• Okeee, bij ons in de klas is vandaag een nieuwe jongen gekomen. En geloof me hij is zo lelijk!
    Hij is best wel lang, heeft een avro kapsel, is gewoon blank hoor, heeft focking veel puisten en een bril. En Zana ( Habibix & Jellaniee ) het eerste uur op school komen om een "knappe" jongen te ontvangen ! (lol)

    Rooftops schreef:
    (...)

    Zij is 13 en al getrouwd. :'D (zegt ze toch.)

    joah. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Warfarer schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat die jongen niet op Q zit, hij zal er heus niet achterkomen.
    Wat niet weet, wat niet deert.


    Dat is de belachelijkste uitspraak ooit.
    Hij zou er nog achter kunnen komen.
    En stel als ik jou zwart maak op 30 site's.. hmm wat niet weet wat niet deert :9~
    Of als ik iets steel van jou, wat jij vergeten bent dat je dat had. Vat je em?(krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Nee dat doet iedereen heus wel een keer. Maar om nou speciaal een topic te openen om heel uitgebreid te vertellen wat er allemaal lelijk aan hem is, en dan ook nog zo'n opmerking van; ''knappe'' jongen erbij te zetten, vind ik gewoon een beetje apart.


    Jah, beetje overdreven inderdaad.

    Verveling doet rare dingen met mensen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    FACEPLANT schreef:
    Superstoer jonge, iemand lelijk noemen en zelf geen foto's van jezelf op je profiel zetten.
    Wat kan hij aan zijn uiterlijk doen?
    HAHA jij bent pas 13 en je kan niet spellen, nou vind ik jou stom en ga ik je publiekelijk uitlachen. Voelt leuk aan, hé.

    Ahahaha -out-


    your eyes are like stars in the night.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat is de belachelijkste uitspraak ooit.
    Hij zou er nog achter kunnen komen.
    En stel als ik jou zwart maak op 30 site's.. hmm wat niet weet wat niet deert :9~
    Of als ik iets steel van jou, wat jij vergeten bent dat je dat had. Vat je em?(krul)


    Als ik niet achter dat zwartmaken zou komen, dan zou ik me er toch niet om kunnen kommeren, ik weet het dan niet.

    Als je wat steelt van me, iets dat ik vergeten was dat ik had, dan zou ik eht dus ook niet weten. Dan zit het niet in mijn hoofd, dus kan ik er ook niet verdrietig om kunnen zijn.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Resume schreef:
    (...)
    Er worden toch geen namen in genoemd, jij hebt het over haar, wat iedereen hier op het forum weet, en n dit topic worden geen namen genoemd, dus niemand weet waar het over gaat, behalve over een jngen die lelijk is.

    What goes around comes around?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Weetje,
    Als wij iemand op school zien die er niet uitziet kijken we elkaar ook zo aan van -:')- maar ik ga het niet op internet zetten/topic maken op Q 'oh jonge ik zag een lelijke jongen op school'
    whatthefok dude.


    I live for the applause, you will die for it.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Lame? :'D
    Dus je wilt zeggen dat zij niet lame is en dit wel.. Béétje tegenstrijdig dan.

    Lame hoe je het verwoordt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Dat is t m juist. Achter iemands rug om iets doen, dat vind ik slap. Maar ja dat is weer mijn mening.


    Dat is wat meiden doen.
    Face it.
    Ik vind het ook niet leuk om te horen.
    Maar het is gewoon zo. En ik herken dat ook zeker in mezelf.
    De mensheid is niet perfect.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat is de belachelijkste uitspraak ooit.
    Hij zou er nog achter kunnen komen.
    En stel als ik jou zwart maak op 30 site's.. hmm wat niet weet wat niet deert :9~
    Of als ik iets steel van jou, wat jij vergeten bent dat je dat had. Vat je em?(krul)

    Amen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Warfarer schreef:
    (...)

    Als ik niet achter dat zwartmaken zou komen, dan zou ik me er toch niet om kunnen kommeren, ik weet het dan niet.

    Als je wat steelt van me, iets dat ik vergeten was dat ik had, dan zou ik eht dus ook niet weten. Dan zit het niet in mijn hoofd, dus kan ik er ook niet verdrietig om kunnen zijn.


    Ik ga niet verder met jou in discussie, iemand voor lelijk uitmaken hoort niet.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Heerlijk als er zoiets komt _O_


    -

    Genius schreef:
    Heerlijk als er zoiets komt _O_


    Ja, weer een beetje actie hier. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Genius schreef:
    Heerlijk als er zoiets komt _O_

    haha inderdaad. (:


    Life is a beautiful struggle

    Je mag van mij hierover wel discusseren, zolang het maar niet de verkeerde kant op gaat, dan gaat er een slotje op. :3


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.