• Ik heb toch zo fantastische goede vrienden!
    Deze morgen kom ik op school aan komt mijn beste vriendin en beste vriend naar me toe met een cadeau voor mijn verjaardag!
    Ik wist dat ze iets hadden maar ik had geen flauw idee zoveel!
    IK heb een ganse doos gekregen met allemaal cadeautjes.

    Ik heb snoep gekregen, een kweenie hoe mooie zachte knuffel , hele mooie pennen, een fotokader ( die ze zelf geverfd hebben) met een foto in en ik moest heel de dag een sjerp rond mij hangen waar opstond : ' absolutely fabulouse!

    Ik vond het echt geweldig!!!

    Wie is vandaag nog verrast door zijn/haar vrienden en wie heeft ook zo geweldig awesome friends!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Aww dat is lief. c: Ik heb een ontzettend lieve vriendin, hehe. 8D


    Full of envy behind that anonymous mask

    dat moet echt supper zijn geweest ! en nee, ik ben niet verast ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Leuk. c: Mijn beste vriendin is een bitch pour le moment.

    Wat lief! (:


    26 - 02 - '16

    Oooh dat is superlief van je vrienden! :'D
    Mijn vrienden zijn ook superlief! Op mijn verjaardag, een paar weken geleden, kwam eerst een vriendin hier met allemaal superleuke cadeaus. En blijkbaar had mijn broertje als verrassing allemaal vrienden uitgenodigd, dus die kwamen ook langs. Was echt superlief! :'D

    HEAVYMETAL schreef:
    Wat lief! (:


    No growth of the heart is ever a waste

    Super!

    Ik heb ook hele lieve vrienden, vooral die hier van Quizlet. Toen ik een feest gaf voor de mensen die ik het meest zie - in het echt ook, die ik al vaak heb gemeet- kreeg ik sushi, cupcakes, een gesigneerde cd van Omnia, überschattige lampionnetjes, Jellybeans en een HTC Wildfire S.:9~

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 7:09 ]


    everything, in time

    Mijn papa heeft met mijn vriend geregeld dat hij morgen hier komt slapen voor valentijnsdag. :9~
    Zonder dat ik het wist, haha. Hij vertelde het me vanavond pas.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Siva schreef:
    Leuk. c: Mijn beste vriendin is een bitch pour le moment.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Humble schreef:
    Super!

    Ik heb ook hele lieve vrienden, vooral die hier van Quizlet. Toen ik een feest gaf voor de mensen die ik het meest zie - in het echt ook, die ik al vaak heb gemeet- kreeg ik sushi, cupcakes, een gesigneerde cd van Omnia, überhaupt schattige lampionnetjes, Jellybeans en een HTC Wildfire S.:9~
    Ja, wij zijn gewoon awesome vriendjes. Vooral gesigneerde cd's door Steve zijn helemaal de bom. Daar is een telefoon helemaal niets bij!! (pirate)

    OT: Dat is super lief van je vrienden (:!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 0:27 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    HEAVYMETAL schreef:
    Wat lief! (:


    Tell me about it, stud.

    Aww dat is lief!
    Nou, niet echt verrast maar ik ben door een vriendin op een feestje gevraagd op zaterdag, en woensdag ga ik waarschijnlijk lekker Turkse pizza halen met 2 andere. Dus daar wordt ik wel vrolijk van (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind