• Het idee is om 60 dagen lang iedere dag een brief aan een seizoen te schrijven dus; vandaag aan de lente morgen aan de zomer over morgen aan de herfst en daarna aan de winter en dat dan 60 dagen lang. In seizoenen genomen is dat zo'n 15 jaar.
    En dan dat alle mensen schrijven per dag (wat voor hen eigenlijk per seizoen is) een brief aan het seizoen en hun verwachtingen voor het nieuwe seizoen en wat er in het vorige seizoen is gebeurt.
    Dus een aantal characters. En dat hoeft niet per see elke dag, want het kan ook best dagen inhalen. Maar het ultime doel is dan om het te bundelen.

    Voor als jullie het nog niet begrijpen de bedoeling is dus om je eigen karakter de bedenken en je schrijft vanuit je karakter in totaal 60 brieven aan een seizoen met wat je ervan verwacht en wat er het vorige seizoen is gebeurt.

    Natuurlijk als je mee wilt doen moeten we wel wat informatie van jullie weten en we moeten weten hoe je schrijft.
    name:
    age:
    gender:
    where the person lives (somewhere in England) :
    anything else?
    close family
    "best (girl) friend:
    girl/boyfriend:
    a random picture of the character(NO ONE FAMOUS):
    Dat willen we weten en post een stukje met hoe je schrijft.

    WAARSCHUWING: ALLES IS IN HET ENGELS: het hoeft niet persee foutloos te zijn daar word nog op gecontroleerd dus de fouten worden er wel uitgehaald.
    Unlimitedsky heeft dit project bedacht.

    my_little_star@hotmail.com mail het hier maar naar toe.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 13:06 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ohh, dat is best wel moeilijk (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Ik ben niet zo goed in engels. ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    snuggle schreef:
    Ohh, dat is best wel moeilijk (krul)

    Haha het is ook leuk hoor. Op de Engelse grammatica en spelling word nog wel extra gecontroleerd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mijn engels is nog niet helemaal top...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Sphere schreef:
    mijn engels is nog niet helemaal top...

    Is het wel goed? Want op je Engels word nog wel gecontroleerd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ow dat is vet :D
    Ik wil wel meedoen, vul straks wel even in ;)
    Maar ik heb nog even een vraag, hebben/krijgen de personages die meedoen wat met elkaar, kennen ze elkaar?
    En doen er al meer mee?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik en een engelse vriendin zullen alles gaan nakijken op spelfouten
    ps. Ik ben degene die het project is begonnen.

    Me me me join! Dus je moet in het totaal 60 brieven schrijven aan een seizoen en dat gaan we bundelen met andere mensen?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    JongEnBlond schreef:
    Ow dat is vet :D
    Ik wil wel meedoen, vul straks wel even in ;)
    Maar ik heb nog even een vraag, hebben/krijgen de personages die meedoen wat met elkaar, kennen ze elkaar?
    En doen er al meer mee?


    dat ligt totaal aan de communicatie tussen de schrijfers. Omdat we ook mensen hebben die hun deel vanuit andere werelddelen schrijven is dat natuurlijk een beetje moeilijk, maar over het algemeen gaat alles via mij. Als je al iemand kent van het groepje zou je dat zo met diegen kunnen gaan regelen. En oja. zou je het misschien naar my_little_star@hotmail.com kunnen sturen, dan kan ik je ook gelijk updaten op verdere informatie en alles.

    PapaHert schreef:
    Me me me join! Dus je moet in het totaal 60 brieven schrijven aan een seizoen en dat gaan we bundelen met andere mensen?


    ja het idee is om dan bijv. vandaag vanuit de character naar de lente te schrijven, dan de volgende dag naar de zomer enzovoorts. stuur je informatie maar naar my_little_star@hotmail.com dan stuur ik de verdere informatie door naar jou.

    JongEnBlond schreef:
    Ow dat is vet :D
    Ik wil wel meedoen, vul straks wel even in ;)
    Maar ik heb nog even een vraag, hebben/krijgen de personages die meedoen wat met elkaar, kennen ze elkaar?
    En doen er al meer mee?

    Ze kennen elkaar niet maar dat kan je zelf veranderen als je 1 van de medeschrijfers kent en er doen er al meer mee.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 12:52 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Unlimitedsky schreef:
    (...)

    ja het idee is om dan bijv. vandaag vanuit de character naar de lente te schrijven, dan de volgende dag naar de zomer enzovoorts. stuur je informatie maar naar my_little_star@hotmail.com dan stuur ik de verdere informatie door naar jou.


    Ok (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Alleen ik ken iedereen, maar er zijn dus ook mensen uit India, de filipijnen, engeland, Amerika, Duitsland en Nederland natuurlijk die meedoen. Momenteel doen er dus
    10 mensen mee mij en Renée erbij opgeteld (:

    Ik wil ook meedoen! Leuk idee (: Moet ik dat lijstje naar je hotmail sturen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    TakeMeHome schreef:
    Ik wil ook meedoen! Leuk idee (: Moet ik dat lijstje naar je hotmail sturen?

    Ja doe maar of voeg dit msn adres maar gewoon toe! my_little_star@hotmail.com


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.