• Hey =).

    Ik ben net een nieuw verhaal begonnen en ik vroeg me af of jullie het eens zouden willen lezen. Ik heb alleen nog maar een proloog, maar ik heb ook al een groot deel van hoofdstuk 1 af, dus dat zal er binnenkort al wel opkomen =). Hier is de link voor als jullie geïnteresseerd zijn & daar staat ook meteen waar het over gaat.

    http://www.quizlet.nl/stories/14696/ameria/

    En oja, er zitten alleen onbekende personen in, want eerst wilde ik het wel met bekenden doen, maar toen heb ik toch maar besloten dat ik het leuker vond zonder ^^.

    Alvast bedankt =).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Is het niet Amerika?
    Ik bedoel het niet slecht hoor,(:


    .

    BlackxRoses schreef:
    Is het niet Amerika?
    Ik bedoel het niet slecht hoor,(:


    Haha, nee, Ameria is een gewoon een naam voor een persoon in het verhaal, ik bedoel er niet Amerika mee ^^.

    Maar maakt niet uit =).

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 16:07 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    Haha, nee, Ameria is een gewoon een naam voor een persoon in het verhaal, ik bedoel er niet Amerika mee ^^.

    Ow sorry:"$ Maar ik zal hem eens lezen(:


    .

    BlackxRoses schreef:
    (...)
    Ow sorry:"$ Maar ik zal hem eens lezen(:


    Ik snap wel dat je dat dacht hoor, Ameria is tenslotte niet echt een bekende naam ofzo X'D.

    En bedankt =).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    zal em ook es lezen


    zal zelfs een reactie achter laten -vind zichzelf o zo lief-


    Change, the only good thing in this world.

    Holy shit, die ga ik volgen. n__n


    sic itur ad astra

    FrozenTears schreef:
    zal em ook es lezen


    zal zelfs een reactie achter laten -vind zichzelf o zo lief-


    Thnx ^^. En dat is ook lief :Y) X'D.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 17:05 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tyrant schreef:
    Holy shit, die ga ik volgen. n__n


    Danku <33


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle