• Okeee, bij ons in de klas is vandaag een nieuwe jongen gekomen. En geloof me hij is zo lelijk!
    Hij is best wel lang, heeft een avro kapsel, is gewoon blank hoor, heeft focking veel puisten en een bril. En Zana ( Habibix & Jellaniee ) het eerste uur op school komen om een "knappe" jongen te ontvangen ! (lol)

Warfarer schreef:
    (...)

Gezellig toch. ^^
    En ik heb nog nooit in een ruzie gezeten hier op Q, dus ik ben wel weer een ervaring rijker. :3

Dit is nog geen ruzie hoor, eerder een meningsverschil, de ruzies hier gaan net een stapje verder. x'D

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Turn schreef:
    Typisch Quizlet, overal een discussie van maken. Hoe krijgen jullie het toch altijd voor mekaar? 0.o

Dan wil ik graag jou mening horen. Een topic wordt geopend zodat mensen hun zegje kunnen doen, weet je wel. Het is niet onze schuld dat we allemaal een mening hebben. Get it? En daarbij, als we geen mening hadden was het ook allemaal zo saai

s[he] be[lie]ve[d]

Lol, in de toekomst is hij superknap, en dan heeft ze er spijt van dat ze hem lelijk heeft genoemd. :Y)

SLOAN.

@iedereen
    Ja ik weet het, we leven van actie. Stiekem lieft ik dit soort topics, maar ik probeer m'n grote bek koest te houden. (krul)

*insert philosophical cringe expression here*

FACEPLANT schreef:
    (...)
    Verveling, persoonlijke irritaties, ongesteldheidshormonen en een ontzettend uitstelgedrag voor mijn PTA van morgen? :D

Ik heb ook last van dat degene wat doorgestreept is (nerd) Daarom geniet ik hier zo van.

-

Slime schreef:
    UCHEKUCHEKUCHkuchkuch.

Blijven we nu even On-Topic s.v.p.?

[ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 21:49 ]

"I shut my eyes in order to see.'

Warfarer schreef:
    (...)

Niet iedereen denkt-doet, soms doe je gewoon doe-denk. En dan zo van: 'oeps, had ik niet moeten doen...'
    Dat heb ik zó vaak. En ik durf te wedden, andere ook. :3

Je denkt toch van te voren na als je een topic opent. En als je niet bij jezelf na kan gaan dat het raar staat als je iemand even heel leuk lelijk noemt en alles, tja, daar heb ik even geen woorden voor :')

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Rooftops schreef:
    (...)

Dit is nog geen ruzie hoor, eerder een meningsverschil, de ruzies hier gaan net een stapje verder. x'D

Jah oké, je begrijpt wel wat ik bedoel. :3
    En als je niks gewend bent, komt dit toch best heftig over. Njah, valt eigenlijk ook best wel mee...

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Genius schreef:
    (...)
    Ik heb ook last van dat degene wat doorgestreept is (nerd) Daarom geniet ik hier zo van.

Ja, ik ook. (krul)

Kikkeli schreef:
    (...)ofniet joh :'D na die hele 'rel' en die dingen rondom mij en de perm-bans krijgen we vetsnel discussies :'D ok not funny.

Misschien omdat sommige mensen het na die bans wel genoeg vonden en de gezelligheid drastisch is gedaald omdat alle leuke mensen + gezelligheid + vrijheid weg zijn en ze dus figuurlijk gezegd een beetje 'schijt aan de overheid' hebben?
    Just a guess.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Resume schreef:
    (...)
    oke, ze is net nieuw op het forum ja ! ze had niet door dat iedereen negatief zou reageren, en ik zag het te laat om te zeggen dat ze het beter niet moest doen, en dat zulke topics dus echt worden afgekat, en nu heeft iedereen het is eens tegen haar.. oke ik snap wel wat jullie bedoelen, maar snappen jullie mij ook een beetje ? (:

Of ze dat nou wist of niet, of ze nieuw is of niet I don't give a shit. Zoiets zeg je niet openbaar in een topic. ;]

s[he] be[lie]ve[d]

Warfarer schreef:
    (...)

Jah oké, je begrijpt wel wat ik bedoel. :3
    En als je niks gewend bent, komt dit toch best heftig over. Njah, valt eigenlijk ook best wel mee...

Ja, dat komt dit aan als: BAM in your face. 8D
    Nee, eigenlijk niet, maar oké, ik snap je wel. (':

Meth schreef:
    (...)
    Dan wil ik graag jou mening horen. Een topic wordt geopend zodat mensen hun zegje kunnen doen, weet je wel. Het is niet onze schuld dat we allemaal een mening hebben. Get it? En daarbij, als we geen mening hadden was het ook allemaal zo saai

Rustig maar hoor, blader naar pagina 1 en je ziet mijn reactie. Ik zou maar niet gelijk zo'n grote bek proberen te geven, dat schaadt je imago. :Y)

*insert philosophical cringe expression here*

Die jongen heb ik gezien, geloof ik! Hij zag er vet verlegen uit; jullie hebben hem toch niet gepest, hè? :X

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Warfarer schreef:
    (...)

Dat is wat meiden doen.
    Face it.
    Ik vind het ook niet leuk om te horen.
    Maar het is gewoon zo. En ik herken dat ook zeker in mezelf.
    De mensheid is niet perfect.

Ik herken dat níet in mezelf en dat is waarom ik maar 2 vriendinnen heb en voor de rest alleen maar vrienden.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.