• Niet gemeen bedoeld. Verder zoek ik ook geen ruzie (ik mijd ze liever dan dat ik ze veroorzaak).

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat er een site is opgezet waar je je verhalen kwijt kunt en al je andere ideeën. Dit is eerder op de leden gericht. Het valt me op dat Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight, Justin Beaver en ga zo maar door hier heersen, en andere (misschien wel hele goede) verhalen weinig tot niet worden gemaakt. En dat de leden hier ook bijna nooit voor openstaan. Wat is er mis met quizlet/jullie?

    Nogmaals: ik zoek geen ruzie. Ik zoek alleen naar een verlossend antwoord.


    Edit:
    Blijkbaar kan de meerderheid van de leden die hierop heeft gereageerd niet met vragen omgaan, en voelen ze zich bedreigd door het een of ander. Richt maar een haatclubje op o.i.d. Ik heb mijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:52 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Rolemodel schreef:
    (...)
    En dan vraag je, ik citeer;
    Wat is er mis met quizlet/jullie?
    Misschien vind de meerderheid JB, TH of CB gewoon leuker ? Wat boeit het nu ? (:


    Ja, en omdat die personenn overheersen blijven de andere mensen, met misschien wel geweldige ideeën weg.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ja, maar ik vraag het je goed op te vatten en niet gelijk in de verdediging te schieten. Quizlet is een supersite omdat je je creativiteit kwijt kunt, maar een kutsite omdat het weinig afwisseling heeft.


    Nou, als het aan de ene kant een supersite is en aan de andere kant een kutsite, maak dan lekker zelf een site met quizzen die perfect is =.=
    de meeste mensen vinden het gewoon leuk om verhalen te lezen over TH, JB, CB enz.
    Ik bedoel, laat hun lekker hun gang gaan, wat boeit het?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XfuckersX schreef:
    Volgens mij heb je nu duidelijk van deze mensen je verlossend antwoord gekregen. Waar wil je nog meer over zeuren? Je hebt zelf ook een twilight verhaal.


    Omdat die (heel toevallig) gemaakt word, en ik dat aan zag komen. Toevallig weet ik hoe ik om moet gaan met commerciëel gedrag.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ja, maar ik vraag het je goed op te vatten en niet gelijk in de verdediging te schieten. Quizlet is een supersite omdat je je creativiteit kwijt kunt, maar een kutsite omdat het weinig afwisseling heeft.


    Hoe kan ik het nou goed opvatten, 'wat is er mis met quizlet/ jullie?

    Je kunt ons niet dwingen om een storie te maken wat jij leuk vind om te lezen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:15 ]

    Ik lees gewoon wat ik leuk vind,niet wat men leuk vind<

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:14 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Er zijn genoeg Storie's en die niet over beroemde Persoonen gaan.
    Je moet alleen better en dieper zoeken wil je er een paar tegen komen, omdat de meerderheid inderdaat over beroemdheden gaan.
    Maar dat betekend niet dat andere verhalen niet bestaan.
    Je moet gewoon wat veder zoeken dan je neus lang is ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    XfuckersX schreef:
    (...)

    Hoe kan ik het nou goed opvatten, 'wat is er mis met quizlet/ jullie?

    Je kutn ons niet dwingen om een storie te maken, wat jij leuk vind.


    Wie zegt dat ik jullie dwing andere quizzen te maken? Ik kijk over degene heen die ik niets aan vind, en ja, dan blijven er weinig over.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Tja, dat is een kwestie van een hype. En of de verhalen over die artiesten zoals TH, Justin Bieber, CB, enzovoort nou goed of slecht zijn, wordt niet naar gekeken. Het gaat hen gewoon zodat ze zich kunnen voorstellen met een van hun te trouwen, dat vinden zij 't belangrijkste.
    Dusja. Ik lees niet zo vaak verhalen meer, en ik maakte vroeger wel verhalen over TH, maar dat was óf Twincest, óf geen lovestory. Nu maak ik verhalen over Emilie Autumn en die worden misschien wat minder gelezen, maar ik heb altijd trouwe lezers.

    Ik vind dat mensen verder moeten kijken dan waar het verhaal uiteindelijk op uitdraait (zoals trouwen, een kind hebben met de desbetreffende artiest, etc), maar echt moeten denken van: Is dit wel een verhaal wat realistisch is? Is dit wel een verhaal wat aan al mijn wensen in een verhaal voldoet?

    Tenminste, dat kun je je alleen afvragen als je opzoek bent naar een goed verhaal.

    - En nee, ik heb niemand hierbij naar de grond gehaald en niemand geprobeert te treiteren en dat ga ik niet doen, dus val me niet aan, dank u.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ja, en omdat die personenn overheersen blijven de andere mensen, met misschien wel geweldige ideeën weg.

    Als je verhalen schrijft gaat het toch niet om hoeveel personen het lezen ? Het gaat om je creativiteit kwijt te kunnen, vind ik dan. En er zijn btw ook nog genoeg story's met onbekende mensen die vaak gelezen worden. Maar als jij vraagt 'wat is er mis met de users, inclusief mij want ik ben ook een 'user', ga ik me wel aangevallen voelen. Er is helemaal niets mis met de users/quizlet. Sommige mensen schrijven nu eenmaal graag over een beroemdheid.


    None but ourselves can free our minds.

    Het maakt mij allemaal niet uit of het over beroemdheden gaat of niet, ik lees het als ik het leuk vind. ;D

    xPAGES schreef:
    (...)

    Wie zegt dat ik jullie dwing andere quizzen te maken? Ik kijk over degene heen die ik niets aan vind, en ja, dan blijven er weinig over.


    Dan moet je maar naar de bieb gaan en daar een boek lezen wat niet over een beroemdheid gaat.

    Maar sowieso, als mensen echt opzoek zijn naar verhalen met een of andere specifieke verhaallijn en/of genre, dan kunnen ze een topic openen met "Ik ben op zoek naar een verhaal over.."

    Dus ik snap jouw probleem niet zo, maar het is misschien omdat je nieuw bent. Als je hier nog niet zo lang bent, kun je er ook niet vanuit gaan dat je gelijk alle hoeken en gaten van Quizlet kent. Dat is een kwestie van tijd. (:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:21 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dit vind ik nou echt zo grappig, zelf heeft ze een twilight verhaal staan op haar acount en dan gaat ze over andere verhalen zitten zeuren.
    Lekker makelijk (':

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:22 ]


    You can run but not hide

    Ik mag dan wel fan zijn van Tokio Hotel en Cinema Bizarre, dat betekent nog niet dat ik al die verhalen lezen. De meeste verhalen daarover zijn onorgineel én waardeloos geschreven.
    Ik lees net zo lief verhalen die over iets onbekends gaan, zolang ze maar goed geschreven zijn.

    En wat maakt het eigenlijk uit? Want door dit topic krijg ik alleen maar zin om jou te slaan (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Strychnine schreef:
    Maar sowieso, als mensen echt opzoek zijn naar verhalen met een of andere specifieke verhaallijn en/of genre, dan kunnen ze een topic openen met "Ik ben op zoek naar een verhaal over.."

    Dus ik snap jouw probleem niet zo, maar het is misschien omdat je nieuw bent. Als je hier sinds een paar dagen bent ken je nog alle hoeken en gaten van deze site niet. (:


    Ik ben al lid sinds 2008, dit is alleen een nieuw account. Dus ik weet dondersgoed hoe quizlet in elkaar steekt. Ik vroeg het me gewoon af en besloot er een topic over te openen, maar zo te zien trekken sommige mensen het zich te veel aan en word er nu een haatclubje opgericht. (':


    This is how we like to do it in the murder scene.