• Okeee, bij ons in de klas is vandaag een nieuwe jongen gekomen. En geloof me hij is zo lelijk!
    Hij is best wel lang, heeft een avro kapsel, is gewoon blank hoor, heeft focking veel puisten en een bril. En Zana ( Habibix & Jellaniee ) het eerste uur op school komen om een "knappe" jongen te ontvangen ! (lol)

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaad, maar ik denk niet dat hij dat weet. Daar denkt hij niet zo snel aan. Als hij nou knap was geweest zat hij al lang en breed naast je.

    dat is wel zo. (:


    Life is a beautiful struggle

    Meth schreef:
    Oh. Misschien is hij gewoon aardig? Alsof jij perfect bent.


    Hope goes lost but never dies.

    Het is gewoon hartstikke sneu om iemand in het openbaar lelijk te noemen terwijl je weet dat ie er niks aan kan doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Toxxxic schreef:
    Het is gewoon hartstikke sneu om iemand in het openbaar lelijk te noemen terwijl je weet dat ie er niks aan kan doen.

    er staan geen namen. ;$ dus niemand weet over wie het gaat,


    Life is a beautiful struggle

    Toxxxic schreef:
    Het is gewoon hartstikke sneu om iemand in het openbaar lelijk te noemen terwijl je weet dat ie er niks aan kan doen.


    Nja, niemand hier weet toch eigenlijk wie het is?
    Hij zal er heus geen last van hebben.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    FACEPLANT schreef:
    Superstoer jonge, iemand lelijk noemen en zelf geen foto's van jezelf op je profiel zetten.
    Wat kan hij aan zijn uiterlijk doen?
    HAHA jij bent pas 13 en je kan niet spellen, nou vind ik jou stom en ga ik je publiekelijk uitlachen. Voelt leuk aan, hé.

    Oké, dit vind ik wel een beetje lame.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Nja, niemand hier weet toch eigenlijk wie het is?
    Hij zal er heus geen last van hebben.

    Dat neemt niet weg dat het gewoon hartstikke levenloos is


    s[he] be[lie]ve[d]

    Warfarer schreef:
    (...)

    Nja, niemand hier weet toch eigenlijk wie het is?
    Hij zal er heus geen last van hebben.

    Ja maar daar gaat het toch niet om? Het gaat om het feit dat ze een nieuwe jongen zo maar openbaar belachelijk maakt, en het waarschijnlijk niet tegen hem zelf durft te zeggen. Ik vind dat echt een zielige actie. Mijn mening (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Meth schreef:
    (...)
    Dat neemt niet weg dat het gewoon hartstikke levenloos is


    Dat wij hier dan op reageren is ook levenloos. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    waarom is lelijk gelijk een synoniem voor onaardig ? dat vind ik echt oneerlijk ..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Ja maar daar gaat het toch niet om? Het gaat om het feit dat ze een nieuwe jongen zo maar openbaar belachelijk maakt, en het waarschijnlijk niet tegen hem zelf durft te zeggen. Ik vind dat echt een zielige actie. Mijn mening (:

    tja dat is jou mening ja. (:


    Life is a beautiful struggle

    Seel schreef:
    waarom is lelijk gelijk een synoniem voor onaardig ? dat vind ik echt oneerlijk ..

    jij snapt het ! (:


    Life is a beautiful struggle

    Weet je, praat eens met hem en maak dan nog eens een topic aan, oké? Dan praten we wel verder. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Ja maar daar gaat het toch niet om? Het gaat om het feit dat ze een nieuwe jongen zo maar openbaar belachelijk maakt, en het waarschijnlijk niet tegen hem zelf durft te zeggen. Ik vind dat echt een zielige actie. Mijn mening (:


    Dat is wel zo.
    Maar ik zeg ook wel eens tegen m'n vrienden/ouders/broertje/veel mensen: 'omg, zie die, die is echt lelijk!'

    En ik kan me niet voorstellen dat iemand dat noooit doet.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Seel schreef:
    waarom is lelijk gelijk een synoniem voor onaardig ? dat vind ik echt oneerlijk ..


    Eigenlijk vind ik het tegenovergestelde daarvan vaak waar. ^^

    Maar dat is eigenlijk ook niet waar dit topic over gaat.
    Denk ik.
    Het gaat er gewoon over dat de nieuwe jongen in haar klas niet mooi is. =P

    Misschien is hij wel hardstikke aardig, en gaan ze trouwen over 10 jaar(kweet niet hoe oud ze is)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.