• Niet gemeen bedoeld. Verder zoek ik ook geen ruzie (ik mijd ze liever dan dat ik ze veroorzaak).

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat er een site is opgezet waar je je verhalen kwijt kunt en al je andere ideeën. Dit is eerder op de leden gericht. Het valt me op dat Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight, Justin Beaver en ga zo maar door hier heersen, en andere (misschien wel hele goede) verhalen weinig tot niet worden gemaakt. En dat de leden hier ook bijna nooit voor openstaan. Wat is er mis met quizlet/jullie?

    Nogmaals: ik zoek geen ruzie. Ik zoek alleen naar een verlossend antwoord.


    Edit:
    Blijkbaar kan de meerderheid van de leden die hierop heeft gereageerd niet met vragen omgaan, en voelen ze zich bedreigd door het een of ander. Richt maar een haatclubje op o.i.d. Ik heb mijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:52 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ja, blijkbaar omdat jullie het verkeerd opvatten. Ik wil alleen een simpel antwoord op een 'waarom-vraag', en dan krijg ik reacties als rot dan maar op.

    Ja, want je bent irritant (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ja, dat heb ik zo ongeveer. En ja, maar zodra dat gebeurd houd ik me buiten dit topic. Zoals al eerder vermeld heb ik geen zin in ruzie, en al helemaal niet op mijn verantwoordelijkheid.


    Als het echt uit de hand loopt moet je 'm gewoon laten sluiten :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ja, blijkbaar omdat jullie het verkeerd opvatten. Ik wil alleen een simpel antwoord op een 'waarom-vraag', en dan krijg ik reacties als rot dan maar op.



    Misschien heb je een bril nodig? Lees je niet de antwoorden dat de mensen je geven, volgens mij heb je nu je simpel antwoord(en) al gekregen.
    En over haat reacties, misschien kon je jezelf beter uiten, dan gelijk met dat k*t in de titel te plaatsen over q.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:31 ]


    You can run but not hide

    stop eens met dat meisje uit te zeiken het is maar een mening hoor ik vind trouwens dat ze gelijk en toch weer niet gelijk heeft
    ja die personen/films/groepen/whatever zijn goed en leuk om over te schrijven en te quizen ( ik heb ook zulke quizzen en story's) maar sh*t ja ze heeft gelijk het is soms echt eentoonig ik heb ook andere story's en die worden praktisch nooit gelezen behalve door mijn persoonlijke vrienden hier op q en zij zegge dat die stories ook heel goed zijn dus...

    stop gewoon met zeiken ze heeft letterlijk gezegd dat ze het ook een hele toffe site vind wat wil je nog meer?


    Change, the only good thing in this world.

    Prada schreef:
    (...)

    Probeer nou niet je lezers de schuld te geven dat je alleen voor hun door gaat en omdat het veel word gemaakt, kennelijk maak je zelf dus ook verhalen over beroemdheden. (:


    Ja, inderdaad, dat doet iedereen hier tenslotte? Verhalen maken over beroemdheden? Maar sommigen hiervan wordne hier duidelijk niet gewaardeerd.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad, dat doet iedereen hier tenslotte? Verhalen maken over beroemdheden? Maar sommigen hiervan wordne hier duidelijk niet gewaardeerd.

    Maar je schrijft toch voor jezelf en niet voor anderen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Dank u, dank u!
    -maakt buiging-
    En dat maakt Quizzol dus alweer ontzettend leuk, alle mensjes die gewoon droge opmerkingen maken en met elkaar kunnen lachen :3


    Haha, ja groot gelijk. :'D


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    (...)


    Misschien heb je een bril nodig? Lees je niet de antwoorden dat de mensen je geven, volgens mij heb je nu je simpel antwoord(en) al gekregen.
    En over haat reacties, misschien kon je jezelf beter uiten, dan gelijk met dat k*t in de titel te plaatsen over q.


    Nee dank je, ik kan prima lezen. En ja, ik heb mijn antwoord gekregen. Maar blijkbaar vinden mensen het leuk om het erin te stampen dat ik niet moet zeuren over kleine dingen, ik zeur immers ook niet. En als ik geen kut in de titel mocht zetten, had ik dan niet al problemen gehad met een mod?


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad, dat doet iedereen hier tenslotte? Verhalen maken over beroemdheden? Maar sommigen hiervan wordne hier duidelijk niet gewaardeerd.



    Wat bedoel je precies met niet gewaardeerd worden?


    You can run but not hide

    Zullen we het even leuk houden hier, mensen?

    Ik denk dat die personen/films overheersen doordat ze gewoon enorm populair zijn. Het is nu eenmaal een hype. Maar niet commercieël, er wordt namelijk niet specifiek reclame gemaakt en ook geen geld aan verdient.

    Men leest die verhalen graag omdat ze fan zijn en er graag bij wegdromen.

    Wat ik alleen niet snap is: je zegt dat je het niet goed kunt snappen dat men alleen verhalen leest die over die hypes gaan, maar je schrijft zelf een verhaal over die hype. Dan zeg je dat je dat doet, omdat die gelezen worden..maar ik lees een verhaal dat niet gaat over beroemde personen en dat wordt best vaak gelezen..dus als je je er aan ergert of iets dergelijks, waarom maak je dan zelf niet het verschil door een succesvol verhaal te schrijven over onbekende personen?


    Why don't you break my heart

    Thingies schreef:
    (...)
    Maar je schrijft toch voor jezelf en niet voor anderen?


    Klopt, maar zou het niet een stuk leuker zijn als je dingen kan delen met elkaar? Dat je elkaar erop kunt wijzen dat er meerdere beroemdheden zijn dan Tokio Hotel en noem maar op.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Sorry hoor, mischien ligt het aan mij, maar het gaat toch niet om wie de meeste lezers heeft als het gaat om stories schrijven?
    De meeste hier schrijven een storie over iets leuks waar ze over willen schrijven;)
    De een vind het leuk om te schrijven over vampiers zoals Twiligt, en de andere vind het leuk om over bands een verhaal te schrijven zoals Tokio Hotel.
    En ja, het is jammer dat verhalen over onbekende personen weinig gemaakt worden of gelezen, maar als de meeste users geen verhalen willen over onbekende personen, dan is dat toch hun keus?
    En er zijn heus wel een paar stories over onbekende personen;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Prada schreef:
    (...)


    Wat bedoel je precies met niet gewaardeerd worden?


    Dat als je niet van Tokio Hotel of noem maar op houd, je hier duidelijk uitgescheten word.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Prada schreef:
    (...)

    Probeer nou niet je lezers de schuld te geven dat je alleen voor hun door gaat en omdat het veel word gemaakt, kennelijk maak je zelf dus ook verhalen over beroemdheden. (:

    DIT VIND IK NU STRAF ZEG ! ;o
    Zit op ons te kakken, maar zelf heeft ze ook een Twilight-story.


    None but ourselves can free our minds.