• Ik vind een jongen ZOOOO leuk en knap maar hij is twee jaar ouder. Maar mijn vriendinnen vinden die lelijk omdat hij een wijnvlek op zijn gezicht heeft. Maar dat is nou mooi, hij heeft gewoon iets apart. Maar ik ken hem niet maar ik heb hem zovelen keren gezien. En sommigen begrijpen me niet waarom ik heb knap vindt. Op mijn map van Wiskunde schreef met tippex zijn naam, en telkens als ik hem zie word vrolijk en moet ik steeds lachen. Ik herhaal steeds zijn naam, ik praat superveel over hem. Maar ik ken hem nauwlijks. Telkens als ik hem zie loop ik weg of ik maak mij belachelijk of ik word rood. Ik durf hem echt niet aan te spreken. Ik gebruik stiekem zijn zus Manon om dingens over hem te weten te komen, die net als mij in de eerste middelbaar zit. Bij mij nbeste vriendin Nicky is het precies altijd gemakkelijk. Ze loopt op een jongen af en praat ermee.

    Ik ben zo'n een stomkop op het gebied van jongens.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 16:26 ]


    When words fails, music speaks

    Volgens mij is hij niet meer dan een jongen die jij bijzonder mooi vind. Ik vind dat je niet verliefd kan zijn op iemand die je niet kent.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Je kunt niet echt verliefd zijn op een jongen die je niet kent, je kent hem alleen maar vanaf de buiten kant... maar als je nooit met hem praat weet je ook niet hoe hij echt is van binnen, Je vind hem vast erg bijzonder. Je kan namelijk ook erg op hem afknappen wanneer je hem leert kennen. Althans mijn mening dan.


    Everything is worse without music.

    Nee je bent niet verliefd :')


    -

    Ik had precies hetzelfde.
    Hoe oud is die jongen?
    En kijk uit met wat je schrijft hier op Q,
    het kan je veel ruzies bezorgen.
    En die verliefdheid gaat wel weer over, uiteindleijk blijkt hij een enorme eikel te zijn.


    Food.

    Significance schreef:
    Je kunt niet echt verliefd zijn op een jongen die je niet kent, je kent hem alleen maar vanaf de buiten kant... maar als je nooit met hem praat weet je ook niet hoe hij echt is van binnen, Je vind hem vast erg bijzonder. Je kan namelijk ook erg op hem afknappen wanneer je hem leert kennen. Althans mijn mening dan.


    Maar hoe kan ik nou met hem praten of aanspreken? Ik heb nog nooit tegen een jongen die ik leuk vindt aangesproken.


    When words fails, music speaks

    Rosicuricans schreef:
    (...)

    Maar hoe kan ik nou met hem praten of aanspreken? Ik heb nog nooit tegen een jongen die ik leuk vindt aangesproken.


    Misschien ken je iemand die hem ook kent, zo heb je in ieder geval al een smoesje om hem te leren kennen. En begin anders eens op Hyves of Msn (:


    Everything is worse without music.

    Significance schreef:
    (...)

    Misschien ken je iemand die hem ook kent, zo heb je in ieder geval al een smoesje om hem te leren kennen. En begin anders eens op Hyves of Msn (:


    Maar ik durf niet, wat moet ik dan zeggen?


    When words fails, music speaks

    Rosicuricans schreef:
    (...)

    Maar ik durf niet, wat moet ik dan zeggen?


    Toon je interesses, meestal gaat het wel een beetje vanzelf, als je uiteindelijk met elkaar praat. Het lijkt altijd enger dan dat het in werkelijkheid is..


    Everything is worse without music.

    Significance schreef:
    (...)

    Toon je interesses, meestal gaat het wel een beetje vanzelf, als je uiteindelijk met elkaar praat. Het lijkt altijd enger dan dat het in werkelijkheid is..


    Wat als hij direct ofline gaat ofz?


    When words fails, music speaks

    Apocalyps schreef:
    Volgens mij is hij niet meer dan een jongen die jij bijzonder mooi vind. Ik vind dat je niet verliefd kan zijn op iemand die je niet kent.


    Agree. En probeer gewoon zijn msn, etc, te bemachtigen en praat dan wat met hem. En dan zeg je gewoon 'hoi' als je hem op school ziet en dan kijken of er wat gebeurd, zegmaar. :3


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Agree. En probeer gewoon zijn msn, etc, te bemachtigen en praat dan wat met hem. En dan zeg je gewoon 'hoi' als je hem op school ziet en dan kijken of er wat gebeurd, zegmaar. :3



    Ik heb krijg de kriebels bij dat gedachte om met hem te praten enz.
    Ik ga eens proberen.


    When words fails, music speaks

    Ga gewoon eens met hem praten, dan zal je wel merken of je hem echt leuk vind, of alleen maar aantrekkelijk (:


    effort never betrays you

    wel,,je moet gewoon is met hem gaan praten en de rest wijst zichzelf uit.
    Ik dacht ook altij van 'da durf ik ni' maar uiteindelijk stelt het niet veel voor :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'