• En wil mij even helpen. Ik wil een vriendin van me een sms'je sturen met dat ik het goed wil maken, maar ik weet dat als ik er 1 fout ding in zet ik het dan voor altijd verpest. Hoe krijg ik haar zover dat ze tenminste met me wil praten?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:46 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Geen idee, ik ben daar te koppig voor meestal, sorry;
    En succes nog!

    Zeg dat je niet wou dat het zo liep en dat je weet dat je in de fout bent gegaan. [ook al is dat niet zo]
    Zeg dat ze echt veel voor je betekent en dat je het écht niet leuk vindt om ruzie met haar te hebben en graag met haar wil praten :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Don't ask me, ik verpest ruzies altijd maar dat kan ook komen doordat de weinige ruzies die ik heb gehad met echte bitches waren ^^
    Ik hoop voor je dat het goedkomt!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    de laatste keer dat ik een ruzie heb proberen op te lossen werden ze alle twee boos op MIJ en waren ze een paar seconden daarna weer VRIENDEN?! :Y)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sorry, ik maak altijd ruzie.


    Your make-up is terrible

    Het laatste wat je moet doen is iemand beschuldigen. Dat valt meestal niet zo goed. Maar misschien dat ik je beter kan helpen als je me zegt waar het over gaat hoeft niet hoor, als je niet wilt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Iemand anders ruzie kan ik altijd oplossen.
    Maar mijn ruzie's duren altijd eeuwen omdat ik te arrogant ben om sorry te zeggen om of sommige excuses te accepteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hangt ervan af wat er mis is, ik wil je wel helpen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Je moet altijd doen alsof alles jouw fout is, ook al heb je niets gedaan, haha.xd
    Niet dat ik dat zelf doe, ik ben altijd te koppig om mijn fouten toe te geven xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Nee, ik maak het om de een of andere reden altijd véél erger. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sapphira schreef:
    Het laatste wat je moet doen is iemand beschuldigen. Dat valt meestal niet zo goed. Maar misschien dat ik je beter kan helpen als je me zegt waar het over gaat hoeft niet hoor, als je niet wilt.


    Ja, wil ik wel zeggen hoor. Ik werd boos om iets kleins, en toen flipte ze hem echt helemaal. Ze zegt dat ik overal boos om word de laatste tijd. En toen vroeg ik wat ze bedoelde want ik kon serieus niks bedenken. Toen sms'te ze niet meer terug (ja het was via sms) Kwam er later ook achter dat ze me had geblokt op msn..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Before schreef:
    Hangt ervan af wat er mis is, ik wil je wel helpen.


    Lees hierboven in het topic ;]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:52 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Lees hierboven in het topic ;]

    Je kan zeggen dat het je spijt, je het niet zo bedoelde ?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, wil ik wel zeggen hoor. Ik werd boos om iets kleins, en toen flipte ze hem echt helemaal. Ze zegt dat ik overal boos om word de laatste tijd. En toen vroeg ik wat ze bedoelde want ik kon serieus niks bedenken. Toen sms'te ze niet meer terug (ja het was via sms) Kwam er later ook achter dat ze me had geblokt op msn..


    In dat geval ligt het eraan of jij vindt dat zij gelijk heeft. Als dat zo is, geef het dan toe en zeg dat het je spijt. Zo niet, zeg dat dan ook gewoon. Ga niet liegen om het op te lossen, je moet het juist uitpraten, anders zit het je langer dwars. Maar zoals ik al zei: niet beschudligen. Zeg niet: "Jij zegt dat.." maar juist "Ik vind het niet zo leuk als.." Ik hoop dat je hier wat aan hebt (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Before schreef:
    (...)
    Je kan zeggen dat het je spijt, je het niet zo bedoelde ?


    Ja, ik ben alleen bang dat ik het dan echt voorgoed verneuk bij haar. We hebben hier laatst ook al ruzie over gemaakt, toen heb ik ook gezegd dat ik er spijt van had.. Ik weet niet of ze het nog een keer wil.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.