• tijdens de wk in de finale tegen Nederland o.o

    dus het kan zijn dat bij de beker krijgen:Y) wel een beetje laat...
    bron
    hyves


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ja. Als ze tegen Duitsland moesten in de finale en ze hadden gewonnen, zouden we me ex (waar ik toen dus nog mee had) z'n auto oranje spuiten en door Duitsland gaan rijden met een NL vlag uit 't raam :'D
    Maar het werd Spanje ;l


    Of we gewonnen hadden van Duitsland weet ik niet
    maar als we van hun hadden verloren (als we tegen hun moesten), dan was het tenminste eerlijk gegaan, want Duitsland gebruikt geen doping xD

    Haha, hoe zielig moet je zijn. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Spanje doping ? hahah.
    Ze hebben gewoon talent dat is alles


    The soul needs autumn.

    mrscanales schreef:
    Spanje doping ? hahah.
    Ze hebben gewoon talent dat is alles

    en Nederland niet dan? is dat waar je heen wilt?


    ars moriendi

    Ach, daar is het nu te laat voor. Het is een halfjaar geleden dus wat maakt het uit? :/
    Al zal het Nederlandse team die beker vast nog met plezier aannemen, als het waar is uiteraard.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 18:39 ]

    Haha, dan ga ik serieus nog steeds juichen.


    Ik ben gemeen xoxo

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    Of we gewonnen hadden van Duitsland weet ik niet
    maar als we van hun hadden verloren (als we tegen hun moesten), dan was het tenminste eerlijk gegaan, want Duitsland gebruikt geen doping xD

    Tegen Spanje was het gelijkaan, dus van Duitsland hadden we zeker wel gewonnen hoor ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Shit happens.


    Alleen maar tranen van geluk

    Crossfire schreef:
    Ach, daar is het nu te laat voor. Het is een halfjaar geleden dus wat maakt het uit? :/
    Al zal het Nederlandse team die beker vast nog met plezier aannemen, als het waar is uiteraard.

    Heel veel.


    ars moriendi

    En ik vind nog steeds dat Nederland die beker niet verdient.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    En ik vind nog steeds dat Nederland die beker niet verdient.

    Waarom niet? Alles gewonnen..


    Ik ben gemeen xoxo

    Jigsaw schreef:
    En ik vind nog steeds dat Nederland die beker niet verdient.

    Ne emaar moet je na gaan: Doping én de scheids die je matst waardoor je een doelpunt kon scoren! Dat is voor mij genoeg om te zeggen Wij hebben minstens zo veel recht op die beker!

    Ik vind dat Spanje hem verdient. Ze speelden beter en maakten minder vieze overtredingen (denkt De Jong op Alonso).


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    WEmo schreef:
    (...)
    Ne emaar moet je na gaan: Doping én de scheids die je matst waardoor je een doelpunt kon scoren! Dat is voor mij genoeg om te zeggen Wij hebben minstens zo veel recht op die beker!

    En niet te vergeten, een scheids die elke minuut een kaart uitdeelt aan oranje..


    Ik ben gemeen xoxo

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    Of we gewonnen hadden van Duitsland weet ik niet
    maar als we van hun hadden verloren (als we tegen hun moesten), dan was het tenminste eerlijk gegaan, want Duitsland gebruikt geen doping xD

    En Duitsland tegen Nederland is gewoon geniaal mooi voetbal om naar te kijken. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.