• Ik heb zo een jongen op msn,uit duitsland. En die geloofd echt in vampieren. En die is er dus echt zo zeker van dat hij een half vampier/weerwolf/engel en demon is. Die geloofd er echt in. Oke,iedereen geloofd wel in iets Maar nu heb ik die lekker wijs gemaakt dat ik een vampier ben. En serieus (': Nu vraagt die allemaal vragen over hoe lang ik al vampier ben. En of ik mijn slachtoffers in een vampier verander of ik die gewoon vermoord enal :') Die is echt gek.

    Therapy schreef:
    (...)
    Mag ik eventjes eerlijk zijn? :X
    Ik vind dat niemand hier kan zeggen wat of hoe vampieren zijn en hoe ze eruit zien aangezien ze toch niet bestaan. Is het dan niet oké als iedereen voor zichzelf mag kiezen hoe ze leven of eruit zien? En daarom vind ik ook dat je niet moet beginnen over dat twilight shit ofzo is aangezien heel het vampieren zijn door elkaar gesmeten word want niemand weet hoe ze echt zijn.

    Over dat gedoe van twilight shit was een mening. Niet iedereen kan die film zo fantastisch vinden.

    @Therapy: Nee, dat weet niemand, maar wat ik van de oudste verhalen kan afleiden, daar geloof ik nog het meeste van. :]


    Let the Night embrace you

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Over dat gedoe van twilight shit was een mening. Niet iedereen kan die film zo fantastisch vinden.

    ik zeg toch ook niet dat je die film fantastisch moet vinden? ^^ ik gaf gewoon mijn mening daarover (:

    Meadow schreef:
    @Therapy: Nee, dat weet niemand, maar wat ik van de oudste verhalen kan afleiden, daar geloof ik nog het meeste van. :]

    Ja, dat kan wel goed zijn, daar zou ik ook nog het meest in geloven dan, maar voor de een of andere reden doe ik dat niet :X

    Therapy schreef:
    (...)
    Mag ik eventjes eerlijk zijn? :X
    Ik vind dat niemand hier kan zeggen wat of hoe vampieren zijn en hoe ze eruit zien aangezien ze toch niet bestaan. Is het dan niet oké als iedereen voor zichzelf mag kiezen hoe ze leven of eruit zien? En daarom vind ik ook dat je niet moet beginnen over dat twilight shit ofzo is aangezien heel het vampieren zijn door elkaar gesmeten word want niemand weet hoe ze echt zijn.
    dat zeggen we ook wij VINDEN het vreemd hoe zij ze beschrijft. wij VINDEN het onlogies klinken


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik vindt twilight wel vet,, maar ben het er wel mee eens dat de vampieren in twilight vreemd beschreven worden.


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Meadow schreef:
    @Therapy: Nee, dat weet niemand, maar wat ik van de oudste verhalen kan afleiden, daar geloof ik nog het meeste van. :]
    welke boeken zijn dat want het enige 'oude' boek dat ik ken is dracula^^ en ik moet morgen naar de bieb en dan kan ik gelijk die boeken zoeken.

    dus zou je ze ff kunnen noemen(A)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    @Sleepingsun: Niet zo'n verhalen. xD
    Maar als je echt een Vampierenboek zoekt zou ik je Darren Shan aanraden. Het eerste boek had ik in één dag uit. O.O
    En ik bedoel met verhalen mythen en legendes. ^^


    Let the Night embrace you

    SleepingSun schreef:
    (...)welke boeken zijn dat want het enige 'oude' boek dat ik ken is dracula^^ en ik moet morgen naar de bieb en dan kan ik gelijk die boeken zoeken.

    dus zou je ze ff kunnen noemen(A)

    Nu je over dracula begint. Naar het schijnt was hij niet echt een vampier.

    ik kijk altijd supernatural
    dus ik geloof ook in vampieren weerwolfen en demons maar als iemand zou zeggen dat ie een vamier is zou ik toch wel denken dat die gene flink gestoort is:p

    maar is die er echt zekker van?
    want het kan ook zijn dat ie je gewoon zit te pesten


    To The Stars Through Adversity

    Ik zal even een Vampieren topic beginnen, aangezien deze een beetje op off-topic uitdraait. ;)


    Let the Night embrace you

    CUTExDIAMOND schreef:
    ik kijk altijd supernatural
    dus ik geloof ook in vampieren weerwolfen en demons maar als iemand zou zeggen dat ie een vamier is zou ik toch wel denken dat die gene flink gestoort is:p

    maar is die er echt zekker van?
    want het kan ook zijn dat ie je gewoon zit te pesten

    Ik heb hem al een lange tijd op msn [rond de 10 maand denk ik]. En in die tijd heeft hij over niets anders gepraat dan zijn 'vampieren' bestaan.

    Meadow schreef:
    @Sleepingsun: Niet zo'n verhalen. xD
    Maar als je echt een Vampierenboek zoekt zou ik je Darren Shan aanraden. Het eerste boek had ik in één dag uit. O.O
    En ik bedoel met verhalen mythen en legendes. ^^

    die ben ik nu aan het lezen maar ik dank dta ik die volgende week allemaal uit heb.
    en ik dag meschien staan ze in een boek day zie je vaker ook met bijvoorbeeld heksen(i.p.v. een heksenboek een vampierenboek ofzo)
    @JOYCEVIPx ze zeggen dat hij echt heeft bestaan en dat de mensen dacht dat hij een vampier was maar dat er alleen geen conkreet bewjs voor is(maar ja waneer is er wel bewijs voor zoiets)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik heb hem al een lange tijd op msn [rond de 10 maand denk ik]. En in die tijd heeft hij over niets anders gepraat dan zijn 'vampieren' bestaan.

    haha
    ok dan vind ik het best wel zielig:X


    To The Stars Through Adversity

    Therapy schreef:
    (...)
    Mag ik eventjes eerlijk zijn? :X
    Ik vind dat niemand hier kan zeggen wat of hoe vampieren zijn en hoe ze eruit zien aangezien ze toch niet bestaan. Is het dan niet oké als iedereen voor zichzelf mag kiezen hoe ze leven of eruit zien? En daarom vind ik ook dat je niet moet beginnen over dat twilight shit ofzo is aangezien heel het vampieren zijn door elkaar gesmeten word want niemand weet hoe ze echt zijn.

    En terecht! _O_