• Wat Chris -mijn broer- lekker vindt, vind ik niet lekker en andersom. Maar, als we bijvoorbeeld zuurkool eten (wat ik lekker vind) doet mama er gehaktballen bij, omdat Chris dat lekker vindt, en ik weer minder.
    Maar vanavond eten we spruitjes, met gehaktballen!
    Mama compenseert niet meer, net nu niet. Bah, dat vind ik niet lief.:'D

    Enstiekemvoelikmenueenverwendnest.:Y)

    Maar wie wordt er ook zo in de steek gelaten? Arme jullie.(flower)


    everything, in time

    ik niet . ;d ik heb een broer, maar we vinden allebei het zelfde lekker, en hebben nooit ruzie. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Ik krijg echt aaltijd de schuld als ik ruzie heb met mijn broer. Not fair!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb mar 1 ding wat ik echt neit lekker vind, en dat mag ik er uit vissen(A)


    Food.

    Ik hou van spruitjes:9~

    Meestal lust ik alles wel. Mijn mama is zo lief dat ze altijd iets kookt wat ik ook lekker vind. Ik lust bijvoorbeeld sommige vissoorten niet en mijn ouders en broertje wel, dus als ze dat eten krijg ik andere vis of gewoon een stuk vlees. Met groente heb ik eigenlijk nooit problemen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik niet, moet 2 dagen in de week zelf koken en 2 dagen kookt mijn broer en dan mag ik alsnog kiezen wat ik wil eten x'D En mijn moeder weet wel wat ik wel en niet lus dus dat komt ook altijd goed (:


    -

    Ik niet, ik moet 3 dagen in de week zelf koken. Twee dagen komt er iemand van mijn vaders begeleiding koken en de andere twee dagen doen we meestal nasi of patat of zo. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Pff, ik lus echt niet heel erg veel dus je kan me ook wel een zeikerd noemen bij het avondeten. mijn broertje daarin tegen lust alles dus hij wint altijd.. :')


    Everything is worse without music.

    U bent zo zielig _O_

    Gewoon eten wat de pot schaft, it's simple


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb een klein broertje + grote broer. we hebben altijd ruzie enz. maar voorgetrokken worden we alledrie x3
    best kut voor je D:


    "Music was there for me when you weren't."

    Hee, ik lust ook alles wat mijn broertje niet lust en andersom! ;o

    ik lust bijna alles maar ben wel soort van vegetariër en mijn vader het tegenovergestelde. En ik hou niet van zijn soort van voedsel(het is meestal verbrand, aangebakken of rauw) dus ik kook eigenlijk altijd voor mezelf!xD
    En dat vind ik ook leuk;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    mijn moeder en vader koken meestal 2 dingen voor mij en mijn moeder en de andere voor mijn broer en vader


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik kreeg andijviestamppot op mijn verjaardag.
    :(


    Life is hard and then we die

    mijn zusje en ik lusten zowat alles wat de ander ook lust. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Haha, ik en broer kunnen best nog wel met elkaar overweg.:Y)


    effort never betrays you