• tijdens de wk in de finale tegen Nederland o.o

    dus het kan zijn dat bij de beker krijgen:Y) wel een beetje laat...
    bron
    hyves


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als dit zo is he, dan moet de Nederlandse Energie Maatschappij alsnog iedereen die is overgestapt een jaar gratis stroom geven. HAHA! XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Als dit zo is he, dan moet de Nederlandse Energie Maatschappij alsnog iedereen die is overgestapt een jaar gratis stroom geven. HAHA! XD

    -out-
    KLOPT! Had ik helemaal niet meer aangedacht x'DD


    ars moriendi

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ik moet het wel volgen :'(

    DOor je vriend? =O


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    en dat is het verschil tussen jou en mij, want ik hou het hele jaar door voor voetbal het volg het op de voet =)

    Tsja, daar zijn we mensen voor, eigen interesses, hobby's, meningen, etc. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mercury schreef:
    (...)
    DOor je vriend? =O

    Ja.. haha. Ik volg nu ook de eredivisie enzo. En de Champions League ofzo? Hij zit elke keer voetbal te kijken en ja. Dan moet ik wel, want ik ga hem ofc zijn pleziertjes niet afpakken :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ja.. haha. Ik volg nu ook de eredivisie enzo. En de Champions League ofzo? Hij zit elke keer voetbal te kijken en ja. Dan moet ik wel, want ik ga hem ofc zijn pleziertjes niet afpakken :'D

    Oohhh geweldig!! Haha, ik zou net zo fanatiek mee gaan kijken, joh! :'D


    ars moriendi

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Tsja, daar zijn we mensen voor, eigen interesses, hobby's, meningen, etc. :Y)

    Precies ;)


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    Oohhh geweldig!! Haha, ik zou net zo fanatiek mee gaan kijken, joh! :'D

    Ja, weet je, dat is ook het probleem met mij .__. Ik ben te fanatiek en dan gaan mensen zich aan me ergeren. Dat is één van de redenen waarom ik geen voetbal kijk :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ja, weet je, dat is ook het probleem met mij .__. Ik ben te fanatiek en dan gaan mensen zich aan me ergeren. Dat is één van de redenen waarom ik geen voetbal kijk :'D

    Hahaha geweldig x'DD Same here, tis echt zo vaak dat ik tegen dat scherm sta te schreeuwen wat ze moeten doen en dat ik dan echt zo'n onbetaalbaar gezicht van ons mam voor me krijg :')


    ars moriendi

    Zo is het niet leuk om alsnog de beker te krijgen. Het is pas speciaal als je het spel eerlijk wint en je de beker krijgt tijdens de uitzending. Nu komen we alleen in een boekje te staan zonder de spelers echt het gevoel van overwinning te geven.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 22:43 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Mercury schreef:
    (...)
    Hahaha geweldig x'DD Same here, tis echt zo vaak dat ik tegen dat scherm sta te schreeuwen wat ze moeten doen en dat ik dan echt zo'n onbetaalbaar gezicht van ons mam voor me krijg :')

    Mijn vader dreigt altijd de tv uit te zetten .__. En dan houd ik op voor 5min om vervolgens 2x zo hard mee te blèren :'D
    Dan moeten wij eigenlijk samen voetbal kijken haha!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ik die avond vooral .__.
    Ik zat in Kroatië en daar baalde ik in de eerste plaats al van. Ik had het btw zoveel leuker gevonden als we tegen Duitsland moesten. Ik vind Spanje geen leuk land en die voetballers zijn al even erg .__.

    Ja. Als ze tegen Duitsland moesten in de finale en ze hadden gewonnen, zouden we me ex (waar ik toen dus nog mee had) z'n auto oranje spuiten en door Duitsland gaan rijden met een NL vlag uit 't raam :'D
    Maar het werd Spanje ;l


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Mijn vader dreigt altijd de tv uit te zetten .__. En dan houd ik op voor 5min om vervolgens 2x zo hard mee te blèren :'D
    Dan moeten wij eigenlijk samen voetbal kijken haha!

    Hahaha ja eigenlijk wel :'D En dan sowieso het Nederlands Elftal, want ik ben nergens zo fanatiek mee als met ons eigen cluppie :'O
    Al is Liverpool een goeie tweede..


    ars moriendi

    Mhh.
    Ik geloof het niet.(cat)


    effort never betrays you

    Dat zou volgens de geruchten ook het geval zijn geweest bij het EK 2 jaar geleden, dus eigenlijk is Duitsland Europees Kampioen 2008 xD

    Ik moest eigenlijk best wel lachen toen ik zag dat de helft van Q-users landverraders zijn xD