• Okeee, bij ons in de klas is vandaag een nieuwe jongen gekomen. En geloof me hij is zo lelijk!
    Hij is best wel lang, heeft een avro kapsel, is gewoon blank hoor, heeft focking veel puisten en een bril. En Zana ( Habibix & Jellaniee ) het eerste uur op school komen om een "knappe" jongen te ontvangen ! (lol)

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Je denkt toch van te voren na als je een topic opent. En als je niet bij jezelf na kan gaan dat het raar staat als je iemand even heel leuk lelijk noemt en alles, tja, daar heb ik even geen woorden voor :')


    Muh, ja.
    Maar het hangt er vanaf welk standpunt je hebt, hoe erg je het vind.
    En als je heel melig bent, dan lijkt alles veel minder erg...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Kikkeli schreef:
    (...)HAHAHA doos ga leren.

    Nee ik wil niet. Ik kan een miljoen miljard betere dingen bedenken atm dan leren :'D
    Superofftopicsorryikstopal.
    Denk ik.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Turn schreef:
    (...)
    Rustig maar hoor, blader naar pagina 1 en je ziet mijn reactie. Ik zou maar niet gelijk zo'n grote bek proberen te geven, dat schaadt je imago. :Y)

    Ik vind nou niet bepaald dat ik een grote bek heb. En ik geef niet veel om mijn image eerlijkgezegd. Ik zeg gewoon mijn mening en als jij je aangevallen voelt daardoor is dat niet bepaald mijn probleem


    s[he] be[lie]ve[d]

    dudes
    ik wed dat iedereen wel eens denkt van 'Die is vetlelijk', ja IEDEREEN damnit heb ik vandaag nog een stuk of 1461x gedaan. Maar het is ook weer zo overbodig er een topic over te openen ._.

    Am I right? yes, you are Sem. thankyou.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 21:53 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Turn schreef:
    Typisch Quizlet, overal een discussie van maken. Hoe krijgen jullie het toch altijd voor mekaar? 0.o

    Gewoon overreacting en dingen opblazen. Vooral met de nodige hormonen zal het zo moeilijk niet zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Slime schreef:
    UCHEKUCHEKUCHkuchkuch.

    Blijven we nu even On-Topic s.v.p.?


    Kriebel in de keel?

    ON: still, hoe zou jij je voelen moest iemand over jou zeggen dat je lelijk bent, achter je rug om? 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    We houden ons vanaf nu weer bezig met 't topic onderwerp en niet over al die dingen eromheen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ik herken dat níet in mezelf en dat is waarom ik maar 2 vriendinnen heb en voor de rest alleen maar vrienden.


    Dan moet ik heel eerlijk zeggen. Dat vind ik echt knap van je!
    Ik wou dat ik die eigenschap had...

    OT:
    Joh, misschien is die jongen wel hardstike aardig...
    Ga morgen eens met hem praten

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 21:53 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Kriebel in de keel?

    ON: still, hoe zou jij je voelen moest iemand over jou zeggen dat je lelijk bent, achter je rug om? 8D

    Uhu, zoiets.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Warfarer schreef:
    (...)

    Muh, ja.
    Maar het hangt er vanaf welk standpunt je hebt, hoe erg je het vind.
    En als je heel melig bent, dan lijkt alles veel minder erg...

    Melig of niet, ik vind het nog steeds niet kunnen om iemand zomaar lelijk te noemen in een openbaar topic. En dat is en blijft mijn mening.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Kikkeli schreef:
    dudes
    ik wed dat iedereen wel eens denkt van 'Die is vetlelijk', ja IEDEREEN damnit heb ik vandaag nog een stuk of 1461x gedaan. Maar het is ook weer zo overbodig er een topic over te openen ._.

    Am I right? yes, you are Sem. thankyou.

    Yes you are Sem. n.n


    s[he] be[lie]ve[d]

    GuitarGs schreef:
    Die jongen heb ik gezien, geloof ik! Hij zag er vet verlegen uit; jullie hebben hem toch niet gepest, hè? :X

    kan wel, maar ik pest hem niet. :x k heb me alleen voorgesteld and that's it. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Warfarer schreef:
    (...)

    Dan moet ik heel eerlijk zeggen. Dat vind ik echt knap van je!
    Ik wou dat ik die eigenschap had...

    Moet je erop gaan letten meid. (:
    En niet mee roddelen als je vriendinnen dat doen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Raise your hands if you have your period.
    -steekt hand op-

    Oké, al dat gezeur op de topicmaakster vind ik zielig en misschien is die jongen wel gewoon echt vet lelijk, maar hij kan wel aardig zijn.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kikkeli schreef:
    dudes
    ik wed dat iedereen wel eens denkt van 'Die is vetlelijk', ja IEDEREEN damnit heb ik vandaag nog een stuk of 1461x gedaan. Maar het is ook weer zo overbodig er een topic over te openen ._.

    Am I right? yes, you are Sem. thankyou.

    En ik bevestig deze mening ondanks dat ondergetekende dat zelf alvast heeft gedaan.(nerd)


    Everything means nothing, if I ain't got you.