• Okeee, bij ons in de klas is vandaag een nieuwe jongen gekomen. En geloof me hij is zo lelijk!
    Hij is best wel lang, heeft een avro kapsel, is gewoon blank hoor, heeft focking veel puisten en een bril. En Zana ( Habibix & Jellaniee ) het eerste uur op school komen om een "knappe" jongen te ontvangen ! (lol)

    Hoow het is niet Habibix maar xhabibi.

    Oh. Misschien is hij gewoon aardig? Alsof jij perfect bent.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Lekker aardig. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Meth schreef:
    Oh. Misschien is hij gewoon aardig? Alsof jij perfect bent.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wie weet is hij wel heel leuk en vriendelijk, je moet niet mooi zijn om grappig te zijn.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 21:13 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik kan daar zo niet tegen als mensen andere mensen op hun uiterlijk beoordelen, zoals Meth al zegt, misschien is hij aardig, niemand is perfect.

    Je durft dat zeker niet recht in zijn gezicht te zeggen he?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ohdeargod..


    -

    Hij hoeft toch niet per sé knap te zijn, misschien is hij wel heel erg aardig?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bam!
    Nou voel ik me beledigd.
    Zonder die bril, is dat precies mijn cursh. :3
    Echt PRECIESSSS!!!
    How nice of you!

    Haha, nee hoor. Die jongen in mijn klas ik ook gewoon lelijk...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Wahaha weet niet of hij aardig is, heb hem nog niet gesproken. En weet maar dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt. :Y)

    Achgod, hoe hypocriet kunnen mensen worden? Alsof jij dat niet zou denken als zoiets voor je staat.
    Haha, ik zou het best wel kut vinden als ik hem dan zou moeten ontvangen, denk ik ^^''


    You move me ......... Kurt

    Je mag hem best lelijk vinden, maar.. rrrr een topic? dunno.
    not cool.


    I live for the applause, you will die for it.

    TheDawson schreef:
    Achgod, hoe hypocriet kunnen mensen worden? Alsof jij dat niet zou denken als zoiets voor je staat.
    Haha, ik zou het best wel kut vinden als ik hem dan zou moeten ontvangen, denk ik ^^''


    Welkom in mijn wereld. -.-'

    melissx schreef:
    Wahaha weet niet of hij aardig is, heb hem nog niet gesproken. En weet maar dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt. :Y)

    Ja like I don't care? Ik hoor het nu van jou dus zeg ik het tegen jou. Mensen tegenwoordig zijn zo fucking gericht op het uiterlijk hè. Nou, beter een jongen met puisten en een bril die fckng aardig is dan een of andere Sjonnie met zijn broek op z'n knieën die zich alleen maar wat meent.
    Zo.


    s[he] be[lie]ve[d]