• Nou kijk,
    een vriendin van mij vind een jongen leuk maar ik vind hem ook leuk,alleen zij heeft mij verteld dat ze hem leuk vind maar ik durf het haar niet te vertellen omdat ze is wel een vriendin maar ze kan geen geheimen bewaren enzo.Maar ik weet zeker dat die jongen mij leuker vind dan haar maar ik weet niet absoluut zeker of hij me leuk vind(en ik ga het hem ook niet vrage xD)
    Maar als hij mij leuk vind weet ik niet of ik verkering met hem moet nemen omdat mijn vriendin hem al leuk vind -__-'

    Dus,nu je heel het verhaal kent,wat moet ik doen?? >.<

    Eerst aan hem vragen of hij jou leuk vind, als dat zo is zeg je dat je hem ook leuk vind. Dan weet hij het toch al dus kun je het net zo goed tegen je vriendin zeggen en vragen of ze het erg vind als je verkering met hem neemt. Als ze het niet erg vind vraag je de jongen verkering, als ze het wel erg vind spreek je af dat jullie het allebei niet met hem nemen.
    succes;]

    Zeg eerst tegen je vriendin dat je hem ook al lang leuk vind. Als ze echt een vriendin gaat ze het je niet kwalijk nemen. Ze zal wel een beetje down zijn om te weten dat je er mee zou verkeren, maar dat is altijd zo als de jongen die je leuk vind een lief heeft. Ze geraakt er wel boven ;]


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    vraag een beetje subtiel of hij jou leuk vindt, zoja, dan moet je nadenken over je vriendin. misschien vat zij het verkeerd op en wordt ze kwaad.. je weet maar nooit.. misschien kun je voorzichtig doorvragen aan je vriendin. als het blijkt dat zij hem toch niet zo héél leuk vindt, kun je best wel een kansje met hem wagen. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.