Okeee, bij ons in de klas is vandaag een nieuwe jongen gekomen. En geloof me hij is zo lelijk!
Hij is best wel lang, heeft een avro kapsel, is gewoon blank hoor, heeft focking veel puisten en een bril. En Zana ( Habibix & Jellaniee ) het eerste uur op school komen om een "knappe" jongen te ontvangen !
-
12 okt 2010 - 21:0712 okt 2010 - 21:13
Kikkeli schreef:
Je mag hem best lelijk vinden, maar.. rrrr een topic? dunno.
not cool.
Dat laatste man, ''not cool'', dat is gewoon like, BAM.*insert philosophical cringe expression here*
12 okt 2010 - 21:14melissx schreef:
nou, ik ben liever een lelijke en superlieve jongen , dan een arrogante player die er hot uitziet .. uiterlijk belangrijk , maar om iemand alleen daarop te beoordelen vind ik zielig.
Wahaha weet niet of hij aardig is, heb hem nog niet gesproken. En weet maar dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.Read this upside down: 370HSSV 0773H
12 okt 2010 - 21:14Meth schreef:
(...)
Ja like I don't care? Ik hoor het nu van jou dus zeg ik het tegen jou. Mensen tegenwoordig zijn zo fucking gericht op het uiterlijk hè. Nou, beter een jongen met puisten en een bril die fckng aardig is dan een of andere Sjonnie met zijn broek op z'n knieën die zich alleen maar wat meent.
Zo.
En toch zou ik niet vallen op de jongen die zij omschrijft (:De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
12 okt 2010 - 21:1512 okt 2010 - 21:16melissx schreef:
Wahaha weet niet of hij aardig is, heb hem nog niet gesproken. En weet maar dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.
Dat zal best, maar hun openen geen topic over hem.
Hmmm, je denkt dus aan hem buiten schooltijd.
Je bent verliefd op hem!!-
12 okt 2010 - 21:16Hobbelpaard schreef:
(...)
En toch zou ik niet vallen op de jongen die zij omschrijft (:
Ik zeg ook niet dat iemand erop moet vallen. Maar ze kent hem niet eens, en haar eerste indruk van hem is ‘lelijk!’ weet je. Daar kan ik niet tegen.s[he] be[lie]ve[d]
12 okt 2010 - 21:16Genius schreef:
(...)
Je bent verliefd op hem!!
-out-s[he] be[lie]ve[d]
12 okt 2010 - 21:17Meth schreef:
(...)
Ik zeg ook niet dat iemand erop moet vallen. Maar ze kent hem niet eens, en haar eerste indruk van hem is ‘lelijk!’ weet je. Daar kan ik niet tegen.
Ik heb dat ook wel vaak hoor, maar ik denk altijd: eerst maar eens een babbeltje maken En ik kwam tot de conclusie dat die jongen ook nog eens een grote zak was.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
12 okt 2010 - 21:17Hobbelpaard schreef:
(...)
Ik heb dat ook wel vaak hoor, maar ik denk altijd: eerst maar eens een babbeltje maken En ik kwam tot de conclusie dat die jongen ook nog eens een grote zak was.
Als het uiterlijk mij niet bevalt praat ik ook niet met die jongen x'D-
12 okt 2010 - 21:18Hobbelpaard schreef:
(...)
Ik heb dat ook wel vaak hoor, maar ik denk altijd: eerst maar eens een babbeltje maken En ik kwam tot de conclusie dat die jongen ook nog eens een grote zak was.
Lelijke mensen reageren vaak onaardig omdat ze gewend zijn aan pesterijen.Your make-up is terrible
12 okt 2010 - 21:18Hobbelpaard schreef:
(...)
Haha ja dat is dan wel eens zo :'D Maar volgens mij denkt zij dat niet :'D En zo ja, my bad.s[he] be[lie]ve[d]
12 okt 2010 - 21:18Genius schreef:
(...)
Je bent verliefd op hem!!
Dat is nog eens een opmerking (:Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
12 okt 2010 - 21:19Ik vind je kinderachtig dat je zo met nieuwelingen om gaat. Jij zal vast ook niet de knapste zijn hier (:
your eyes are like stars in the night.
12 okt 2010 - 21:19Hobbelpaard schreef:
(...)
En toch zou ik niet vallen op de jongen die zij omschrijft (:
Ik wel dus. Mhm. Lovely.
Haha, nee hij is wel echt leuk, maar toch lelijk. ^^
Anyway. Jullie zeggen wel van, uiterlijk is niet belangrijk.
En uiteindelijk is het dat ook niet, als je diegene gewoon echt leuk vind, zie je niet eens meer die mindere puntjes(liefde maakt blind, U know). En als het gewoon een vriend is, is het toch ook totaal niet belangrijk hoe diegene er uit ziet?
Maar bij een eerste indruk is het toch gewoon belangrijk. Dat is namelijk toch het enige wat je van diegene kan beoordelen, dus dan doe je het daarmee.Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
12 okt 2010 - 21:19