• Wat weet jij van de Nederlandse geschiedenis?

    Zet in dit topic hoe moeilijk (of makkelijk) het was ;D

    Antwoordjes van Quiz (krul)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 15:36 ]


    Not all those who wander are lost.

    Haha, ik weet bijna niks. Dat verbaast me totaal niet, Nederlandse geschiedenis boeit me niet zo. Ik vind de geschiedenis van andere landen vaak veel interessanter, ik weet ook niet waarom. (bijv. van China of India)

    Nee.
    Damn, ik had moeten opletten tijdens geschiedenis. :'D

    Ik weet veel(nerd)
    Nouja, grotendeels gegokt (":


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik weet er veel van. Maar zou ik de antwoorden mogen hebben? (: vind ik wel interessant.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik schijn er veel van te weten maar ik heb zowat alles gegokt xd


    dream, dare, fly!

    Wat was de aanleiding van de Beeldenstorm?
    -De protestanten waren woedend op de Katholieken kerk omdat er zoveel armoede was terwijl de Katholieke kerk alles had: goud, rijkdom en macht. Meestal misbruikte ze die macht en vermoordden ze onschuldige mensen.



    verder weet ik eigenlijk niet zo veel, omdat het vanaf groep acht geleden is dat ik op een redelijke manier geschiedenis gehad heb.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Celestial schreef:
    Nee.
    Damn, ik had moeten opletten tijdens geschiedenis. :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Snor schreef:
    Ik weet er veel van. Maar zou ik de antwoorden mogen hebben? (: vind ik wel interessant.


    ik ook :D


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Celestial schreef:
    Nee.
    Damn, ik had moeten opletten tijdens geschiedenis. :'D


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Slecht gedaan, maar maakt niet uit want ik moet die van België maar enkele kennen. x'D

    Ik vond de quiz op het einde wel wat saai, teveel vragen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee, maar ik kom dan ook van België. De oudste zin wist ik , dat hebben we geleerd ooit =) Dat van die telescoop was misleidend :'D. Ik was aan een microscoop aan het denken -ik verwissel wel eens woorden- dus duidde ik Antoni Van leeuwenhoek aan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Duurde me te lang, ben afgehaakt :'D


    Let it come and let it be