• Okeee, bij ons in de klas is vandaag een nieuwe jongen gekomen. En geloof me hij is zo lelijk!
    Hij is best wel lang, heeft een avro kapsel, is gewoon blank hoor, heeft focking veel puisten en een bril. En Zana ( Habibix & Jellaniee ) het eerste uur op school komen om een "knappe" jongen te ontvangen ! (lol)

    Resume schreef:
    oke oke (: ik ga me er ook even in mengen, hij is lelijk, ja inderdaad, en ik heb me ook netjes voorgestelt, maar hij komt ook niet bij ons zitten in de pauze. terwijl een meisje dat wel heeft voorgesteld, nou als hij dat niet wil, dan niet toch ? (:


    Nou, hij is een jongen.
    Als ik hem was zou ik dat niet durven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, hij is een jongen.
    Als ik hem was zou ik dat niet durven.

    nee oke, maar als ik nieuw was en iemand vroeg het, had ik het wel gedaan, (:


    Life is a beautiful struggle

    Superstoer jonge, iemand lelijk noemen en zelf geen foto's van jezelf op je profiel zetten.
    Wat kan hij aan zijn uiterlijk doen?
    HAHA jij bent pas 13 en je kan niet spellen, nou vind ik jou stom en ga ik je publiekelijk uitlachen. Voelt leuk aan, hé.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Meth schreef:
    Oh. Misschien is hij gewoon aardig? Alsof jij perfect bent.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Resume schreef:
    (...)
    nee oke, maar als ik nieuw was en iemand vroeg het, had ik het wel gedaan, (:

    Jij ja, hij dus niet.


    -

    FACEPLANT schreef:
    Superstoer jonge, iemand lelijk noemen en zelf geen foto's van jezelf op je profiel zetten.
    Wat kan hij aan zijn uiterlijk doen?
    HAHA jij bent pas 13 en je kan niet spellen, nou vind ik jou stom en ga ik je publiekelijk uitlachen. Voelt leuk aan, hé.

    HAHAHAHA! :'D


    s[he] be[lie]ve[d]

    Genius schreef:
    (...)
    Jij ja, hij dus niet.

    daar kan ik toch niks aan doen ?


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    (...)
    nee oke, maar als ik nieuw was en iemand vroeg het, had ik het wel gedaan, (:


    Volgens mij zijn wij meisjes daar makkelijker in. Hij is lelijk, en nieuw. Hij word uitgenodigd door meisjes om bij hun te zitten in de pauze. Ik denk dat hij eerder gelooft dat het of een grapje is, of dat ze hem gaan uitlachen en belachelijk maken waar hij bijzit.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij zijn wij meisjes daar makkelijker in. Hij is lelijk, en nieuw. Hij word uitgenodigd door meisjes om bij hun te zitten in de pauze. Ik denk dat hij eerder gelooft dat het of een grapje is, of dat ze hem gaan uitlachen en belachelijk maken waar hij bijzit.

    zoeits doe ik niet, dt is zielig . ;$ vooral als hij er voor de eerste dag is. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij zijn wij meisjes daar makkelijker in. Hij is lelijk, en nieuw. Hij word uitgenodigd door meisjes om bij hun te zitten in de pauze. Ik denk dat hij eerder gelooft dat het of een grapje is, of dat ze hem gaan uitlachen en belachelijk maken waar hij bijzit.


    Dat zou ook goed kunnen.

    Resume schreef:
    (...)
    zoeits doe ik niet, dt is zielig . ;$ vooral als hij er voor de eerste dag is. ;$

    Maar dat weet hij niet? k ken er genoeg die dat doen hoor.


    s[he] be[lie]ve[d]

    FACEPLANT schreef:
    Superstoer jonge, iemand lelijk noemen en zelf geen foto's van jezelf op je profiel zetten.
    Wat kan hij aan zijn uiterlijk doen?
    HAHA jij bent pas 13 en je kan niet spellen, nou vind ik jou stom en ga ik je publiekelijk uitlachen. Voelt leuk aan, hé.
    pure ownage.


    I live for the applause, you will die for it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij zijn wij meisjes daar makkelijker in. Hij is lelijk, en nieuw. Hij word uitgenodigd door meisjes om bij hun te zitten in de pauze. Ik denk dat hij eerder gelooft dat het of een grapje is, of dat ze hem gaan uitlachen en belachelijk maken waar hij bijzit.


    Nah, dat zou ik ook gewoon denken als ik nieuw was hoor. XS


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Resume schreef:
    (...)
    zoeits doe ik niet, dt is zielig . ;$ vooral als hij er voor de eerste dag is. ;$


    Inderdaad, maar ik denk niet dat hij dat weet. Daar denkt hij niet zo snel aan. Als hij nou knap was geweest zat hij al lang en breed naast je.


    Your make-up is terrible

    Meth schreef:
    (...)
    Ja like I don't care? Ik hoor het nu van jou dus zeg ik het tegen jou. Mensen tegenwoordig zijn zo fucking gericht op het uiterlijk hè. Nou, beter een jongen met puisten en een bril die fckng aardig is dan een of andere Sjonnie met zijn broek op z'n knieën die zich alleen maar wat meent.
    Zo.


    SLOAN.