• Niet gemeen bedoeld. Verder zoek ik ook geen ruzie (ik mijd ze liever dan dat ik ze veroorzaak).

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat er een site is opgezet waar je je verhalen kwijt kunt en al je andere ideeën. Dit is eerder op de leden gericht. Het valt me op dat Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight, Justin Beaver en ga zo maar door hier heersen, en andere (misschien wel hele goede) verhalen weinig tot niet worden gemaakt. En dat de leden hier ook bijna nooit voor openstaan. Wat is er mis met quizlet/jullie?

    Nogmaals: ik zoek geen ruzie. Ik zoek alleen naar een verlossend antwoord.


    Edit:
    Blijkbaar kan de meerderheid van de leden die hierop heeft gereageerd niet met vragen omgaan, en voelen ze zich bedreigd door het een of ander. Richt maar een haatclubje op o.i.d. Ik heb mijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:52 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Maar eigenlijk vind je jezelf ook niet helemaal 100%, want jij zegt; "Wat is er mis met jullie", en die jullie zijn die mensen die verhalen met beroemde mensen schrijven, terwijl je zelf ook Twilight schrijft.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    Maar eigenlijk vind je jezelf ook niet helemaal 100%, want jij zegt; "Wat is er mis met jullie", en die jullie zijn die mensen die verhalen met beroemde mensen schrijven, terwijl je zelf ook Twilight schrijft.


    Klopt, niemand is perfect. En ja, ik schrijf verhalen over beroemde mensen. En toevallig kennen jullie twilight ook. Oh, wat een misdaad.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ja, en omdat die personenn overheersen blijven de andere mensen, met misschien wel geweldige ideeën weg.


    Zeer domme opmerking. Je word ook niet in één dag een beroemde schrijver. Stephenie meyer is toch ook 9 keer afgewezen voordat het haar lukte? Kijk, je moet reclame maken voor je verhaal. Dan gaan mensen het misschien lezen en beoordelen. Is het goed? dan gaan meer mensen het lezen. En niet elk verhaal dat over een beroemdheid gaat word gelezen. Toevallig zijn er op quizlet ook heel veel verhalen over japanse beroemdheden die veel worden gelezen maar niet door iedereen. Je zoekt het hier ook op wat je leuk vind. En ben je nieuw? Ja dan moet je eerst lang wachten voordat je verhalen aandacht krijgen. Door je bijv. te laten verschijnen op het forum.


    "Let them eat cake!"

    Oké, ik stop hiermee. Ik snap na jouw reacties echt he-le-maal niet meer wat je nu probeert te zeggen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Strychnine schreef:
    Maar eigenlijk vind je jezelf ook niet helemaal 100%, want jij zegt; "Wat is er mis met jullie", en die jullie zijn die mensen die verhalen met beroemde mensen schrijven, terwijl je zelf ook Twilight schrijft.



    Echt he, (x

    Waarom denken somigen mensen niet na voordat ze zo'n topic aanmaken.


    You can run but not hide

    En eigenlijk vind ik dat je wel al kon verwachten dat dit op een ruzie zou uitlopen/ gaat uitlopen. En dan vooral door de titel(die nu inmiddels al is aangepast maar toch,).


    .

    xPAGES schreef:
    (...)

    Pardon?

    Jij zit tegen onsz te zeggen 'kutquizlet wat is mis met jullie' ditdat, maar zelf heb jij ook en Twilight-story & gaat er mee verder omdat dat veel gemaakt word. Dan moet je toch ook niet zeggen van 'Het valt me op dat Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight, Justin Beaver en ga zo maar door hier heersen' (;


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    (...)
    Jij zit tegen onsz te zeggen 'kutquizlet wat is mis met jullie' ditdat, maar zelf heb jij ook en Twilight-story & gaat er mee verder omdat dat veel gemaakt word. Dan moet je toch ook niet zeggen van 'Het valt me op dat Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight, Justin Beaver en ga zo maar door hier heersen' (;


    Blijkbaar snappen jullie ook totaal niet wat ik bedoel.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Blijkbaar snappen jullie ook totaal niet wat ik bedoel.

    Misschien moet je het dan beter uitleggen ? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Misschien, heel misschien, omdat mensen een eigen leven leiden en daarbij doen wat ze zelf willen. En dus ook wat ze zelf lezen. En als je er zo over denkt; Meid, ga je gang en ga lezen waar je zo over dramt. En dat heeft niks met het 'openstaan tot' te maken. Wie ben jij om daarover te oordelen hoe een ander in elkaar zit. Kom op, zeg. O ja. Ik ben er absoluut géén fan van, maar zelfs ik weet dat het Justin Bieber is. Als je dan dramt over iets, doe 't dan goed. En meer woorden maak ik er niet aan vuil, want dan ben je niet waard. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Luctus schreef:
    Ik lees gewoon wat ik leuk vind,niet wat men leuk vind<


    ook weer zoiets waardoor er niks van jou topic klopt. Ten eerste dacht ik te gaan lezen dat quizlet gwn een zeer low budget site was.


    "Let them eat cake!"

    Rolemodel schreef:
    (...)
    Jij zit tegen onsz te zeggen 'kutquizlet wat is mis met jullie' ditdat, maar zelf heb jij ook en Twilight-story & gaat er mee verder omdat dat veel gemaakt word. Dan moet je toch ook niet zeggen van 'Het valt me op dat Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight, Justin Beaver en ga zo maar door hier heersen' (;


    Ja, ze heeft zichzelf in een val gelokt. Wahah :]


    You can run but not hide

    Wat raar dat hier nog geen slotje op zit?


    .

    xPAGES schreef:
    (...)

    Klopt, niemand is perfect. En ja, ik schrijf verhalen over beroemde mensen. En toevallig kennen jullie twilight ook. Oh, wat een misdaad.


    Nee, natuurlijk is het niet erg dat jij daar ook over schrijft.
    Maar waarin loop jij dan te zeiken en op mensen te oordelen terwijl je zelf precies hetzelfde doet? Slaat echt nergens op.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    xPAGES schreef:
    (...)

    Blijkbaar snappen jullie ook totaal niet wat ik bedoel.


    Volgens mij snappen we het heel goed, wij mogen niet over beroemdheden schrijven en jij wel.


    You can run but not hide