• tijdens de wk in de finale tegen Nederland o.o

dus het kan zijn dat bij de beker krijgen:Y) wel een beetje laat...
    bron
    hyves

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik geloof Xavi hij is rechtuit en een eerlijke gozer. -Misschien die van Real die daar zaten hebben doping genomen. Barça is daarvoor te braaf...oké enkel Messi maar dat was als ukkie om te groeien x'D-

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

Ik zou dat stiekem zo leuk vinden :x Krijgen die kut spanjaarden eindelijk wat ze verdienen :'D

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

LadyVILLA schreef:
    ik vind dat het niet klopt.
    Alleen maar omdat spanje heeft gewonnen en Nederland niet,
    proberen sommige NL'ers stomme geruchten te verspreiden die niet waar zijn.
    Zielig hoor.

En jij zegt dit alleen omdat je die Villa zo lekker vind.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Qlimax schreef:
    (...)
    En jij zegt dit alleen omdat je die Villa zo lekker vind.

Hahah :'D
    Ik geloof het zo dat ze vals gespeeld hebben. En ik weet ook dat iedereen op Q die stomme spanjaarden gaat verdedigen dus ik ga een echte Hollander zijn en míjn team verdedigen. Puh.

Ik geloof het niet haha..
    Na elke wedstrijd werden er doping controles gedaan bij een aantal spelers uit ELK team..
    Dus als ze drugs gebruikt zouden hebben zou dat al eerder bekend geweest zijn..

Lijkt mij...

En nee, dit zeg ik niet omdat ik van het Spaanse team houd, want ik ben en blijf voor Nederland

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Stamppot schreef:
    (...)
    Ik geloof het zo dat ze vals gespeeld hebben. En ik weet ook dat iedereen op Q die stomme spanjaarden gaat verdedigen dus ik ga een echte Hollander zijn en míjn team verdedigen. Puh.

Mijn papa is een rasechte Hollander.

I'm with you with this. (krul)

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Stamppot schreef:
    (...)

Ja echt he. Eerlijk gezegd vind ik die gasten uit 't Spaanse team niet eens knap, haha. Maar ik verdedig uiteraard Nederland, doh(cat)

Ik was in Spanje tijdens het WK, maar al die spanjaarden kwamen ons een handje geven, echt vet aardig. (:

It's time to be happy again.

Qlimax schreef:
    (...)
    Ja echt he. Eerlijk gezegd vind ik die gasten uit 't Spaanse team niet eens knap, haha. Maar ik verdedig uiteraard Nederland, doh(cat)

Voetballers zijn gewoon niet knap en die spanjaarden vind ik allemaal lomp en ik mag ze niet. Als je mij vertelt dat ze doping hebben gebruikt, geloof ik het serieus meteen :'D
    En ja, ik kan slecht tegen ons verlies, maartoch.. (A)

Jonge. Deal with it. Het WK is done, over.

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Ik ben nog altijd voor Spanje, haha. Maar dat komt omdat ik gewoon een hekel heb aan Nederland ._.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Desecrate schreef:
    Nou laat maar, die beker mogen ze van mij dan wel houden, nu is het toch niet leuk meer XD

Hope goes lost but never dies.

Iglesias schreef:

Waarom zou je het laten als er weer nieuws is .__.

Iglesias schreef:

Nou ja, voor sommige mensen is dat wél belangrijk. Mensen die heel erg veel om voetbal/sport geven enzo.

En dan is het verschil tussen 1e en 2e heel erg groot.

ars moriendi

Stamppot schreef:
    (...)
    Voetballers zijn gewoon niet knap en die spanjaarden vind ik allemaal lomp en ik mag ze niet. Als je mij vertelt dat ze doping hebben gebruikt, geloof ik het serieus meteen :'D
    En ja, ik kan slecht tegen ons verlies, maartoch.. (A)

Ja idd. Ik mag ze ook niet en kan ook absoluut niet tegen t verlies. Je moet eens weten hoe ik erbij liep de eerste week, haha. Zo chagrijnig x'D