• Niet gemeen bedoeld. Verder zoek ik ook geen ruzie (ik mijd ze liever dan dat ik ze veroorzaak).

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat er een site is opgezet waar je je verhalen kwijt kunt en al je andere ideeën. Dit is eerder op de leden gericht. Het valt me op dat Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight, Justin Beaver en ga zo maar door hier heersen, en andere (misschien wel hele goede) verhalen weinig tot niet worden gemaakt. En dat de leden hier ook bijna nooit voor openstaan. Wat is er mis met quizlet/jullie?

    Nogmaals: ik zoek geen ruzie. Ik zoek alleen naar een verlossend antwoord.


    Edit:
    Blijkbaar kan de meerderheid van de leden die hierop heeft gereageerd niet met vragen omgaan, en voelen ze zich bedreigd door het een of ander. Richt maar een haatclubje op o.i.d. Ik heb mijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:52 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Blijkbaar snappen jullie ook totaal niet wat ik bedoel.

    Wie zegt dat wij dat willen? Of ga je daar dan ook weer een topic over maken? (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Klopt, niemand is perfect. En ja, ik schrijf verhalen over beroemde mensen. En toevallig kennen jullie twilight ook. Oh, wat een misdaad.


    Het is geen misdaad, en het boeit me ook totaal niet of je daar een verhaal over maakt.
    Maar dan moet je ook niet gaan zeiken over andere mensen die verhalen schrijven over beroemde personen, terwijl je het zelf ook doet.
    Want dat betekend dat je jezelf dus ook belachelijk maakt;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    JoJudicious schreef:
    Misschien, heel misschien, omdat mensen een eigen leven leiden en daarbij doen wat ze zelf willen. En dus ook wat ze zelf lezen. En als je er zo over denkt; Meid, ga je gang en ga lezen waar je zo over dramt. En dat heeft niks met het 'openstaan tot' te maken. Wie ben jij om daarover te oordelen hoe een ander in elkaar zit. Kom op, zeg. O ja. Ik ben er absoluut géén fan van, maar zelfs ik weet dat het Justin Bieber is. Als je dan dramt over iets, doe 't dan goed. En meer woorden maak ik er niet aan vuil, want dan ben je niet waard. (:

    Ahem, Justin BEAVER "Not to be confused with Justin Bieber." Het is dus wél justin Beaver


    None but ourselves can free our minds.

    Sorry maar dit is té grappig. Dus ik blijf even actief XD


    "Let them eat cake!"

    Echt geweldig hoe jullie/wij ons zo kunne opfokke om zo iets onbelangrijks als een paar verhalen op een site die nog niet de helft van nl en be kent


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    XfuckersX schreef:
    Er is niks mis met q of whatever, als je het zo kut vind, rot dan maar op en ga niet lopen zeiken.


    ik vind nu eerder dat jij zeikt,
    over dat zij haar mening geeft.

    Lol toen was ze stil (':


    You can run but not hide

    Rolemodel schreef:
    (...)
    Ahem, Justin BEAVER "Not to be confused with Justin Bieber." Het is dus wél justin Beaver

    Is Justin Beaver hier dan populair? Dus ik geloof dat ze het wel degelijk heeft over Justin Bieber, want over die andere heb ik hier nog nooit een story gezien. ;')

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:50 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Flaflip schreef:
    (...)

    ik vind nu eerder dat jij zeikt,
    over dat zij haar mening geeft.


    Waarom haal je haar er nu bij dan?


    You can run but not hide

    ik begrijp je wel hoor,
    er bestaan nu al erg veel quizzen over th die hetzelfde zijn...

    Prada schreef:
    Lol toen was ze stil (':

    komt ze nog terug om uit te leggen wat ze nou precies bedoelde?


    "Let them eat cake!"

    JoJudicious schreef:
    Is Justin Beaver hier dan populair? Dus ik geloof dat ze het wel degelijk heeft over Justin Bieber, want over die andere heb ik hier nog nooit een story gezien. ;')

    Dude, wie is Justin Beaver?


    .

    Rolemodel schreef:
    (...)
    Misschien moet je het dan beter uitleggen ? (:


    ik denk wat zij probeert te zeggen dat het gwn soms een beetje eentonig is en dan kan je zeggen je hebt zelf een twilight verhaal
    o wow erg zeg ik ook en zelfs ik vind dat het hier soms eentonig is en dat je heel ver moet gaan zoeken om iets te vinden dat niet aan die bepaalde personen related is


    Change, the only good thing in this world.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Is Justin Beaver hier dan populair? Dus ik geloof dat ze het wel degelijk heeft over Justin Bieber, want over die andere heb ik hier nog nooit een story gezien. ;')

    En als zij dan justin Beaver wil zetten, dan zet ze het er toch ? Ik zeg gewoon maar dat hij bestaat en dat het wél mogelijk is dat ze het over hém heeft ! (:


    None but ourselves can free our minds.

    Mythical schreef:
    (...)
    komt ze nog terug om uit te leggen wat ze nou precies bedoelde?



    Volgens mij niet ^^, ze is verdwaald in haar gedachtens wat ze nu zo wil gaan opschrijven. (':


    You can run but not hide