studies/werk: havo
    Relatie: ik heb geen relatie
    Titel:titel verhaal: spaanse dudes
    2 Spaanse namen:jongens: adan, alonso
    meisjes:belicia, carlota
    Extra: niets

    p.s. wil je ff naar m ij sturen als je verhaal hebt dat lees ik

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 14:08 ]

    Ik ga invullen als ik klaar ben met leren.


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Verloofde Sergio Ramos
    Volledige naam:Luena Maria Veluentes
    Leeftijd: 22 jaar
    Nationaliteit: Spaans
    Uiterlijk:Luena is een meisje met lang donker bruin haar. Ze heeft bruine ogen en ziet er echt Spaans uit. Ze is ongeveer 1.75 en draagt graag jurkjes en naalhakken. Op haar heup heeft ze de naam Sergio en in haar navel een piercing.Luena Maria Veluentes
    Hobbys: Dansen en voetballen met Sergio
    Studies/werk: Heeft de opleiding fysiotherpie gedaan. Werkt als fysiotherapeut bij het Spaanse Elftal.
    Relatie: Luena en Sergio zijn al 3 jaar heel erg gelukkig samen. Ze hebben elkaar ontmoet toen Luena voor het eerst kwam werken bij het Spaanse Elftal. Vlak voor het WK heeft Sergio Luena op het strand romantisch ten huwelijk gevraagd.
    Titel: Piece by piece (Staat voor stukje bij stukje, dat slaat op dat het verhaal in stukjes in elkaar gevormt word)
    2 Spaanse meisjesnamen namen: Alvera en Carlotta
    Extra: Luena is zwanger maar besluit het pas na het WK te vertellen aan Sergio omdat hij zich anders niet goed kan concentreren

    Zo goed:D Anders hoor ik het wel;)

    Laat je het weten of ik de rol heb of moet ik zelf in de gaten houde??;)

    xoox<333

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 14:39 ]


    ~

    Rol: Vriendin Lionel Messi.
    Volledige naam: Valencia Rose Capulet.
    Leeftijd: Tweeëntwintig.
    Nationaliteit: Italiaans. Ze is een afstammeling van de Capulet familie van Julia (bekend van Romeo en Julia).
    Uiterlijk: Valencia heeft lang blond haar, met slagen er in. Ze heeft blauwe ogen en dunne wenkbrauwen. Het meest draagt ze smokey eyes, volume mascara, en rouge op haar wangen. Valencia werkte bij de drogist, zo weet ze veel over hoe je je make up kan doen. Valencia heeft zalmroze lippen en een slank postuur. Ze is zo'n 1.70 meter lang en draagt vaak donkerblauwe nagellak, houd van de H&M, en de echte mode.
    Hobbys: Valencia houd van kleding ontwerpen, ze is trots dat ze sommige kledingstukken al mag verkopen in een winkel. Ze hoopt dat ze later ook die kant in kan gaan, de mode en make up wereld.
    Studies/werk: Valencia studeerde mode, en werkt nu bij een dure kledingzaak.
    Relatie: Valencia was voor haar werk (mode) naar Barcelona afgereisd om de nieuwe wedstrijdshirtjes van FC Barcelona te designen. Vanaf het moment dat ze Leo zag had ze al een zwak voor hem, en gelukkig was het ook wederzijds. Valencia is nou 1 jaar en 5 maanden samen met Lionel en hoopt dat het nog heel lang mag duren.
    Titel: The puzzle piece of life.
    2 Spaanse meisjesnamen namen: Katherine, Juliet.
    Extra: Valencia woont nu in Barcelona samen met Lionel. Ze gaan vaak nog op vakantie, en het meeste naar Argentinië en Italië.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 15:37 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: vriendin van Fernando torres
    Volledige naam: Bonita thorn
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: spaans
    Uiterlijk: bonita is een meisje met donker bruin haar en donker bruine ogen.Ze is 1.79 en heeft een tatoo van een ster op haar heup.
    http://milou2008.punt.nl/upload/vanessa_anne_hudgens_1161723232.jpg
    Hobbys: voetballen,dansen,tekenen en zingen
    Studies/werk: model en zangeres
    Relatie:bonita en fernando hebben elkaar ontmoet op het strand.Ze hebben toen steeds vaker afgesproken en op een gegeven moment heeft fernando zijn gevoelens aan bonita vertelt.Ze hebben nu ongeveer 1 maand verkering
    Titel: te quiero betekent ik hou van je
    2 Spaanse meisjesnamen namen: Calinda en Damita
    Extra: haar ouders zijn op haar 15 overleden sindsdien woont ze op zichzelf,ze kan erg goed voetballen haar vader was een prof voetballer.Ze heeft alleen haar moeders achternaam gehouden.

    stuur een mail naar me als je verhaal begint

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 15:36 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Informatie:
    Rol: Mag ik Sergio Busquets *_*
    Volledige naam: Cristina Alvaro Rodriguez
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Spaans
    Uiterlijk: Foto & beschrijvingFoto -Ze is klein en moet vaak dus springen om op hoogte van Sergio te komen (1m57). Haat het om meisje 'meisje' te zijn en draagt vaak gewone t-shirt met skinny's en sneakers.
    Hobbys: Gitaar spelen, naar Barcelona gaan kijken en bij Busqi (das mijn bijnaam voor hem)zijn
    Studies/werk: Studeert Psychologie.
    Relatie: De vader van Busquets (Carles, vroegere keeper van Barcelona) en die van Cristina waren altijd al goede vrienden. Van kleins af aan trokken ze samen op. Uit eindelijk (tot Sergio 20 was en zij 18) zijn ze een koppel geworden. Nu zijn ze nog altijd gelukkig.
    Titel: Por etapas a Barcelona (Stuk voor stuk naar Barcelona) -ja ik ben inspiratieloos ik probeerde maar wat-
    2 Spaanse meisjesnamen namen: Mercedes en Carmen
    Extra: Cristina is de nicht van de aanvoerder van Barça Atletic Andreu Fontas.

    Do you let know something als first deel er is?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Informatie:
    Rol: Vriendin Fernando Torres? :'D
    Volledige naam: Elena Maria Paz
    Leeftijd: 24
    Nationaliteit: Spaans
    Uiterlijk: Foto & beschrijving: (Anna Popplewell) Een mooi meisje met helderblauwe ogen, waarmee ze iedereen ziet in te pakken. Bruin golvende lokken tot aan haar borsten en erg slank. Mooie, volle, rode lippen en ze is niet zo lang, 1.70 ongeveer. Ze heeft een tattoo op haar heup met "Paz"
    Hobbys: Uitgaan met vrienden, met Fernando stoeien, zwemmen.
    Studies/werk: Ze werkt als journaliste voor een voetbalblad.
    Relatie: Je snapt wel, wat informatie.. Elena en Fernando hebben al bijna 4 jaar een passionele relatie, ze hebben elkaar leren kennen toen Elena een intervieuw met Fernando moest doen.
    Titel: "Somewhere over the rainbow" omdat ik dat gewoon een mooie titel vind ;p
    2 Spaanse meisjesnamen namen: Juèva, Selena
    Extra: Elena heeft geen contact meer met haar ouders, omdat ze was weggelopen na een ruzie. Ze mist ze totaal niet en trekt veel met vriendinnen van andere voetballers op (:

    Is dat genoeg??
    Als de story begint, moet je hem ff sturen, kaay? :9~
    xxxxxxxxxx,

    Rol: Beste vriendin van [.], toekomstige vriendin Fernando Torres? (:
    Volledige naam: Charlie Leonie Delacour
    Leeftijd: Even oud als [.], maar dan een half jaartje jonger.
    Nationaliteit: Half Colombiaans, een kwart Portugees, en een kwart Rusland. Vanwege de verschillende afkomsten van haar familie.
    Uiterlijk: Charlie is een mooi en lief meisje om te zien. Haar blauwe ogen zijn groot en spreken erg, omdat ze goed opvallen. Haar wimpers zijn klein en niet erg groot, maar dat weet ze wel voor elkaar te krijgen doormiddelvan een laagje mascara. Ze is maar erg klein. 1.60m, en daar krijgt ze dan ook veel commentaar op. Ze heeft mooie lange blonde haren, tot nog nét niet het midden van haar rug. Ze draagt vaak mooie jurkjes, leuke fashionkledij en vaak verschillende soorten schoenen. Haar kledingkast hangt helemaal vol, maar de inloopkast met schoenen is zeker eens zo groot. Alle schoenen staan op kleur en soort gesorteerd, op glazenplanken, met mooie lichten eronder.
    Hobbys: Haar grootste passie is iets wat niet vele mensen doen. Kunstschaatsen. Ze heeft altijd haar lengte en gewicht ervoor mee gehad, en toen ze vijf was viel ze helemaal voor de mooie trucjes en gekleurde outfits. Ze doet het al sinds haar zesde, en nu is ze erg getalenteerd. Ze gaat ook erg graag uit, naar feesten of gewoon cliché naar een gezellig café. Ze kan ontzettend niet voetballen, en dat vindt ze dan ook helemaal niet leuk om te doen. Ze vindt turnen ook erg leuk, vanwege haar lenige aanleg.
    Studies/werk: Ze studeert bij de universiteit. Ze wil graag arts of psycholoog worden.
    Relatie: Ze heeft al sinds lange tijd géén relatie gehad. Waarschijnlijk sinds dat ze dertien jaar was, met een knulletje, waarmee de ''relatie'' twee dagen duurde. Ze is ook niet wanhopig op zoek naar een liefde, want ze concentreerd zich erg op haar studie en het kunstschaatsen.
    Titel: Die ga ik bedenken (:
    2 Spaanse meisjesnamen namen: Ik ken eigenlijk niet echt Spaanse namen, dus ik ken eigenlijk alleen maar Bella en Amore. Haha. 8D
    Extra: Charlie heeft eens door haar nicht een ijskunstschaatsoutfit laten maken, die ze nu nog steeds vaak aan heeft bij trainingen, omdat het haar favoriete is. Hij is zwart met wit.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 16:05 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Verloofde Xavi
    Volledige naam: Lily Mary Johnson
    Leeftijd: 23
    Nationaliteit: Engelse
    Uiterlijk: Lily heeft blond halflang haar met een slag erin. Ze draagt het los, behalve als ze voetbalt dan draagt ze het in een losse vlecht. Een paar sproetjes op haar neus. En is 1.70 m lang. Ze heeft bruine ogen en ze draagt over het algemeen alleen mascara. Ze draagt meestal een skinnie jeans met een leuk t-shirt en een vestje erop met daaronder een paar sneakers. En een paar leuke armbanden.
    Hobbys: Voetbal, lezen en vriendinnen avondjes houden, fotografie
    Studies/werk: Ze speelt in het dames elftal van Barca dat is haar 'werk'. Maar ze volgt een opleiding journalistiek.
    Relatie: Na een 3-jarige relatie heeft Xavi haar ten huwelijk gevraagd.
    Titel: When the last piece is placed, ik weet niet of het goed engels is :Y)
    2 Spaanse meisjesnamen namen: Carlota, Maria
    Extra: Ze is keeper en aanvoerder.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 16:25 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Iglesias schreef:
    Rol: Vriendin Lionel Messi.
    Volledige naam: Valencia Rose Capulet.
    Leeftijd: Tweeëntwintig.
    Nationaliteit: Italiaans. Ze is een afstammeling van de Capulet familie van Julia (bekend van Romeo en Julia).
    Uiterlijk: Valencia heeft lang blond haar, met slagen er in. Ze heeft blauwe ogen en dunne wenkbrauwen. Het meest draagt ze smokey eyes, volume mascara, en rouge op haar wangen. Valencia werkte bij de drogist, zo weet ze veel over hoe je je make up kan doen. Valencia heeft zalmroze lippen en een slank postuur. Ze is zo'n 1.70 meter lang en draagt vaak donkerblauwe nagellak, houd van de H&M, en de echte mode.
    Hobbys: Valencia houd van kleding ontwerpen, ze is trots dat ze sommige kledingstukken al mag verkopen in een winkel. Ze hoopt dat ze later ook die kant in kan gaan, de mode en make up wereld.
    Studies/werk: Valencia studeerde mode, en werkt nu bij een dure kledingzaak.
    Relatie: Valencia was voor haar werk (mode) naar Barcelona afgereisd om de nieuwe wedstrijdshirtjes van FC Barcelona te designen. Vanaf het moment dat ze Leo zag had ze al een zwak voor hem, en gelukkig was het ook wederzijds. Valencia is nou 1 jaar en 5 maanden samen met Lionel en hoopt dat het nog heel lang mag duren.
    Titel: The puzzle piece of life.
    2 Spaanse meisjesnamen namen: Katherine, Juliet.
    Extra: Valencia woont nu in Barcelona samen met Lionel. Ze gaan vaak nog op vakantie, en het meeste naar Argentinië en Italië.


    Omg, lien. Messi, waar is Cesc ö

    Informatie:
    Rol: Vriendin van Lionel
    Volledige naam: Marie-Laure Azofeifa Coràles
    Leeftijd: 22
    Nationaliteit: Spaans
    Uiterlijk: Marie-Laure is een klein maar fijn meisje. Ze heeft bruine,stijle haren tot halverwege haar rug,en diepe hazelnootbruine ogen. van kleren draagt ze graag kleedjes en rokjes of skinny jeansses,maar als ze nergens naar toe moet loopt zo graag in haar trainingsbroek met een truitje van Barcelona. Marie-Laure heeft op haar rechter schouder een tattoo waar "Las fantasticas numero una" op wat betekend Nummer 1 supporter.
    Hobbys: Marie-Laure is super goed in Surfen,sinds ze 11 is staat ze al op de plank op het water. Ze gaat ook graag weg met vrienden en houd van uitstapjes met Lionel,wat niet vaak gebeurd door zijn trainingen.
    Studies/werk: Sportpsychologie.
    Relatie: Ze heeft Lionel leren kennen op een weekendje toen ze weg was met haar zus,Lisa,ging ze Surfen terwijl Lionel met de barca jongens op oefenkamp waren,en ze trainden op het strand.
    Titel: My missing puzzle piece.
    2 Spaanse meisjesnamen namen: Nina & Allyce
    Extra:


    all I want is the taste that your lips allow

    Amerricka schreef:
    (...)

    Omg, lien. Messi, waar is Cesc ö


    Cesc is bezet.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Iglesias schreef:
    (...)

    Cesc is bezet.

    meeeh ik wou messi hater. XD


    Hope goes lost but never dies.

    Goed, ik wou dus Leo aangezien ik hem altijd neem,
    maar hij is al 2 keer ingevuld dus ik sla over.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 14:29 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    Goed, ik wou dus Leo aangezien ik hem altijd neem,
    maar hij is al 2 keer ingevuld dus ik sla over.

    Toch vind ik dat je hem moet invullen -wbw-
    If you do you I'll give you him. Wow ik ben slecht in engels (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.