• Wat Chris -mijn broer- lekker vindt, vind ik niet lekker en andersom. Maar, als we bijvoorbeeld zuurkool eten (wat ik lekker vind) doet mama er gehaktballen bij, omdat Chris dat lekker vindt, en ik weer minder.
    Maar vanavond eten we spruitjes, met gehaktballen!
    Mama compenseert niet meer, net nu niet. Bah, dat vind ik niet lief.:'D

    Enstiekemvoelikmenueenverwendnest.:Y)

    Maar wie wordt er ook zo in de steek gelaten? Arme jullie.(flower)


    everything, in time

    ik moet gewoon alles eten hoor(cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Spruiten zijn lekker! Ö
    Wij eten altijd dingen die ik lekker vind. (: Want ik ben een bijna-alles-eter! Dingen waarvoor ik nog liever sterf dan dat ik ze eet: alles wat uit de zee komt. Daar lust ik écht niets van!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    oet mijn zus iets of mijn broer. moet ik weer naar mijn moder komen om uit te legen wat er is gebeurt:( en zel heb ik het niet gedaan moet ik gewoon blijven wachten tot mijn broer of zus iets zegt 0.0


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik niet, want ik eet geen rijst en altijd als ze thuis dat dan eten krijg ik puree ofzo. En ik eet ook geen schnitzel en cordon blue en dan krijg ik ook altijd iets anders. :Y)
    Ik ben stiekem ook een beetje verwend, daar ben ik me altijd al bewust van geweest.

    Het enige wat ik echt niet hoef te eten zijn doperwten. Voor de rest moet ik gewoon eten wat de pot schaft :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    als ik iets niet lust dan moet ik het wel proeven maar ik mag het wel laten liggen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Significance schreef:
    Pff, ik lus echt niet heel erg veel dus je kan me ook wel een zeikerd noemen bij het avondeten. mijn broertje daarin tegen lust alles dus hij wint altijd.. :')


    bij mij precies het zelfde, haha :'D

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 18:29 ]


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Je komt morgen maar bij mij eten, want dan moet ik koken.:Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Herkenbaar!


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Hmm ik moest altijd eten wat de potschaft.. maar nu mag ik lekker zelf kieze wwat ik eet :P


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Vanished schreef:
    (...)

    bij mij precies het zelfde, haha :'D


    en ik dacht dat ik de enigste was. Maar gelukkig is het niet zo!


    Everything is worse without music.

    Ik eet alles op wat ik voorgeschoteld krijg. Geen enkel probleem. Ik haat het als kinderen zo gaan zieken van: 'bah, dat lus ik niet' zeg dat op z'n minst: 'dat vind ik niet lekker.' niet 'dat is vies' want het ís niet vies, je víndt het vies!
    -zeikwijf-


    wth.