• Ik kwam een tijdje niet meer ik Q omdat ik geen inspiratie had
    maar ik zit al iets van drie jaar op deze site dus ik was nogal verbaast over hoe de mensen tegenwoordig reageren.

    de dingen waarvan ik vind dat ze echt anders zijn

    1. De mensen schrijven dingen over verkracting, prostitutie en incest schijnt een normale vorm van liefde te zijn in stories maar als je iets vertelt over je echte liefdesleven word daar negatief op gereageerd (eigen ervaring)
    2. Vroeger waren we allemaal TH-fans(ik nu ook niet meer) met een klein clubje van haters die we meestal gewoon tolereerden.
    nu zijn de mensen allemaal fan van andere dingen, de een van Justin Bieber de ander van twilight, anderen houden van emo bands, anderen zijn nog steeds th-fan enz. Dat zorgt voor verdeeldheid ondanks dat we elkaar meestal tolereren
    3. Vroeger kende iedereen elkaar en was Q een besloten clubje. In de on-line lijst kon ik altijd wel een paar vriendinnen vinden. Nu zijn er te veel mensen en is Q onpersoonlijk geworden.
    4. Hiro gaat weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg (huil)
    dat is miss niet een reden voor de sfeer op Q maar vet veel mensen hier mochten hem graag. Bovendien ben ik ook best jaloers dat hij naar Japan gaat terwijl ik nog twee jaar moet wachten, haha.


    Maar wat kunnen we hier nou aan doen????
    ik weet dat dit het forum sugesties is maar ik kan nu even geen sugestie bedenken hoe we het hier weer wat persoonlijker en gezelliger kunnen maken. Iemand een idee?


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Jij hebt het over seks enzo, dat dat zo erg is hier, maar kijk eens op je profiel bij je hobby. En dat over je eigen liefdesleven zo gereageerd wordt, ligt misschien ook aan jezelf. Als je niet openstaat voor kritiek, moet je er niet over beginnen. (:

    -> Verplaatst naar stamcafé.
    Ik kan alleen maar zeggen: mensen worden ouder, veranderen en de site verandert mee.


    I am an idiot, I move.

    SpeachlessX schreef:
    Ik kwam een tijdje niet meer ik Q omdat ik geen inspiratie had
    maar ik zit al iets van drie jaar op deze site dus ik was nogal verbaast over hoe de mensen tegenwoordig reageren.

    de dingen waarvan ik vind dat ze echt anders zijn

    1. De mensen schrijven dingen over verkracting, prostitutie en incest schijnt een normale vorm van liefde te zijn in stories maar als je iets vertelt over je echte liefdesleven word daar negatief op gereageerd (eigen ervaring)
    2. Vroeger waren we allemaal TH-fans(ik nu ook niet meer) met een klein clubje van haters die we meestal gewoon tolereerden.
    nu zijn de mensen allemaal fan van andere dingen, de een van Justin Bieber de ander van twilight, anderen houden van emo bands, anderen zijn nog steeds th-fan enz. Dat zorgt voor verdeeldheid ondanks dat we elkaar meestal tolereren
    3. Vroeger kende iedereen elkaar en was Q een besloten clubje. In de on-line lijst kon ik altijd wel een paar vriendinnen vinden. Nu zijn er te veel mensen en is Q onpersoonlijk geworden.
    4. Hiro gaat weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg (huil)
    dat is miss niet een reden voor de sfeer op Q maar vet veel mensen hier mochten hem graag. Bovendien ben ik ook best jaloers dat hij naar Japan gaat terwijl ik nog twee jaar moet wachten, haha.


    Maar wat kunnen we hier nou aan doen????
    ik weet dat dit het forum sugesties is maar ik kan nu even geen sugestie bedenken hoe we het hier weer wat persoonlijker en gezelliger kunnen maken. Iemand een idee?


    dat is altijd met site's na een tijdje komen er altijd wel meer mensen,
    hoewel mensen ook van andere dingen houden. ikzelf ben ook niet zó lang op q.


    They fell in love, didn't they?

    @ 1. Iedereen wordt hier groter, wij zijn niet allemaal meer kindjes van 12.
    @2. Ik was eerder dan jou lid (op een ander account) en ik HAAT TH.
    @3. Wij kennen elkaar allemaal nog steeds, maar jij kent ons niet meer.
    @4. wtf?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ecstasy schreef:
    Jij hebt het over seks enzo, dat dat zo erg is hier, maar kijk eens op je profiel bij je hobby. En dat over je eigen liefdesleven zo gereageerd wordt, ligt misschien ook aan jezelf. Als je niet openstaat voor kritiek, moet je er niet over beginnen. (:



    ik zeg niet dat de sex hier erg is, daar doe ik zelf vrolijk aan mee
    ik zeg alleen dat het hypocriet is om te schrijven over sex met een 1000 jaar oude vampier en het dan niet te kunnen handelen als een meisje zegt dat haar vriendje 21 jaar ouder is


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Krijgen we dit gezeik weer. Sorry hoor, maar dingen veranderen. Wen er maar aan.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    ik zeg niet dat de sex hier erg is, daar doe ik zelf vrolijk aan mee
    ik zeg alleen dat het hypocriet is om te schrijven over sex met een 1000 jaar oude vampier en het dan niet te kunnen handelen als een meisje zegt dat haar vriendje 21 jaar ouder is

    als je het zó erg vind waarom ga je dan niet weg? o.O'
    als mensen daarvan houden laat ze toch lekker


    They fell in love, didn't they?

    ik vind gosupermodel nu een stuk leuker dan Q
    terwijl veel mensen al zeggen dat de meisjes daar arrogant zijn
    dat zijn de meesten daar dus helemaal niet, het zijn alleen vrolijke divas die niet zo braaf zijn dus ze hebben soms een beetje een gebruiksaanwijzing


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Reticent schreef:
    Krijgen we dit gezeik weer. Sorry hoor, maar dingen veranderen. Wen er maar aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    ik zeg niet dat de sex hier erg is, daar doe ik zelf vrolijk aan mee
    ik zeg alleen dat het hypocriet is om te schrijven over sex met een 1000 jaar oude vampier en het dan niet te kunnen handelen als een meisje zegt dat haar vriendje 21 jaar ouder is

    Omdat het verhaal nep is en dat van jouw niet.
    En met de rest mensen veranderen dingen veranderen,als je dat niet aan kan moet je hier misschien niet meer op komen.Ik wil je niet weg hebben,maar als je het niet leuk vind....


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    snuggle schreef:
    (...)
    als je het zó erg vind waarom ga je dan niet weg? o.O'
    als mensen daarvan houden laat ze toch lekker


    zo
    word ik weggestuurt alleen maar omdat ik zeg dat het vroeger leuker was hier?

    sneu...


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    ik zeg niet dat de sex hier erg is, daar doe ik zelf vrolijk aan mee
    ik zeg alleen dat het hypocriet is om te schrijven over sex met een 1000 jaar oude vampier en het dan niet te kunnen handelen als een meisje zegt dat haar vriendje 21 jaar ouder is


    Maar dat is fantasie. Iedereen wéét wel dat dat niet echt gaat gebeuren.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    zo
    word ik weggestuurt alleen maar omdat ik zeg dat het vroeger leuker was hier?

    sneu...

    dat zeg ik niet, o-o
    ik zeg alleen "als" je het zó erg vind. (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Maar dat is fantasie. Iedereen wéét wel dat dat niet echt gaat gebeuren.

    i agree :']


    They fell in love, didn't they?

    De mensen veranderen. Worden verstandiger. Dáarom reageren ze zo op jouw topic.
    Er komen ook veel meer mensen bij. Ik had hier vroeger ook een vaste groep, maar die mensen zijn allemaal weg. Zo gáat dat nu eenmaal :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42