• Niet gemeen bedoeld. Verder zoek ik ook geen ruzie (ik mijd ze liever dan dat ik ze veroorzaak).

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat er een site is opgezet waar je je verhalen kwijt kunt en al je andere ideeën. Dit is eerder op de leden gericht. Het valt me op dat Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight, Justin Beaver en ga zo maar door hier heersen, en andere (misschien wel hele goede) verhalen weinig tot niet worden gemaakt. En dat de leden hier ook bijna nooit voor openstaan. Wat is er mis met quizlet/jullie?

    Nogmaals: ik zoek geen ruzie. Ik zoek alleen naar een verlossend antwoord.


    Edit:
    Blijkbaar kan de meerderheid van de leden die hierop heeft gereageerd niet met vragen omgaan, en voelen ze zich bedreigd door het een of ander. Richt maar een haatclubje op o.i.d. Ik heb mijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:52 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ik ben al lid sinds 2008, dit is alleen een nieuw account. Dus ik weet dondersgoed hoe quizlet in elkaar steekt. Ik vroeg het me gewoon af en besloot er een topic over te openen, maar zo te zien trekken sommige mensen het zich te veel aan en word er nu een haatclubje opgericht. (':


    Oké, dan was ik fout, sorry dan voor dat misverstand?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Thingies schreef:
    Ik mag dan wel fan zijn van Tokio Hotel en Cinema Bizarre, dat betekent nog niet dat ik al die verhalen lezen. De meeste verhalen daarover zijn onorgineel én waardeloos geschreven.
    Ik lees net zo lief verhalen die over iets onbekends gaan, zolang ze maar goed geschreven zijn.

    En wat maakt het eigenlijk uit? Want door dit topic krijg ik alleen maar zin om jou te slaan (cat)


    Wahaha ik moest lachen om je reactie, want door dit topic krijg ik alleen maar zin op jou te slaan, geniaal :''D


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    Dit vind ik nou echt zo grappig, zelf heeft ze een twilight verhaal staan op haar acount en dan gaat ze over andere verhalen zitten zeuren.
    Lekker makelijk (':


    Twilight-related, ja. Omdat dat gek genoeg gemaakt word, en mij stimuleert door te gaan.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Zeg dan kutusers ofzo. Quizlet is geen kutsite! (N)


    Some people make the world special just by being in it

    Strychnine schreef:
    (...)

    Oké, dan was ik fout, sorry dan voor dat misverstand?


    Je hoeft geen sorry te zeggen, jij kon niet ruiken dat ik hier al langer meega dan vandaag. [:


    This is how we like to do it in the murder scene.

    mensen lezen graag over een beroemd iemand omdat sommige mensen als droom hebben dat hun zoiets overkomt. ookal weten ze dat het nooit gaat gebeuren als ze dan zo'n verhaal lezen is er toch nog iets. ookal is het een verhaal.

    en inderdaad: Wat is er mis met quizlet/jullie?
    komt nog al aanvallend over want echt niet iedereen schrijft verhalen over beroemdheden. Dat ik dat nu wel doe is geheel mijn eigen keuze en ik vind dat je je er over heen moet zetten. als je verhalen wil over onbekende mensen maak er dan zelf een. maar je kan niet van andere mensen verwachten dat zij er een gaan maken omdat jij dat wil.

    -en wordt nu niet boos op me ik zeg alleen wat ik er van vind.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ik ben al lid sinds 2008, dit is alleen een nieuw account. Dus ik weet dondersgoed hoe quizlet in elkaar steekt. Ik vroeg het me gewoon af en besloot er een topic over te openen, maar zo te zien trekken sommige mensen het zich te veel aan en word er nu een haatclubje opgericht. (':


    Ik ben al lid sinds 2007 en dit is ook een andere acount van mij, maar kennelijk snap je het nog steeds niet dat openen van zulke topics problemen en ruzie aanricht op Q.


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    (...)

    Wahaha ik moest lachen om je reactie, want door dit topic krijg ik alleen maar zin op jou te slaan, geniaal :''D

    Dank u, dank u!
    -maakt buiging-
    En dat maakt Quizzol dus alweer ontzettend leuk, alle mensjes die gewoon droge opmerkingen maken en met elkaar kunnen lachen :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Louisiana schreef:
    mensen lezen graag over een beroemd iemand omdat sommige mensen als droom hebben dat hun zoiets overkomt. ookal weten ze dat het nooit gaat gebeuren als ze dan zo'n verhaal lezen is er toch nog iets. ookal is het een verhaal.

    en inderdaad: Wat is er mis met quizlet/jullie?
    komt nog al aanvallend over want echt niet iedereen schrijft verhalen over beroemdheden. Dat ik dat nu wel doe is geheel mijn eigen keuze en ik vind dat je je er over heen moet zetten. als je verhalen wil over onbekende mensen maak er dan zelf een. maar je kan niet van andere mensen verwachten dat zij er een gaan maken omdat jij dat wil.

    -en wordt nu niet boos op me ik zeg alleen wat ik er van vind.


    Ik word niet boos, ik vroeg tenslotte om je mening.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ik word niet boos, ik vroeg tenslotte om je mening.

    oke, nou ik hoop dat je nu je antwoord op je vraag gehad hebt. want dit topic draait uit op ruzie.

    ik ben eigenlijk niet zo voor justin bieber, tokio hotel, twilight, ... en al die populaire stuff. maar de verhalen erover vind ik best wel spannens, want er wordt een nieuw verhaal gecreëerd.

    Prada schreef:
    (...)

    Ik ben al lid sinds 2007 en dit is ook een andere acount van mij, maar kennelijk snap je het nog steeds niet dat openen van zulke topics problemen en ruzie aanricht op Q.


    Ja, blijkbaar omdat jullie het verkeerd opvatten. Ik wil alleen een simpel antwoord op een 'waarom-vraag', en dan krijg ik reacties als rot dan maar op.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Maar waar wil je uiteindelijk naartoe gaan met dit topic? Dat jouw verhalen met onbekende personen worden gelezen of zo?

    Dat is het enige wat ik jou als antwoord kan geven? Je maakt je druk om niks. En dat die onbekende verhalen door een paar mensen niet worden gelezen, betekent niet gelijk dat heel Quizlet zo is. Dus je moet niet iedereen ergens op wijzen terwijl meer dan driekwart daar niets mee te maken heeft? Je kent lang niet iedereen hier op Quizlet, dus daar kan je niet over oordelen.

    Sorry als dit bot overkomt, maar ik voel mij nu eenmaal aangevallen.

    En voor iedereen: Als je nou zo graag wilt dat je verhaal met "onbekende personen" vaker wordt gelezen, zet 'm dan in de spotlight? Die is er niet voor niks.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    xPAGES schreef:
    (...)

    Twilight-related, ja. Omdat dat gek genoeg gemaakt word, en mij stimuleert door te gaan.


    Probeer nou niet je lezers de schuld te geven dat je alleen voor hun door gaat en omdat het veel word gemaakt, kennelijk maak je zelf dus ook verhalen over beroemdheden. (:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:28 ]


    You can run but not hide

    Louisiana schreef:
    (...)
    oke, nou ik hoop dat je nu je antwoord op je vraag gehad hebt. want dit topic draait uit op ruzie.


    Ja, dat heb ik zo ongeveer. En ja, maar zodra dat gebeurd houd ik me buiten dit topic. Zoals al eerder vermeld heb ik geen zin in ruzie, en al helemaal niet op mijn verantwoordelijkheid.


    This is how we like to do it in the murder scene.