• Okeee, bij ons in de klas is vandaag een nieuwe jongen gekomen. En geloof me hij is zo lelijk!
    Hij is best wel lang, heeft een avro kapsel, is gewoon blank hoor, heeft focking veel puisten en een bril. En Zana ( Habibix & Jellaniee ) het eerste uur op school komen om een "knappe" jongen te ontvangen ! (lol)

    Genius schreef:
    Heerlijk als er zoiets komt _O_
    hahahaaa muts :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Dat is wat meiden doen.
    Face it.
    Ik vind het ook niet leuk om te horen.
    Maar het is gewoon zo. En ik herken dat ook zeker in mezelf.
    De mensheid is niet perfect.

    De mensheid is niet perfect nee, niemand is perfect. Maar de mensheid heeft niet voor niks hersens gekregen om na te kunnen denken wat je zegt, of in dit geval wat je in een topic zet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ik ga niet verder met jou in discussie, iemand voor lelijk uitmaken hoort niet.


    Is goed hoor. ^^

    Ik ben het verder ook met je eens. Je hoort mensen niet voor lelijk uit te maken.
    En toch doen vele van ons het.

    Joh, als ik iemand anders was, zou ik mij ook voor lelijk uitmaken. :3
    Doe ik nu al trouwens.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 21:45 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Typisch Quizlet, overal een discussie van maken. Hoe krijgen jullie het toch altijd voor mekaar? 0.o


    *insert philosophical cringe expression here*

    Toxxxic schreef:
    (...)
    De mensheid is niet perfect nee, niemand is perfect. Maar de mensheid heeft niet voor niks hersens gekregen om na te kunnen denken wat je zegt, of in dit geval wat je in een topic zet.


    Niet iedereen denkt-doet, soms doe je gewoon doe-denk. En dan zo van: 'oeps, had ik niet moeten doen...'
    Dat heb ik zó vaak. En ik durf te wedden, andere ook. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Kikkeli schreef:
    (...)hahahaaa muts :'D

    Vind je niet dan? Word Q weer wat levendiger van :'D


    -

    Turn schreef:
    Typisch Quizlet, overal een discussie van maken. Hoe krijgen jullie het toch altijd voor mekaar? 0.o

    Because we love it _O_


    -

    Rickjuh schreef:
    Je mag van mij hierover wel discusseren, zolang het maar niet de verkeerde kant op gaat, dan gaat er een slotje op. :3

    Nu word het spannend !


    -

    Turn schreef:
    Typisch Quizlet, overal een discussie van maken. Hoe krijgen jullie het toch altijd voor mekaar? 0.o
    ofniet joh :'D na die hele 'rel' en die dingen rondom mij en de perm-bans krijgen we vetsnel discussies :'D ok not funny.


    I live for the applause, you will die for it.

    Turn schreef:
    Typisch Quizlet, overal een discussie van maken. Hoe krijgen jullie het toch altijd voor mekaar? 0.o

    Verveling, persoonlijke irritaties, ongesteldheidshormonen en een ontzettend uitstelgedrag voor mijn PTA van morgen? :D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Genius schreef:
    (...)
    Vind je niet dan? Word Q weer wat levendiger van :'D
    Stiekem wel haha ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Turn schreef:
    Typisch Quizlet, overal een discussie van maken. Hoe krijgen jullie het toch altijd voor mekaar? 0.o


    Gezellig toch. ^^
    En ik heb nog nooit in een ruzie gezeten hier op Q, dus ik ben wel weer een ervaring rijker. :3

    En ik heb geen zin in Duits leren.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 21:48 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Toxxxic schreef:
    (...)
    De mensheid is niet perfect nee, niemand is perfect. Maar de mensheid heeft niet voor niks hersens gekregen om na te kunnen denken wat je zegt, of in dit geval wat je in een topic zet.

    oke, ze is net nieuw op het forum ja ! ze had niet door dat iedereen negatief zou reageren, en ik zag het te laat om te zeggen dat ze het beter niet moest doen, en dat zulke topics dus echt worden afgekat, en nu heeft iedereen het is eens tegen haar.. oke ik snap wel wat jullie bedoelen, maar snappen jullie mij ook een beetje ? (:


    Life is a beautiful struggle

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Verveling, persoonlijke irritaties, ongesteldheidshormonen en een ontzettend uitstelgedrag voor mijn PTA van morgen? :D
    HAHAHA doos ga leren.


    I live for the applause, you will die for it.

    UCHEKUCHEKUCHkuchkuch.

    Blijven we nu even On-Topic s.v.p.?


    "I shut my eyes in order to see.'