• Ik heb zo een jongen op msn,uit duitsland. En die geloofd echt in vampieren. En die is er dus echt zo zeker van dat hij een half vampier/weerwolf/engel en demon is. Die geloofd er echt in. Oke,iedereen geloofd wel in iets Maar nu heb ik die lekker wijs gemaakt dat ik een vampier ben. En serieus (': Nu vraagt die allemaal vragen over hoe lang ik al vampier ben. En of ik mijn slachtoffers in een vampier verander of ik die gewoon vermoord enal :') Die is echt gek.

    Haha :'D
    je zal er maar echt in geloven :']

    Mannequin schreef:
    Haha :'D
    je zal er maar echt in geloven :']

    Hij zegt tegen me juist dat hij al een paar dagen ziek is omdat hij mensen eten op heeft. (:

    Ik heb ergens op internet een bericht van een meisje gelezen waarin stond dat zij samen was met Jasper van twilight, dat ze gelukkig getrouwd waren, dat iedereen hem met rust moeten laten en dat ze 2 kinderen hadden: Dawn en Vlad
    en zij geloofde het echt oô

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 21:39 ]


    You're a star in heaven.

    BlackKeys schreef:
    Ik heb ergens op internet een bericht van een meisje gelezen waarin stond dat zij samen was met Jasper van twilight, dat ze gelukkig getrouwd waren, dat iedereen hem met rust moeten laten en dat ze 2 kinderen hadden: Dawn en Vlad
    en zij geloofde het echt oô

    Dat is nog erger :') Ohjaa,misschien kan ik eens lachen en tegen hem beginnen over twilight.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Dat is nog erger :') Ohjaa,misschien kan ik eens lachen en tegen hem beginnen over twilight.


    Echt ik snap echt niet hoe dat zover kan komen, maar ik wil zijn reactie wel eens weten als je dat doet (lol)


    You're a star in heaven.

    Er is op National Geographic ook zo'n filmpje van een vent die denkt dat hij een vampier is :') en dan zegt hij dat hij geen bloed drinkt van mensen, maar alleen van dieren en die doet dat dus serieus hé ö


    ~ I'm blue Dabedaa Debadaa ~

    Nou, ik heb een vriendin die in aliëns geloofd. Ze denkt dat ze zwaar psychopatisch zijn en zij dat ook is. Ik heb haar ooit een vleeshaak gegeven, omdat ik er toch teveel heb en zij er helemaal dol op is. En nou vind ze zichzelf helemaal psycho en alles. Yo, right...

    Dus ja, je hebt er gekke bij lopen. :')


    Scream for mercy!

    BlackKeys schreef:
    (...)

    Echt ik snap echt niet hoe dat zover kan komen, maar ik wil zijn reactie wel eens weten als je dat doet (lol)

    Joyce. zegt:
    Ooooh
    what do you think of the movie twilight ?
    or you don't know it ?
    do not go to the websites i send you humans vs. the new breed. vampire-werewolf half breed/ angel/ deamon zegt:
    it decuesses me
    it makes our whole race look like a bunch of glowing faggits
    Joyce. zegt:
    ja, i think the same about that

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Joyce. zegt:
    Ooooh
    what do you think of the movie twilight ?
    or you don't know it ?
    do not go to the websites i send you humans vs. the new breed. vampire-werewolf half breed/ angel/ deamon zegt:
    it decuesses me
    it makes our whole race look like a bunch of glowing faggits
    Joyce. zegt:
    ja, i think the same about that


    Hij is echt vast overtuigd hé :'D


    You're a star in heaven.

    Enchant schreef:
    Nou, ik heb een vriendin die in aliëns geloofd. Ze denkt dat ze zwaar psychopatisch zijn en zij dat ook is. Ik heb haar ooit een vleeshaak gegeven, omdat ik er toch teveel heb en zij er helemaal dol op is. En nou vind ze zichzelf helemaal psycho en alles. Yo, right...

    Dus ja, je hebt er gekke bij lopen. :')

    Maar ik geloof ook wel in aliëns :O maar niet van dat psychopatisch gedoe (':

    BlackKeys schreef:
    (...)

    Hij is echt vast overtuigd hé :'D

    Ja,weetje. Als je wilt geef ik hem zijn msn. Dan moet je maar eventjes mee spelen,en zeggen dat jij ook een vampier bent ofso :') Serieus,die gast is lachen.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ja,weetje. Als je wilt geef ik hem zijn msn. Dan moet je maar eventjes mee spelen,en zeggen dat jij ook een vampier bent ofso :') Serieus,die gast is lachen.


    Omg stel je voor, dan vraagt hij seffes nog of we mee gaan jagen ofzo :'D


    You're a star in heaven.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Maar ik geloof ook wel in aliëns :O maar niet van dat psychopatisch gedoe (':


    Natuurlijk, wij zullen echt niet het enige leven zijn van al die planeten. Maar ze denkt dat ze er dus ook eentje is, aangezien ze *ahum* 'psycho' is. ¬¬ En ja, ik moet zeggen dat ze er met die harses ook wel op lijkt, maar om nou te zeggen dat ze van een andere planeet komt o.o


    Scream for mercy!

    BlackKeys schreef:
    (...)

    Omg stel je voor, dan vraagt hij seffes nog of we mee gaan jagen ofzo :'D

    Nee,dat vraagt die niet ^^ Ik zal je pb'e.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Joyce. zegt:
    Ooooh
    what do you think of the movie twilight ?
    or you don't know it ?
    do not go to the websites i send you humans vs. the new breed. vampire-werewolf half breed/ angel/ deamon zegt:
    it decuesses me
    it makes our whole race look like a bunch of glowing faggits
    Joyce. zegt:
    ja, i think the same about that

    De reden dat ik wat tegen Twilight heb. :X
    Ik ben Vampieren verslaafd en geloof me, dat komt niet door Twilight.
    Twilight veranderd de échte Vampieren. :X
    -Naja, mijn mening-


    Let the Night embrace you