• tijdens de wk in de finale tegen Nederland o.o

    dus het kan zijn dat bij de beker krijgen:Y) wel een beetje laat...
    bron
    hyves


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ramsey schreef:
    Ik vind dat Spanje hem verdient. Ze speelden beter en maakten minder vieze overtredingen (denkt De Jong op Alonso).

    De enigste vuile overtreding van NL was die karatetrap en daar verdiende hij rood voor. Spanje maakte misschien niet zo'n grote overtreding, maar wel veel meer. Al die kleinere dingen, waren veel vuiler dan de kleine flutdingetjes en de grotere overtreding van NL

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 19:20 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    En niet te vergeten, een scheids die elke minuut een kaart uitdeelt aan oranje..

    Precies!

    Denk je nou echt dat ze tussen die wedstrijden door geen dopingcontroles hebben gedaan? Natuurlijk wel. Als er dus aanwijzingen waren van dopinggebruik 1. waren de spelers toen wel allemaal tegelijk onderzocht en 2. was het wel naar buiten gekomen.
    De Spanjaarden waren gewoon beter, je kunt er niets aan doen.
    Ik zeg niet dat iemand de beker niet verdient, ik denk gewoon dat dit een slap verhaal is van die Fuentes, omdat hij aandachtsgeil is.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    KAK schreef:
    (...)
    En niet te vergeten, een scheids die elke minuut een kaart uitdeelt aan oranje..

    En niet te vergeten, een scheids die toch wel dikbetaald was door Spanje ;)


    ars moriendi

    Saturn schreef:
    Denk je nou echt dat ze tussen die wedstrijden door geen dopingcontroles hebben gedaan? Natuurlijk wel. Als er dus aanwijzingen waren van dopinggebruik 1. waren de spelers toen wel allemaal tegelijk onderzocht en 2. was het wel naar buiten gekomen.
    De Spanjaarden waren gewoon beter, je kunt er niets aan doen.
    Ik zeg niet dat iemand de beker niet verdient, ik denk gewoon dat dit een slap verhaal is van die Fuentes, omdat hij aandachtsgeil is.


    Vind t'zoiezo niets voor Spanje om dat te doen.

    Laat ze desnoods overnieuw spelen _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    VILLA07 schreef:
    (...)

    Vind t'zoiezo niets voor Spanje om dat te doen.

    Laat ze desnoods overnieuw spelen _O_

    Niks voor Spanje? Kom op zeg, die scheids was ook hard betaald. dat zeg je alleen omdat je David Villa lekker vind.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 19:29 ]


    ars moriendi

    VILLA07 schreef:
    (...)

    Vind t'zoiezo niets voor Spanje om dat te doen.

    Laat ze desnoods overnieuw spelen _O_

    Lieve schat dat kun je vergeten! Dat kost de regering té veel geld én tijd! Dat kunnen we ons niet veroorloven Want de regering is te gehecht aan hun salaris (cat)

    Mercury schreef:
    (...)
    En niet te vergeten, een scheids die toch wel dikbetaald was door Spanje ;)

    En het was gewoon een vieze vuile kut stumper, die scheids.


    Ik ben gemeen xoxo

    Mercury schreef:
    (...)
    Niks voor Spanje? Kom op zeg, die scheids was ook hard betaald. dat zeg je alleen omdat je David Villa lekker vind.


    Nope.

    Helleuuwh, als je een nationaal land bent dat méedoet aan de FIFA Worldcup, ben je écht heel dom doping gebruikt. -misschien zijn ze dat dan wel-
    En waarom zouden ze er nú opeens achterkomen ipv dat dat op dat moment had kunnen zijn? Foute check ofzo? Dan falen ze wel érg hard.

    WEmo schreef:
    (...)
    Lieve schat dat kun je vergeten! Dat kost de regering té veel geld én tijd! Dat kunnen we ons niet veroorloven Want de regering is te gehecht aan hun salaris (cat)


    Helaas ^^

    Nee, maar eigenlijk maakt t'me niet zo héel veel uit.
    Natuurlijk is het niet leuk als wij oneerlijk verliezen, maar het is nu alweer een paar maandjes geleden, waarom gaan ze nog moeite doen om het op te duikelen?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 19:34 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    KAK schreef:
    (...)
    En het was gewoon een vieze vuile kut stumper, die scheids.

    We verdrinken hem in die beker van Spanje :Y)

    Stamppot schreef:
    (...)
    Tegen Spanje was het gelijkaan, dus van Duitsland hadden we zeker wel gewonnen hoor ;p


    Maar ik bedoel, dat als we verloren hadden van Duitsland, dat het dan gwn eerlijk was gegaan xD

    ik zeg niet dat we gegarandeerd zouden verliezen van hen ;P

    WEmo schreef:
    (...)
    We verdrinken hem in die beker van Spanje :Y)

    Amen _O_

    Mercury schreef:
    (...)
    Niks voor Spanje? Kom op zeg, die scheids was ook hard betaald. dat zeg je alleen omdat je David Villa lekker vind.


    Hoe weet jij nou weer dat die scheids betaald is :'). Dat kan je niet zomaar aannemen hoor. Als Barça verliest van Real roep ik toch ook niet; Ja, die scheids is betaald, alleen maar omdat ze verliezen :').
    Dat die scheids rare principes had vond ik ook, maar het was meer in het algemeen volgens mij :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mercury schreef:
    (...)
    en Nederland niet dan? is dat waar je heen wilt?

    zeg ik toch niet ?
    En Spanje gebruikt geen doping ze hebben een eerlijk spel gespeelt en gewonnen als sommige mensen daar niet tegen kunnen is dat hun probleem maar moeten ze gaan 5 maanden later afkomen met flauwekul.

    Oh en als Spanje nog eens tegen Nederland moet wint Spanje toch terug, ze worden sterker elke wedstrijd dat ze samen spelen...


    The soul needs autumn.

    mrscanales schreef:
    (...)
    (...)
    En Spanje gebruikt geen doping ze hebben een eerlijk spel gespeelt en gewonnen als sommige mensen daar niet tegen kunnen is dat hun probleem maar moeten ze gaan 5 maanden later afkomen met flauwekul.
    (...)


    Amen. _O_
    Laat ze eerst maar bewijzen dat ze dat gebruikt hebben.

    Sinds wanneer geloven mensen massaal een dopingarts die in de bak zit.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.