• Niet gemeen bedoeld. Verder zoek ik ook geen ruzie (ik mijd ze liever dan dat ik ze veroorzaak).

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat er een site is opgezet waar je je verhalen kwijt kunt en al je andere ideeën. Dit is eerder op de leden gericht. Het valt me op dat Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight, Justin Beaver en ga zo maar door hier heersen, en andere (misschien wel hele goede) verhalen weinig tot niet worden gemaakt. En dat de leden hier ook bijna nooit voor openstaan. Wat is er mis met quizlet/jullie?

    Nogmaals: ik zoek geen ruzie. Ik zoek alleen naar een verlossend antwoord.


    Edit:
    Blijkbaar kan de meerderheid van de leden die hierop heeft gereageerd niet met vragen omgaan, en voelen ze zich bedreigd door het een of ander. Richt maar een haatclubje op o.i.d. Ik heb mijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:52 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Nee dank je, ik kan prima lezen. En ja, ik heb mijn antwoord gekregen. Maar blijkbaar vinden mensen het leuk om het erin te stampen dat ik niet moet zeuren over kleine dingen, ik zeur immers ook niet. En als ik geen kut in de titel mocht zetten, had ik dan niet al problemen gehad met een mod?


    Je snapt het nog steeds niet he, het gaat niet om die k*t maar om, '' Wat is quizlet eigenlijk een k*tsite. '' Het lijkt me dan nogal logisch dat mensen zich dan aangevallen voelen.


    You can run but not hide

    DutchAngel schreef:
    Ik denk dat die personen/films overheersen doordat ze gewoon enorm populair zijn. Het is nu eenmaal een hype. Maar niet commercieël, er wordt namelijk niet specifiek reclame gemaakt en ook geen geld aan verdient.

    Men leest die verhalen graag omdat ze fan zijn en er graag bij wegdromen.

    Wat ik alleen niet snap is: je zegt dat je het niet goed kunt snappen dat men alleen verhalen leest die over die hypes gaan, maar je schrijft zelf een verhaal over die hype. Dan zeg je dat je dat doet, omdat die gelezen worden..maar ik lees een verhaal dat niet gaat over beroemde personen en dat wordt best vaak gelezen..dus als je je er aan ergert of iets dergelijks, waarom maak je dan zelf niet het verschil door een succesvol verhaal te schrijven over onbekende personen?


    En dat is dus precies waar ik mee bezig ben, maak je geen zorgen. (;


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Eigenlijk ben ik het niet met je eens. Ik bedoel, er zijn nou eenmaal veel fans van die gasten die jij opnoemt. en ja, zelfbedachte verhalen, die moet je maar net vinden of tegenkomen en dan erachter komen of het leuk is of niet. dus ik snap eigenlijk niet waar je nu heen wilt.


    "Let them eat cake!"

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad, dat doet iedereen hier tenslotte? Verhalen maken over beroemdheden? Maar sommigen hiervan wordne hier duidelijk niet gewaardeerd.

    Dat is niet waar,ik maak nooit verhalen over beroemheden om de simpele reden ddat ik ze niet ken en hun dan een karakter geef die niet van hun is.

    Ik snap je ´probleem´ wel.Mijn verhaal gaat nie over een beroemtheid of over een hype en hij word dan ook maar door 1 of 2 mensen gelezen,maar wat ik niet snap wat het uit maak.Je schrijf voor je zelf en als niemand het lees pech voor hun.Zij missen het.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rolemodel schreef:
    (...)
    DIT VIND IK NU STRAF ZEG ! ;o
    Zit op ons te kakken, maar zelf heeft ze ook een Twilight-story.


    Pardon?


    This is how we like to do it in the murder scene.

    DeKrull schreef:
    Zullen we het even leuk houden hier, mensen?


    goed plan
    zij heeft haar mening
    jij de jouwe maar stop met haar zo uit te zeiken

    ja oke ze had gn k*t moeten gebruiken
    maar julie moeten niet zo direkt in de aanval gaan ze stelt gewoon een vraag
    als julie dan eens zoiets zeggen zal ik ook eens beginnen met zo op julie kap te zitten veel plezier want ik heb een grote mond- volgens mijn leerkrachten toch- :D

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:41 ]


    Change, the only good thing in this world.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Pardon?


    Geen pardon, je leest het toch? Ze geeft alleen haar mening, zoals jij ook doet. (:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:40 ]


    You can run but not hide

    xPAGES schreef:
    (...)

    Klopt, maar zou het niet een stuk leuker zijn als je dingen kan delen met elkaar? Dat je elkaar erop kunt wijzen dat er meerdere beroemdheden zijn dan Tokio Hotel en noem maar op.

    Maar je kunt mensen niet dwingen om je verhalen te lezen. Ze lezen het alleen als ze het leuk vinden. Wat maakt het nou uit of je 2 of 50 lezers hebt?

    En het maakt hier helemaal niks uit waar je van houdt, of waar niet van, dat is nou het leuke. Je wordt nergens toe gedwongen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Prada schreef:
    (...)

    Je leest het toch? (:


    Ja, maar ik snap even niet waar ze het idee vandaan haalt dat ik jullie 'uit zit te kakken'?


    This is how we like to do it in the murder scene.

    nu ik de reacties lees, en vooral die van jou, heb ik in de gaten wat jij niet begrijpt. Jij begrijpt het woord fanfiction niet. Kom er eerst maar eens achter wat het woord betekent, ga dan je mening hier neerpleuren.


    "Let them eat cake!"

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ja, maar ik snap even niet waar ze het idee vandaan haalt dat ik jullie 'uit zit te kakken'?


    Hmm, geen idee, of misschien komt het door je topic? (:


    You can run but not hide

    . . .
    Jongens, ik snap dat jullie frustraties hebben.
    Ik snap dat we allemaal onze eigen mening hebben en dat graag willen uiten.
    Ik snap dat we pubers zijn en snel op onze teentjes zijn getrapt.
    Maar zullen we het even bij een discussie houden en niet gaan ruziën?


    Life is hard and then we die

    Thingies schreef:
    (...)
    Maar je kunt mensen niet dwingen om je verhalen te lezen. Ze lezen het alleen als ze het leuk vinden. Wat maakt het nou uit of je 2 of 50 lezers hebt?

    En het maakt hier helemaal niks uit waar je van houdt, of waar niet van, dat is nou het leuke. Je wordt nergens toe gedwongen.


    Ik dwing mensen ook niet om mijn verhaal te lezen, het boeit me niet hoeveel lezers ik heb, het gaat er gewoon om dat mensen elkaar beïnvloeden. Als er alleen van dat soort verhalen te lezen vallen ga je het vanzelf leuk vinden omdat er niets anders te lezen valt. Zo ontstaan er groepjes, en kunnen anderen hun echte eigen mening niet meer kwijt (wat hier dus het geval begint te worden).


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Weetje, ik reageer hier niet eens op. Anders komt er toch alleen maar ruzie van als ik mijn mening ga uiten.


    .

    PUKKELxDING schreef:
    . . .
    Jongens, ik snap dat jullie frustraties hebben.
    Ik snap dat we allemaal onze eigen mening hebben en dat graag willen uiten.
    Ik snap dat we pubers zijn en snel op onze teentjes zijn getrapt.
    Maar zullen we het even bij een discussie houden en niet gaan ruziën?

    Ik heb mezelf voorgenomen om niet te gaan ruziën met mijn zus, dus nu moet ik mijn frustraties ergens kwijt (krul)
    Nee, grapje. Ik zeg gewoon wat ik denk. En stiekem vind ik zulke topics helemaal geweldig :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.