• De stelling van vandaag luidt:
    Buitenlandse scholen uitwisselingen moeten verplicht worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou het wel goed vinden als sowieso ieder middelbaar onderwijs eraan mee doet. Maar je kunt het mensen niet verplichten, al is het bijvoorbeeld al door geldgebrek, want ik denk niet dat een school zo'n reis voor iedere leerling helemaal vergoed.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zoiets verplichten vind ik ook weer teveel van het goede, maar ik vind wel dat uitwisselingen goed zijn.
    Ik kan niet precies een uitleg geven waarom ik dit vind.


    Check eventjes mijn site: http://www.uptodaan.nl/ !!! :)

    Je kan mensen niet verplichten iemand in huis te nemen voor een bepaalde tijd. Als ze in een hotel slapen is het nog wat anders. En hoewel ik denk dat uitwisselingen goed zijn, is het toch vooral voor alfa's met een bepaalde taal in hun pakket, voor beta's is het weinig interessant.

    omg net vandaag die stellingxD
    ik krijg vandaag een buitenlandse jongen als soort uitwisselingsstudent in mijn klas
    OMG dit is echt te toevallig!
    maar ik ben het niet eens met de stelling, het moet niet verplicht zijn.
    Alhoewel het me wel eens leuk lijkt om uitgewisseld te worden.
    oneens(A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik zou het wel heel erg leuk vinden om worden uitgewisselt, maar nee onze school shit daar niet aan mee.

    Conclusions schreef:
    Zoiets verplichten vind ik ook weer teveel van het goede, maar ik vind wel dat uitwisselingen goed zijn.
    Ik kan niet precies een uitleg geven waarom ik dit vind.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Goed zou het wel wezen,
    maar of je get moet verplichten vind ik te ver gaan;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Jabberwocky schreef:
    Ik zou het wel goed vinden als sowieso ieder middelbaar onderwijs eraan mee doet. Maar je kunt het mensen niet verplichten, al is het bijvoorbeeld al door geldgebrek, want ik denk niet dat een school zo'n reis voor iedere leerling helemaal vergoed.


    Your make-up is terrible

    Niet mee eens, niet iedereen zou dat willen. Ze zouden het wel wat makkelijker moeten maken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Verplichten hoeft van mij niet, ik denk dat het binnen sommige scholen ook niet pas en daarnaast kost het behoorlijk veel geld. Maar middelbare scholen zouden er wel meer aan kunnen doen, want uitwisselingen zijn wel goed om kennis te maken met scholen in andere landen. En voor de ervaring is het natuurlijk ook goed!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Leuk!! Het is super leerzaam, dus ja :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    oneens, het is natuurlijk goed om eens te zien hoe het in een ander land allemaal is (ben zelf naar polen en duitsland geweest) maar als er bijvoorbeeld geld tekort is of door bepaalde redenen kun je niet iemand in huis nemen. Kun je iemand niet verplichten. Als het allemaal vergoed zou worden is het natuurlijk een heel ander verhaal (A)


    pliep

    niet verplicht, wel elke school zou het moeten aanbieden voor wie wil gaan


    Never mess with a girl, you get hurt

    Jabberwocky schreef:
    Ik zou het wel goed vinden als sowieso ieder middelbaar onderwijs eraan mee doet. Maar je kunt het mensen niet verplichten, al is het bijvoorbeeld al door geldgebrek, want ik denk niet dat een school zo'n reis voor iedere leerling helemaal vergoed.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Oneens,echt niet dat je mij bij een vreemde in huis krijg!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall