• Echt serieus bij mij op school zitten er dus twee meisjes in de klas. JaJa ze zijn vroeger heel erg gepest maar komop! Om echt serieus alles gaan ze naar de meester. Zelfs als je een potlood laat vallen. "Meester! Ze gooien een potlood naar ons." Komop ik laat hem vallen.

    Hebben jullie ook zulke vervelende kinderen in de klas? O.o


    Ivar Oosterloo.

    Oke, dat gaat wel een beetje ver ja XD


    Life is hard and then we die

    Wij hebben een gast in de klas die op àlles, maar acht op àlles commentaar heeft!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Bij ons zouden ze 'Meneer' zeggen. & Dat doen ze ook.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    bij mij zit in jongen in de klas, en die breekt bijvoorbeeld zelfs zijn gum door midden roept hij door de klas : ‘oeps, mijn gum is gebroken.’ daar erger ik me dan dood aan. -.-'


    Life is a beautiful struggle

    Vervelende kinderen zeg, om de kleinste dingen gaan ze al naar 'de meester'.
    Bij mij is het gelukkig niet zo erg (:

    Eeeeh... Ö


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ö vreselijk.

    Ja in de 1ste en soms nog wel in de 2de, van die jochies die al bij het minste of geringste door de klas roepen wat de ander heeft gedaan.
    Gelukkig zijn we dat stadium voorbij (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tijdens 1 les dan gaat een meisje altijd reageren op wat de lerares vraagt.. echt altijd. niemand anders krijgt een kans want ze schreeuwt het door de klas :')


    -

    whaa bij mij is er een meisje die altijd indruk wilt maken. Ze krijgt de beurt. Vertelt een heel verhaal. De meester wil reageren. Ze onderbreekt hem. Ze is ook het lievelingetje van de wiskunde meester. En ze irriteert mee dood. Ik kwam een keer met mijn ipod waarmee ik tijdens nask zwaar mee ging kloten. Hoor ik haar opeens: ''Meester,ze luistert muziek. ik hoor het hier al.'' Ik mocht hem pas terug na kamp. -.-


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Daar had ik op de basisschool al zo'n gruwelijke hekel aan. Heb zulke mensen meerdere malen in mekaar geslagen toen :x


    No growth of the heart is ever a waste

    zulke vreselijke mensen..? nee, niet in mijn klasje xD


    Don't live in the past. Just live Here &nd Now. Do what you need to do. And everything will be allright in the future.

    Haha, zo'n meisje achter ons groepje bij Duits is echt héél dom, en dat laten we haar blijken ook :'D En zij daar elke keer vet op ingaan als we haar verbeteren en haar gelijk proberen te halen, terwijl het vet bullshit is, waardoor wij vervolgens dubbel liggen van het lachen (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Primavera schreef:
    Wij hebben een gast in de klas die op àlles, maar acht op àlles commentaar heeft!


    Oehhh, zo een heb ik ook meerdere keren meegemaakt. Om neer te schieten zulke mensen. ><
    [Ik heb zelf ook vaak commentaar, maar ik weet ook wel eens wanneer ik moet stoppen... en zulke mensen niet. :')]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Genius schreef:
    Tijdens 1 les dan gaat een meisje altijd reageren op wat de lerares vraagt.. echt altijd. niemand anders krijgt een kans want ze schreeuwt het door de klas :')

    Dat is bij mijn cluster van Aardrijskunde, dat wijf kan ik echt wel doodschieten.

    HAHAHAHHAAHA,
    er zit zo'n jongen bij mij in de klas en die is zwaar irritand en lijkt op justin bieber. Maar ik haat hem, en hij deed weer irritand en gooide mijn kauwgom zijn nek in. Toen verdween zijn grijns gelijk en deed helemaal pissig. Maar heel de klas lach in een deuk en de leraar snapte het niet XD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it