• Niet gemeen bedoeld. Verder zoek ik ook geen ruzie (ik mijd ze liever dan dat ik ze veroorzaak).

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat er een site is opgezet waar je je verhalen kwijt kunt en al je andere ideeën. Dit is eerder op de leden gericht. Het valt me op dat Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight, Justin Beaver en ga zo maar door hier heersen, en andere (misschien wel hele goede) verhalen weinig tot niet worden gemaakt. En dat de leden hier ook bijna nooit voor openstaan. Wat is er mis met quizlet/jullie?

    Nogmaals: ik zoek geen ruzie. Ik zoek alleen naar een verlossend antwoord.


    Edit:
    Blijkbaar kan de meerderheid van de leden die hierop heeft gereageerd niet met vragen omgaan, en voelen ze zich bedreigd door het een of ander. Richt maar een haatclubje op o.i.d. Ik heb mijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:52 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Rolemodel schreef:
    (...)
    En als zij dan justin Beaver wil zetten, dan zet ze het er toch ? Ik zeg gewoon maar dat hij bestaat en dat het wél mogelijk is dat ze het over hém heeft ! (:

    Denk 'ns logisch na, zeg. Die is hier toch niet populair en daar heeft ze het toch over. Af en toe.. ;_;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Prada schreef:
    Lol toen was ze stil (':


    Toevallig heb ik een leven naast quizlet.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Mythical schreef:
    (...)
    komt ze nog terug om uit te leggen wat ze nou precies bedoelde?


    vast niet..
    iedereen valt haar nu aan, en ze heeft geen zin in ruzie, dus antwoord ze niet meer;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Marilena schreef:
    (...)
    Dude, wie is Justin Beaver?

    ik weet niet eens wie justin bieber is het enige wat ik weet is dat het een populaire zanger is meer niet en ik wil het ook niet weten want hij interesseert mij niet


    Change, the only good thing in this world.

    Ik dénk dat ik weet waarom zij zegt dat wij haar "niet" begrijpen.
    Volgens mij is de waarheid te hard. Je hebt jezelf voor schut gezet, wij niet. Als je zogenaamd wil "dissen" of over mensen wil oordelen, doe het dan als je er verstand van hebt en ga niet domme dingen lullen die nergens op slaan, want daar krijg je dit soort dingen van.

    Je kent mij (en nog veel meer users) niet, dus wat ga je oordelen?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Wow, mensen reageer eens normaal.
    Het is weer van dat hoor iemand geeft haar mening op een rustige manier en ze schrijft er nog zoveel keer bij dat het niet is voor ruzie te zoeken en jullie snauwen haar af.
    Iedereen mag zijn/haar mening geven en als dat jouw niet aantstaat ja jammer dan reageer dan gewoon niet!

    On - topic:
    Ja ik vind je helemaal gelijk hebben :Y)


    I found myself in Wonderland.

    Kom op, het begon net leuk te worden! ik vond dat topic over dat gezeur tussen de mods ook zo geweldig. XD


    "Let them eat cake!"

    xPAGES schreef:
    (...)

    Toevallig heb ik een leven naast quizlet.


    Wat toevalig (:

    Ik ook!


    You can run but not hide

    Slotje, slotje, alsjeblieft een slotje
    I'm begging you_O_


    Life is hard and then we die

    Marilena schreef:
    (...)
    Dude, wie is Justin Beaver?

    Een 25-jarige basketballer, geloof ik.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Mythical schreef:
    Kom op, het begon net leuk te worden! ik vond dat topic over dat gezeur tussen de mods ook zo geweldig. XD


    haha me 2 ^^


    You can run but not hide

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Denk 'ns logisch na, zeg. Die is hier toch niet populair en daar heeft ze het toch over. Af en toe.. ;_;

    'Af en toe.. ;_;' , wat wil je daarmee zeggen ? (:


    None but ourselves can free our minds.

    PUKKELxDING schreef:
    Slotje, slotje, alsjeblieft een slotje
    I'm begging you_O_

    hier sluit ik me bij aan
    het begint nu echt uit de hand te lopen


    Why don't you break my heart

    Vind ik ook!!(cool)


    If your heart is in your dream no request is too extreme,

    hebben julie ooit gehoord van meningsvrijheid??

    als zij dat vindt dan vindt zij dat maar zo daarvoor moet je haar niet uitzeiken


    Change, the only good thing in this world.