• Maandag had mijn vriendin een hersenschudding gehad, en ze mag niet meer naar buiten voor een paar dagen, want ze moet rusten.
    Maar mijn beste vriend had haar jas gevonden die ze kwijt was. en zij ging naar school om de jas te halen, terwijl ze niet naar buiten mocht!
    En haar broer heeft haar verklikt! en van haar ouders mag ze deze donderdag niet meer naar het schoolfeest. Als zij niet meer gaat ga ik ook niet, alleen het andere probleem is: Mijn beste vriend gaat verhuizen( donderdag gaat hij weg) Hij blijft nog wel op het schoolfeest maar gaat dan weg. En ik wil blijven voor hem, want dan kan ik afscheid nemen. Maar wat moet ik doen? Wel of niet gaan?
    Omg ik zit echt klem><


    Heart in an amor.

    Het is sowieso niet verstandig om naar een schoolfeest te gaan als je een hersenschudding hebt gehad. Maar goed, je kan die vriend dus alleen nog maar die avond zien? Dan zou ik dus echt wel gaan. Hoezo zou je niet gaan als je vriendin een hersenschudding heeft? Oké, zij zit in de put, maar daarvoor hoef jij nog niet de hele avond thuis te zitten, toch?


    wth.

    Uh, gewoon gaan dude.:Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Philosophic schreef:
    Het is sowieso niet verstandig om naar een schoolfeest te gaan als je een hersenschudding hebt gehad. Maar goed, je kan die vriend dus alleen nog maar die avond zien? Dan zou ik dus echt wel gaan. Hoezo zou je niet gaan als je vriendin een hersenschudding heeft? Oké, zij zit in de put, maar daarvoor hoef jij nog niet de hele avond thuis te zitten, toch?


    Oke daar heb je wel een punt, maar ze moest gewoon een paaar dagen rusten.
    En ze zou naar het schoolfeest komen. Maar zij is de enige van mijn klas die anders is. bijvoorbeeld als ik dans, een raar dansje ofzo. Dan moet ze lachen en gaan we gewoon verder. Maar nu zij niet gaat zit ik opgescheept met een andere vriendin en nog een andere. Als ik dans zeggen ze: Ja doe maar niet.
    Ze blijven dan zitten op de kachel:S
    en mijn vriendin die is tog bezig met die andere. Ze heeft haar afgepakt van mij


    Heart in an amor.

    gewoon gaan. je vriendin blijf je zien. maar je beste vriend niet


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor