• Okeee, bij ons in de klas is vandaag een nieuwe jongen gekomen. En geloof me hij is zo lelijk!
    Hij is best wel lang, heeft een avro kapsel, is gewoon blank hoor, heeft focking veel puisten en een bril. En Zana ( Habibix & Jellaniee ) het eerste uur op school komen om een "knappe" jongen te ontvangen ! (lol)

    Moet je eens voorstellen, iemand die een topic over jou maakt op quizlet, en zegt hoe lelijk je wel niet bent. Hoe zou je dat vinden? Verplaats je eerst even in een ander voordat je zulke dingen gaat roepen. -mompelt iets met pubers, en loopt weg uit het topic-


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Dat is wel zo.
    Maar ik zeg ook wel eens tegen m'n vrienden/ouders/broertje/veel mensen: 'omg, zie die, die is echt lelijk!'

    En ik kan me niet voorstellen dat iemand dat noooit doet.

    Nee dat doet iedereen heus wel een keer. Maar om nou speciaal een topic te openen om heel uitgebreid te vertellen wat er allemaal lelijk aan hem is, en dan ook nog zo'n opmerking van; ''knappe'' jongen erbij te zetten, vind ik gewoon een beetje apart.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 21:35 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Eigenlijk vind ik het tegenovergestelde daarvan vaak waar. ^^

    Maar dat is eigenlijk ook niet waar dit topic over gaat.
    Denk ik.
    Het gaat er gewoon over dat de nieuwe jongen in haar klas niet mooi is. =P

    Misschien is hij wel hardstikke aardig, en gaan ze trouwen over 10 jaar(kweet niet hoe oud ze is)

    nou nee, k denk het niet, en ga nu niet lopen zeggen dan ga jij met hem trouwen, sorry peeps : ik ben al getrouwt.


    Life is a beautiful struggle

    Rickjuh schreef:
    Moet je eens voorstellen, iemand die een topic over jou maakt op quizlet, en zegt hoe lelijk je wel niet bent. Hoe zou je dat vinden? Verplaats je eerst even in een ander voordat je zulke dingen gaat roepen. -mompelt iets met pubers, en loopt weg uit het topic-

    Haha Rick x'D


    Your make-up is terrible

    Resume schreef:
    (...)
    nou nee, k denk het niet, en ga nu niet lopen zeggen dan ga jij met hem trouwen, sorry peeps : ik ben al getrouwt.


    Nu al, wel vroeg, niet dan? 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Oké, dit vind ik wel een beetje lame.

    Lame? :'D
    Dus je wilt zeggen dat zij niet lame is en dit wel.. Béétje tegenstrijdig dan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Nee dat doet iedereen heus wel een keer. Maar om nou speciaal een topic te openen om heel uitgebreid te vertellen wat er allemaal lelijk aan hem is, en dan ook nog zo'n opmerking van; ''knappe'' jongen erbij te zetten, vind ik gewoon een beetje apart.

    ze heeft het nu al gedaan, dus wat kan ze er nu nog aan doen ?


    Life is a beautiful struggle

    Jacksonville schreef:
    Ik kan daar zo niet tegen als mensen andere mensen op hun uiterlijk beoordelen, zoals Meth al zegt, misschien is hij aardig, niemand is perfect.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Rickjuh schreef:
    Moet je eens voorstellen, iemand die een topic over jou maakt op quizlet, en zegt hoe lelijk je wel niet bent. Hoe zou je dat vinden? Verplaats je eerst even in een ander voordat je zulke dingen gaat roepen. -mompelt iets met pubers, en loopt weg uit het topic-


    Ik neem aan dat die jongen niet op Q zit, hij zal er heus niet achterkomen.
    Wat niet weet, wat niet deert.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Nu al, wel vroeg, niet dan? 8D

    Neejoh. Ik ben toch ook al verloofd?


    Your make-up is terrible

    Resume schreef:
    (...)
    ze heeft het nu al gedaan, dus wat kan ze er nu nog aan doen ?


    'Lief modje, zou je dat topic willen sluiten?' (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Assassin schreef:
    (...)
    Neejoh. Ik ben toch ook al verloofd?


    Zij is 13 en al getrouwd. :'D (zegt ze toch.)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Lame? :'D
    Dus je wilt zeggen dat zij niet lame is en dit wel.. Béétje tegenstrijdig dan.

    Er worden toch geen namen in genoemd, jij hebt het over haar, wat iedereen hier op het forum weet, en n dit topic worden geen namen genoemd, dus niemand weet waar het over gaat, behalve over een jngen die lelijk is.


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    (...)
    nou nee, k denk het niet, en ga nu niet lopen zeggen dan ga jij met hem trouwen, sorry peeps : ik ben al getrouwt.


    Congrats met je huwelijk!

    Maar ik had het toch niet over jou, over de startster van dit topic. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat die jongen niet op Q zit, hij zal er heus niet achterkomen.
    Wat niet weet, wat niet deert.

    Dat is t m juist. Achter iemands rug om iets doen, dat vind ik slap. Maar ja dat is weer mijn mening.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 21:39 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.